Pähkäiltiin vähän Nässen kanssa, että voisi pistää toisen olympia turneen pystyyn kun niin moni jäi rannalle ekasta ja varmasti on halukkuutta muillakin pelata vähän mj lätkää olympialaisten alla. Itsellänikin riittää aika ja halu tämänkin pelaamiseen.
Erät: 5 min
Säännöt: NHL (unohdin vaihtaa, mutta parempi näin mun mielestä)
Ei treidejä
Jokainen pelaa kerran jokaista joukkuetta vastaan, jonka jälkeen playoffit. Poffit pelataan kerrasta poikki menetelmällä. Haetaan siis vähän oikean turnauksen tuntua tähän!
Nimi: Jatkoaika Olympic 2
Lyhenne: OL2
Salasana: olympic
Sitten varaillaan joukkeita! Lisäilen tähän alle listaan sitten nimiä sitä mukaan kun pelaajia ilmottautuu. Laittakaa varauksen mukaan jatkoaika nick ja PS3-nick kiitos.
Aktiivisuutta kaivataan eikä liigaa jätetä kesken! Otetaan nopeusjärjestyksessä pelaajia mukaan.
Itse varaan Venäjän.
Kanada: Duffman/jasba7
USA: Musta_Kyy/MustaKyy13
Sveitsi: Pezel/Villan-88
Norja: Spidy#29/Peteee29
Venäjä: Calcichew/Calcichew69
Latvia: Juzsi/Juzsi
Tshekki: Orava/Oswaldi_Orava
Slovakia: Pääylöstimppa/ProoJaska
Suomi: Narmo/Narmo123
Ruotsi: Nässe/Femus80
V-Venäjä: Kaberle/amiraali17
Saksa:Jaasin/Jaasin
Erät: 5 min
Säännöt: NHL (unohdin vaihtaa, mutta parempi näin mun mielestä)
Ei treidejä
Jokainen pelaa kerran jokaista joukkuetta vastaan, jonka jälkeen playoffit. Poffit pelataan kerrasta poikki menetelmällä. Haetaan siis vähän oikean turnauksen tuntua tähän!
Nimi: Jatkoaika Olympic 2
Lyhenne: OL2
Salasana: olympic
Sitten varaillaan joukkeita! Lisäilen tähän alle listaan sitten nimiä sitä mukaan kun pelaajia ilmottautuu. Laittakaa varauksen mukaan jatkoaika nick ja PS3-nick kiitos.
Aktiivisuutta kaivataan eikä liigaa jätetä kesken! Otetaan nopeusjärjestyksessä pelaajia mukaan.
Itse varaan Venäjän.
Kanada: Duffman/jasba7
USA: Musta_Kyy/MustaKyy13
Sveitsi: Pezel/Villan-88
Norja: Spidy#29/Peteee29
Venäjä: Calcichew/Calcichew69
Latvia: Juzsi/Juzsi
Tshekki: Orava/Oswaldi_Orava
Slovakia: Pääylöstimppa/ProoJaska
Suomi: Narmo/Narmo123
Ruotsi: Nässe/Femus80
V-Venäjä: Kaberle/amiraali17