Vieläkö pääsee mukaan?
Mä oon vasta klo 21 aikaan pleikkarin äärellä, mutta PSN-tunnus on hoobee99.Tietenkin pääsee. Minkä joukkueen otat? Tarvitsen myös PSN-tunnuksen.
Jatkosopimuksia tehdään sunnuntaihin asti. Sunnuntaina mennään free agencyyn.
Miten porukkaa jaksaa vielä tämä kiinnostaa? Vieläkö jatketaan kun on ollut niin hiljaista täällä palstan puolella?
Näköjään drafti vielä pitämättä, kun meinasin äsken käydä uusimassa sopimuksia.
Miten porukkaa jaksaa vielä tämä kiinnostaa? Vieläkö jatketaan kun on ollut niin hiljaista täällä palstan puolella?
Noniin hienoa, Phoenix voitti siis vihdoin Stanley Cupin. Nyt vaan kesäkaudella vahvistamaan joukkuetta lisää ja tavoittelemaan seuraavaa!
Jätä nyt ainakin niiden junnujen haaliminen tältä kesältä väliin, joku realistisuus on hyvä säilyttää vaikka fantasiamanagerointia harrastetaankin. Alkaa joukkueiden tasoerot taas kasvamaan turhan suuriksi kun esim. Phoenixin GM on tarjonnut viimeiset kolme(?) kesää kaikille 4 tai 4,5 tähden pelaajille 0,925$ paperia palkkapyynnöstä huolimatta. Tämä johtaa siihen ettei tietokoneohjatut joukkueet saa signattua ketään vapaista pelaajista ja esim. Phoenixissa lojuu huippulupauksia pilvin pimein. Itsekin olen muutamia junnuja näin poiminut, mutta Phoenixin touhuun mennyt itsellä jo maku.
t. mielensäpahoittaja
Calder Memorial Trophy: Nail Yakupov (San Jose Sharks)
Oiskos ollu tilaa uudelle pelurille?
Milläköhän teorialla Nail on tuon pystin voittanut?:D Kaverilla oli nimittäin ennen tätä kautta 235 peliä pelattuna, ja kun hän nyt pelasi täyden kauden niin tilillä on jo 317 peliä.
Jos viitsit jossain kohtaa tarkistaa olinko katsonut väärin vai oliko EA asialla. Ei mikään kiire tällä tietenkään.
Milläköhän teorialla Nail on tuon pystin voittanut?:D Kaverilla oli nimittäin ennen tätä kautta 235 peliä pelattuna, ja kun hän nyt pelasi täyden kauden niin tilillä on jo 317 peliä.
...t. mielensäpahoittaja