PS3:n NHL 11 Liiga/Divarit

  • 3 122
  • 30

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Noniin kohta alkaa tulemaan NHL 11:sta postiluukusta niin olisi varmaan ajankohtaista alkaa liigaa/divareita tekemään. Itselläni ei ole kokemusta kyseisistä hommista niin toivonkin, että joku kuka on ollut ennen mukana näissä hommissa niin pistäs liigan/divarit aluille. Ja onko se muka niin, että yhteen liigaan mahtuu vain 10 pelaajaa!?!

Itse olen mukana ja PS3 nick on kiiWehl
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin kohta alkaa tulemaan NHL 11:sta postiluukusta niin olisi varmaan ajankohtaista alkaa liigaa/divareita tekemään. Itselläni ei ole kokemusta kyseisistä hommista niin toivonkin, että joku kuka on ollut ennen mukana näissä hommissa niin pistäs liigan/divarit aluille. Ja onko se muka niin, että yhteen liigaan mahtuu vain 10 pelaajaa!?!

Itse olen mukana ja PS3 nick on kiiWehl

Vahvistamattomia "tietoja" EA:n forumeilta:
1) 32 joukkueen liigan saa perustettua jos ei salli treidejä. Tai tarkalleen sinne joku kirjoitti näin: "I just found out that you can create a league with up to 32 teams, but you have to turn unique rosters 'OFF'. Which means that you can't make any trades. More than one person can pick the same team, so you just have to make sure everyone picks different teams if you want a realistic league." Ota tuosta sitten selvää kummin päin sen asetuksen pitäisi olla.
2) 10 joukkueen max on bugi joka korjataan patchilla joskus, ei ole mitään päivämäärää tiedossa.

Noh, kohtahan sitä pääsee itsekin kokeilemaan minkälaisia liigoja sinne saa.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Mielestäni hommassa voitasiin edetä näin:
-Joku ystävällinen henkilö, jolla on peli jo näpeissä voisi alkuun tarkastaa, että montako jengiä sarjoihin mahtuu
-Tämän jälkeen tulisi edellisen sarjan pelaajien osalta selvittää, että moniko on hankkinut/hankkimassa pelin heti alkuun
-Ne jotka hankkivat pelin samantien, alkavat varata joukkueita edellisen sarjan sijoitusten mukaisesti heikoimmasta parhaimpaan ja tämän jälkeen nousijat ja uudet tulokkaat

Oma tilanteeni on se, että peli tulee tällä viikolla postissa, mutta sitten on edessä parin viikon reissu. Melko aktiivisesti olen kuitenkin edeltäneitä sarjojakin pelaillut, joten uskon klaaraavani tulevatkin tästä huolimatta.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse kaiketi putosin viimeisimmällä kaudella divariin, mutta olen kyllä tilannut pelin jo kuukausi sitten ja saan sen ensimmäisten joukossa. Eli olen kiinnostunut pelaamaan liigassa jos vain mahtuu. Tällä kertaa ette tosin saa niin helposti pisteitä kuin viime kausilla! ;)
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Aika erikoista, jos joutuu tynkäliigoja pelaamaan. Mitä v*ttua ne siellä EA:lla nyt puljaavat, kun viime vuoden versiossa homma jo sujui ihan hienosti.

Jos/kun jollain on aikaa, niin voisi kaivaa viime kevään ketjuista nousijat ja putoajat. Samoin kuin ne, jotka liigassa säilyivät. Loput (tietysti etusijalla aiemmin mukana olleet) lähtevät sitten divarin kautta vauhtia hakemaan.

Noi divarista nousijat löysinkin suht helposti:
Nupe_
Body Check
Sir Smuli
Lombardi18
Kaberle
Katkarapu
Kuival
Saxon-747
ODB

PELL säilyi liigassa karsintojen kautta.

Putoajat:
Durable
HLE
RDivis
Rey
Narmo
PääylösTimppa

Käsittääkseni seuraavat pelaajat säilyivät ilman karsintoja:
Matlock
koohoo
Odonkor
Orava
Spidy#29
Nässe
Juzsi
Musta_Kyy
hellcop
Lahna
Hukkaviiva
Saube
Wod
Gr8-8
Bouwmeester
EinoKeisari
Dhearted
Se7en
Snagari
Calcichew
kamenski
PELL
Jaasin
JZZ

En tiedä, miten nousijoita voi olla enemmän kuin putoajia. Kaivoin nuo viime kevään karsintaketjusta. Enkä ehdi juuri nyt selvittämäänkään.

Tässä on vielä kevät-liigaketju.

Edittiä: Jaa alla lieneekin toimivampi lista, no jätän tän kuitenkin tähän keskustelun herättämiseksi ;)
 
Viimeksi muokattu:

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Jos joku jaksaa ja ehtii, niin voisi hahmotella 2011-sarjan pelin hankkineet ja sarjoihin heti alusta mukaan haluavat. Apuna voisi käyttää oheista listaa, jonka kaivoin tuolta keskustelujen arkistoista.

Listalle voisi sitten merkitä vahvennetulla mukaan ilmoittautuneet ja osallistujamäärän mukaan voidaan sitten nostaa porukkaa sarjasta toiseen. Ilmoituksen yhteydessä olisi hyvä ilmoittaa myös oma PSN-nick (en jaksanut haalia niitä kaikkien osalta tähän listaan mukaan).

Itse en ehdi tätä asiaa nyt hoitamaa, kun jäisi kuitenkin matkan takia kesken. Oisko Kuivalilla, Calcilla, Dheartedilla tai jollain muulla aktiivilla resursseja ottaa hommaa hoitoon?

KEVÄTLIIGA (ja varausjärjestys):

1 Orava
2 Nässe
3 Koohoo
4 Gr8-8 /llcoolp99
5 Se7ven
6 Juzsi
7 Wod
8 Bowmeester
9 EinoKeisari
10 Lahna
11 Spidy#29
12 Odonkor
13 Hellcop
14 Hukkaviiva
15 Saube
16 Snagari
17 Jaasin
18 Dhearted
19 Kamenski
20 Cacichew
21 PELL (Säilytti paikkansa karsinnoissa)
22 Nupe_ (Nousi liigaan)
23 Body Check (Nousi liigaan)
24 Sir Smuli (Nousi liigaan)
25 Lombardi18 (Nousi liigaan)
26 Kaberle (Nousi liigaan)
27 Katkarapu (Nousi liigaan)
28 Kuival (Nousi liigaan)
29 ODB (Nousi liigaan)
30 Saxon-747 (Nousi liigaan)



1. DIVARI:

1 Musta_Kyy
2 Beagle Boy
3 Keba
4 JZZ
5 Durable
6 HLE
7 RDivis
8 Rey
9 Narmo
10 PääylösTimppa
12 Keba / Esuman
13 Koivistoinen / yeahbuddy_
14 Pezel / Villan-88
15 Kuubextra / Kuubextra
16 mustaseiska / mustaseiska
17 Paha_Kurki / Paha_Kurki
18 Rommeli / Rommeli_fin
19 player#26 / perskeles87
20 JiiTee / TiCimon
21 Mentos / Anaa92
22 Jonttu12 / jontsu
23 Visnovsky / Visnovsky
24 Duffman / jasba7

UUDET PELAAJAT:
.
.
.
.
.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Voisin ilmoittautua tuohon divariin uutena pelaajana, sillä en edellisessä versiossa ikinä kerennyt mukaan, eli laittakaa listaan JussiK/Fresh_247! Aion hakea pelin heti torstaina aamupäivällä, joten olen heti valmis, mitä nyt pitää vähän opetella miten noi liigasysteemit toimii.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Uutena pelaajana olen tulossa mukaan! Ja peli tulee huomenna tai viimeistään torstaina!

PSN-nick on kiiWehl
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Jep mukana ollaan, ja peli pitäs toivon mukaan saapua torstaina laaitikkoon. Nyt ku olis saikulla aikaa tutustua tekeleeseen.

Tosiaan nyt olis hyvä saada ensiks tietoon tuo 11:sen liiga systeemi ja ketkä kaikki meinaa olla mukana.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen mukana ja jos/KUN kaikki liigan pelaajista eivät saa NHL11:tä heti tms, niin olen varmasti vanhana pelaajana ensimmäisiä liigaan nostettavia?
 

ditrim

Jäsen
Mukana! PSN-nick ditrim2008. Torstaina pitäisi pelin pudota postilaatikkoon.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mielestäni hommassa voitasiin edetä näin:
-Joku ystävällinen henkilö, jolla on peli jo näpeissä voisi alkuun tarkastaa, että montako jengiä sarjoihin mahtuu

Katsastin juuri asian. Kamenskin vahvistamattomat tiedot olivat oikeassa. Eli max 32 joukkueen liigan voi tehdä, kunhan ruksaa unique rosterit pois käytöstä. Jos haluaa niitä käyttää, ja tehdä treidejä, on liigassa max 10 tiimiä.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Katsastin juuri asian. Kamenskin vahvistamattomat tiedot olivat oikeassa. Eli max 32 joukkueen liigan voi tehdä, kunhan ruksaa unique rosterit pois käytöstä. Jos haluaa niitä käyttää, ja tehdä treidejä, on liigassa max 10 tiimiä.

Hyvä että saa kunnon liigat pyörimään. Treidien puuttuminen nyt ei niin paha homma ole kun se että joutus vetämään 10:llä tiimillä. Kyllä tässä alkaa jo sormet syyhyämään, sen verran hyvä mieli jäi demosta.
 

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Mukana olen mutta minkäänlaista suurta vastuuta en pysty ainakaan seuraavaan viikkoon ottamaan koska ylioppilaskirjoitukset painavat sen verran päälle ensi keskiviikkoon saakka.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse haen pelin heti torstaina kunhan ehdin, ja heti illalla olen valmis perustamaan liigan ellei joku muu halua sitä ennen sitä tehdä? Kaikki varmaan jaksavat odottaa torstai iltaan saakka? Pitäisi ainakin olla tekemistä peliin tutustuessa. Jos liigan perustajaksi haluaa välttämättä joku muu niin suosittelen kamenskia tai kuivalia. Erittäin aktiivisia ja asiallisia yms. TJ-oikeudet ainakin voin ottaa.

"pääsarjassa" pelaavat ne ketkä viimeksi säilyttivät sarjapaikkansa + nousijat divarin puolelta. Saattaa toki olla, ettei kaikki edellisestä liigasta ehdi ostaa peliä vielä vähään aikaan tai eivät halua muuten vain tulla liigaan mukaan. Silloin nostetaan viimeisiä ykkössarjasta pudonneita sitämukaan takaisin pääsarjaan.

Kaikki divarista nousseet ja alkuperäiset jotka eivät meinaa peliä heti ostaa tai eivät halua mukaan ensimmäisiin liigoihin niin ilmoittakaahan tänne taikka sitten yksityisviestillä!

Divarin (tuleeko kaksi divaria, osallistujista riippuen?) saa järjestää joku muu.

Illemmalla tässä voisin laittaa joukkueen varausjärjestyksen kuntoon viime liigan perusteella. Pistäkäähän ehdotuksia minulle niin mietin liigan säännöt yms kuntoon niiden perusteella. Aikalailla samoilla linjoilla mennään NHL10 mukaan varmastikin.

EDIT: Tässä pääsarjan pelurit! Miten tuo varausjärjestys kannattaisi päättää? Runkosarjan vai lopullisen sijoituksen mukaan? Vähän nihkee alkaa lopullisia sijoituksia tuolta kaivelemaan..


koohoo
Odonkor
Orava
Spidy#29
Nässe
Juzsi
hellcop
Lahna
Hukkaviiva
Saube
Wod
Gr8-8
Bouwmeester
EinoKeisari
Dhearted
Se7en
Snagari
Calcichew
kamenski
PELL
Jaasin

Nousijat:
Nupe_
Body Check
Sir Smuli
Lombardi18
Kaberle
Katkarapu
Kuival
Saxon-747
ODB


Joidenkin peruessa liittymisensä liigaan niin nämä herrat ovat ensisijalla nousemassa heidän tilalleen juurikin tässä järjestyksessä:

21. Beagle Boy, Toronto Maple Leafs
22. JZZ, New York Islanders
23. Musta_Kyy, Montréal Canadiens
24. Durable, Boston Bruins
25. HLE, Pittsburgh Penguins
26 RDivis, Atlanta Thrashers
27. Rey, San Jose Sharks
28. PääylösTimppa, Florida Panthers

Lista kopioitu karsinta ketjusta.

PS. joku tässä nyt ei muuten täsmää kun joukkueita on näiden pelaajien kanssa 31. Yksi liikaa siis. Mitä vittua?

EDIT: no perkele en tiedä, mutta eiköhän sieltä parit pelaajat ainakin jätä liigan väliin niin tasoittuu tuo. Oikein nuo minusta on parin kerran jälkeen tarkastettuna. Snagarilla oli ainakin PS3 konsoli paskana eikä ilmeisesti ehdi saada kuntoon ihan heti, vai miten oli?

EDIT2: Virhekin löytyi tuosta Matlockista aka. benzzi, joka ei pelannut läheskään kaikkia pelejä loppuun eli poistettiin liigasta. Näin ollen nyt siis liiga täynnä 30/30. Kunnes toisin ilmoitetaan.

EDIT3: Anteeksi sekava viesti, mutta on niin paljon asiaa.
 
Viimeksi muokattu:

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Messissä ollaan. Tilasin pelin vasta tosin tossa viime viikonloppuna vpd:stä niin voi kestää hetkinen että peli on luukussa. Ei ole mitään ilmoituksia tullut että olisi peli liikenteessä. Mutta eipä toi varmaan niin hirveästi haittane kun divariin keväällä jäätiin.
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
EDIT: Tässä pääsarjan pelurit! Miten tuo varausjärjestys kannattaisi päättää? Runkosarjan vai lopullisen sijoituksen mukaan? Vähän nihkee alkaa lopullisia sijoituksia tuolta kaivelemaan..



Mielestäni runkosarjan perusteella varausjärjestys. Toimii hyvin ja helppo tarkistaa. Mukana ollaan, torstaina käyn noutamassa pelin.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Voisin myös ilmoittautua mukaan sarjaan! Joitain näyttöjä oli viime NHL:n puolelta. Takaan että intoa löytyy, viime sarja katkesi konsolin hajoamiseen. Anyway, huomenna saapuu uusi pleikkari talouteen. Joten tällä hetkellä ei nickiä ole mutta haluasin silti ilmoittautua divariin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku halukas voisi pistää tuolle divarille oman topicin? Minä teen tuolle pääliigalle kohtapuoliin oman. Siellä sitten helpompi katsoa ketkä mahtuu vielä mukaan. Tietysti nyt ne pääsee ketkä ovat ensimmäisinä varanneet paikan jo näissä keskusteluissa eli divarin avaaja saa olla tarkkana ketkä pääsevät divariin uusista pelaajista.
 

Snagari

Jäsen
EDIT: no perkele en tiedä, mutta eiköhän sieltä parit pelaajat ainakin jätä liigan väliin niin tasoittuu tuo. Oikein nuo minusta on parin kerran jälkeen tarkastettuna. Snagarilla oli ainakin PS3 konsoli paskana eikä ilmeisesti ehdi saada kuntoon ihan heti, vai miten oli?

Ihanaa, mua ei ole täysin unohdettu. Elikkä hallitseva mestari joutuu valitettavasti jättäytymään ulos ainakin ensimmäisestä liigasta, syynä tosiaan konsolin kovalevyn rikkoutuminen. Kesän aikana ei ole ollut rahaa eikä kyllä intoakaan korjauttaa tuota, mutta nyt kun syykin löytyy niin voisihan tuon tässä syssymmällä laittaa kuosiin.

Toivottavasti minut kuitenkin muistetaan, jos päätän hakea seuraavaan syysliigaan tai mahdollisesti talviliigaan.

Peace.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös