PS3: NHL 13 - EASHL - 65min - Uusi alku

  • 6 563
  • 68

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Puolelta jos linjoille pääsisi porukka?

tällein extempore lyhyellä varotusajalla, onlinessa nyt kolme henkilöä ja mahdollisesti neljä olisi ainakin pelausvalmiina tuossa puolen maissa tahi vähän sen jälkeen.
 

Eskelarit

Jäsen
Äh, tuli vaihdettua ykkösaccolla Puukäsiin takaisin, joten enää ei ole pelien puutetta, joten olen periaatteessa turha, kun pelejä riittää ykkösellä nyt niin paljon kun sielu sietää..

Joten pahoittelen kaikkea ylimääräistä sählinkiä mitä aiheutin, lähden seurasta, kun en kakkosaccolla enää mitään tee..
 
Jos ihan näin alustavasti kysyn täällä, että jos tekisin kakkosnickin ja alkaisin sitä kehittämään, niin voinko liittyä teidän seuraan? Olen joillekin teistä tuttu kaveri NHL12:sta. Ykkösjoukkueessa pelit aika vähissä ollut nyt ja pelejä olis mukava saada alle. Pystyn pelaamaan jokaista pelipaikkaa, poislukien maalivahti. Pelejä pelattuna yli 500 ykkösnickillä ja korttina legenda3.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Äh, tuli vaihdettua ykkösaccolla Puukäsiin takaisin, joten enää ei ole pelien puutetta, joten olen periaatteessa turha, kun pelejä riittää ykkösellä nyt niin paljon kun sielu sietää..

Joten pahoittelen kaikkea ylimääräistä sählinkiä mitä aiheutin, lähden seurasta, kun en kakkosaccolla enää mitään tee..

Nyt kyllä tipahti kahvit sylhiin, parhautta kerrakseen. :I
 
Kyllähän se vissiin passaa, sillä meillä on tuo pakkiparikin joka on vielä aika alhaisella tasolla...

PSN: JopeKoo

Muutaman sparrin ehdin tuossa tänään jo vetää, joten ukon kehittäminen on nyt alkanut. Kaikki hyökkääjät sitten työmyyriä, kuten ykkösnickilläkin. Se pelityyli sopii parhaiten itselleni, joten odotettavissa kiekkojen blokkausta sekä paljon hukattuja läpiajoja. Kiekollisella pakilla avaan peliä. Niksu GM:nä kertonee mielipiteensä jossain välissä.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Niin Jompastahan tuli NHL 12 -aikoina meillä oikein kunnon kulttihahmo ja mikin hankinta ruljanssi oli hienoa katseltavaa. Välillä oli itse lähdössä ovet paukkuen ja välillä ylijumala Kuubextra huohotti selän takana, (:D) mutta silti Jomppa paukutti uskollisena jokaista pelipaikkaa, tykitteli huikeita viivalämäreitä ja "tappoi" 59:n minuutin paikkeilla vastustajan kärkipelaajat alta aikayksikön.

Tottakai me Jomppa takaisin otetaan, vaikka overall olisi 58. : D

Itseni osalta pelaaminen on vähän niin ja näin.. Koulu painaa päälle ja elämä on muutenkin vähän vituillaan juuri nyt, että varmaan onlinessa näkyy, mutta peleille kovin usein on turha odotella. Koitan tästä nyt jollain tapaa saada asioita järjestykseen ja Multi voi toimia hyvänä vara-GM'nä siihen asti. ;)
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Nyt on saatu uus pleikka mutta vanhan mukana näköjään meni kaikki vanhat tiedot mitä ei saanut palautettua eli Glatt on kyllä mukana jne. mutta OVR. taisi jäädä jonnekin alle 70.Mutta joo,siis,hengissä ollaan taas.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
On juu sama käyttäjä,mut jostain syystä ei ole auki noita boosti slotteja et sais sieltä apuja.Tai slotit on auki mut ei ole suoritukset tehtynä et sais niihin slotteihin jotain parannuksia..Sekavasti selitetty.Mut siis joo,nyt ollaan taas mukana menossa D.Glatt:n kanssa.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Jaaha itse en pääsekään nyt linjoille... Pelatkaa jos ja kun sinne kuitenkin populaa tulee.. Huomenna ja ylihuomenna olen taas käytettävissä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Koska aiotte pelata seuraavan kerran? Tää jengi varmaan huutaa uusiakin pelaajia että saisi pelejä alle?

Edellinen peli 21.1 ja sekin kolmella. Taitaa olla niin epäaktiivinen runko tässä joukkueessa että ei välttämättä järkeä alkaa satunnaispelaajia enää haalimaan. Viimeinen sammuttaa valot jne.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kyllähän tuota tulee edelleen päivittäin pelattua, mutta silloin kun mä olen pelaillut niin siellä on ollut mun lisäkseni maksimissaan yksi pelaajaa. Usein ei sitäkään. Pitäis sopia tarkemmin mihin aikaan pelataan?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Olisiko 65:n listoilla enää ketään joka haluaisi pelata kerhopelejä? Heittäkää liittymispyyntöä pleikan puolella Hills But kerhoon vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös