PS3:n NHL 11 Liiga/Divarit

  • 3 120
  • 30

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Mukana ehdottamasti. 9.9 Lähti vasta peli tilaukseen, mutta tänään tuli viestiä, että paketti lähtenyt tulemaan. Pakko kyllä kehua VPD:tä tulee jatkossakin tilattua pelit sieltä.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Calcichew, toisessa ketjussa kerroit että JZZ nostettiin liigaan varasijalla. Eli tarkoittaako se sitä että itse olen nyt toisella varasijalla liigaan Durablen jälkeen?
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itsekin mielelläni lähtisin taas mukaan. Pääsen kuitenkin ps:lle vasta ensi vkolla, joten jos on mahdollista, niin liittyisin divariin silloin?

Saisin varmasti pelattua runkosarjan(kauden) ajoissa loppuun.

TJ:t päättäkööt, onnistuuko.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Calcichew, toisessa ketjussa kerroit että JZZ nostettiin liigaan varasijalla. Eli tarkoittaako se sitä että itse olen nyt toisella varasijalla liigaan Durablen jälkeen?

23. Musta_Kyy, Montréal Canadiens
24. Durable, Boston Bruins
25. HLE, Pittsburgh Penguins
26 RDivis, Atlanta Thrashers
27. Rey, San Jose Sharks
28. PääylösTimppa, Florida Panthers


Tuossa järjestyksessä nostellaan liigaan sitä mukaan, kun jotkut peruvat osallistumisensa. Eli viel 2 ennen sinua.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Ketkä ovat divarissa pelannut niin ilmoittautumisia divari keskustelun puolelle ja uudet pelaajat myös sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös