PS3: NHL 13 - EASHL - 65min - Uusi alku

  • 6 563
  • 68

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Liigakierroksen jälkeen olisi siis ainakin muutama ja varmaan Zeri0us myös.. Muut?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kyllä itelle myöhemminkin käy.Mutta vasta sitten 22.00 jälkeen koska voice of finland.

eli siis 18.00 -> 20.00 tai 22.00-> xx.xx
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Unohdin täysin että liigakierros tänään. No eipä tietenkään kannata ainakaan kuudelta sitten alotella. Pelien jälkeen...
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikäs on teidän tilanne rosterin kanssa? Oisko mahdollista saada turnauspelejä vaikka jo tänään kierroksen (ja jonkun voisoffinlandin) jälkeen?

-7, Hills But
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Pitäisi olla kuusikko kymmeneen mennessä. Multi ja maqruusi varmaan tulossa peleistä kotiin tällä hetkellä, Nuppelle käy ilmeisesti, Zeri0usFIN on Online ja MudKoRn lienee käytettävissä 22-> + minä = 6.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Vielä ei saatu turnausta avauttua, mutta jo pari matsia muuten himmailtua viidellä kenttäpelaajalla, mitäpä tuosta sanoisi. Hakemista oli, mutta se on ymmärrettävää kun ensi kertaa yhdessä tässä oikeestaan lätkittiin, ajoittain oli kuitenkin ihan hyvääkin pelaamista, mutta ajoittain todella paskaakin tai virheitä paljon ja edelleen kun tuntemattomia vielä pelaajat toisilleen niin ratkaisut oli mielenkiintoisia välillä. Mutta tästä suunta eteenpäin, itse tosiaan huomenissa lähden lappeenrantaa klo12 ja pelin katson siellä, niin tuskimpa illalla pelejä enään palatessa on, mutta itsellä sunnuntaina ei minkäännäiköisä esteitä joten pelit ja turnauspelit silloin itselle kävisi.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
D.Glatt pääsee pelailemaan tossa 22.00 ja siitä eteenpäin.Aamupäivällä hetken norkoilin linjoilla odottelemassa..
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Itselle tosiaan käy pelit 22.00 jälkeen sitten.Huomenna taas vaihteeksi huonommin ehtii pelaamaan,tai en varmasti ainakaan uskalla sanoa koska ehtii.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Joo itsellekin käy tänään kyllä ja vissiin myös Maqruusille, mutta tiedä muista sitten...
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Neljä jäsentä vissiin onlinessa, itse joudun odottelemaan vielä kymppiuutiset ennen linjoille kunnolla pääsemistä.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
D.Glatt jää hetkeksi tauolle mutta ei omasta tahdostaan.Pleikka meni kuolemaan tänään,YLOD iski.Tässä sitä nyt yritetään elvyttää että tiedot saisi edes ulos ja siirrettyä ulkoiseen kovoon siksi aikaa että saisi uuden pleikan.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Miten muut, milloin olisi linjoille mahdollisista tulla. Liigakierrokset sun muut menot ylläpitäen...
 

Eskelarit

Jäsen
Koittakaa ilmotella mulle yv:llä aina kun on pelejä, tätä ketjua ja ylipäätään Jatkoaikaa kun ei nykyään tule seurattua ollenkaan verrattuna esim. vuosi sitten..

Pyrin tulemaan aina mahdollisuuksien mukaan, kunhan vaan sovitaan tarpeeksi ajossa..
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Meikäläinen voi tulla mukaan jos vielä mahtuu. Olen aloitteliija vielä, sillä tänään pelasin ensimmäiset nettipelini. Be a pro moodilla olen pääosin pelaillut ja opetellut pelin hienouksia.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Tänään, huomenna, sunnuntaina taas olisi varmasti sellainen mahdollisuus että porukka kasaantuisi ja tulisi pelaamaan. Oikeasti homma on teistä muistakin kiinni, itselle on aika se ja sama ajankohta viikonloppuisin, sillä pystyn sovittamaan muut menot aika pitkälti miten itse haluan. Muut vaan ehottamaan ajankohtia niin löydään ne lukkoon ja sitten silloin pelaillaan... Muuten tuskin saadaan edelleenkään tarpeeksi ukkoja onlineen yhtä aikaa.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Vituttaa kun ei kotikonstein korjailukaan tunnu herättävän tota romua henkiin,kaiken hyvän lisäksi änäri levy jäi vielä sisään pleikkaan,prkele!

Uus pleikka tilattu ja pitäis saapua alkuviikosta elikkäs sillon on taas Glatt hääräämässä mukana.Tsemppiä vaan peleihin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös