PS3: Fifa 11 Virtual Club

  • 2 403
  • 25

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Tässä kesä on aluillaan ja lätkä kausi rupeaa loppumaan niin löytyisköhän porukalla innostusta pelailla Fifassa virtual clubia? Eli idea on sama kuin änärissä Eashl, jokainen pelaaja ohjaa vain yhtä pelaajaa kentällä ja pelit pelattaisiin muita jengejä vastaan onlinessä.

Olisi kiva saada ainakin se 10-15 kaveria mukaan jotta ei tarvisi pelailla bottien kanssa.

1. Mäntylä #18 / psn sterrge
2. Kempula / psn Kempula_80
3. Tähtipakki / psn Vil_tzu
4. Ditrim /psn Ditrim2008
5. Duffman / psn jasba7
6. DefenceX
7. TeroK
 
Viimeksi muokattu:

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Mukana ollaan kunhan peli saadaan ensin hankittua. Kodin Ykkösessä näytti muuten olevan hintaa vain 29.95, joten pitää käydä hakemassa kunhan palkka ilmestyy tilille.

Pelikokemus fifassa on todella vähäinen, joten opeteltavaa riittää. Pelityyli on sama kuin eashl:ssä eli peruspeliä ja nopeet syötöt omille. Pelipaikka mieluiten keskikentältä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisin tulla ainakin kokeilemaan tätä, ihan kivaa olisi saada peliseuraa FIFAAn. Keskikenttä/hyökkäys varmaan vahvinta osa-aluetta, mutta tarpeessa myös puolustajana pystyn kyllä pelaamaan.
 

ditrim

Jäsen
Mukana ollaan!
 

ditrim

Jäsen
No, tiimiä pystyyn sitten vaan? Kuuleman mukaan tätä nimenomaan pystyy pelaamaan myös bottien kanssa. Onhan meitä sentään jo 4 pelaajaa...
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Ehdottomasti myös mukana! Kärkenä pelailen, mutta voin myös tarpeen vaatiessa varmaan keskikentällä luutia. PSN nick : jasba7
 

DefenceX

Jäsen
Ite voisin tulla myös mukaan. Fifoja on tullut pelattua todella paljon, joten jotakin varmasti on myös opittu. Puolustajan tonttia voisin pelailla, mutta myös muut pelipaikat käy.
 

ditrim

Jäsen
Mikäs tulee tiimille nimeksi?

Laitoin FIFA:n rohkeasti koneeseen sisään ja aloitin Virtual Pro -uran. Ilmeisesti ihan helvetisti saa tehdä reeniä ennen kuin ukosta kehittyy kunnon pelimies.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Jos porukkaa tulee tätä mukaa nii laitetaa tiimi nopeasti pystyyn.

Noista pelipaikoista ajattelin että vaihdeltaisiin paikkoja niin kenenkään eitarvitse pelata esim pakkia jos ei halua.

Mitä mieltä porukka on siitä että pelataanko manuaali ohjauksilla vai syöttö apupäällä? manuaaleilla pelaaminen tietenkin haastavampaa mutta paljon mielenkiintoisempaa ainakin omasta mielestä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä mieltä porukka on siitä että pelataanko manuaali ohjauksilla vai syöttö apupäällä? manuaaleilla pelaaminen tietenkin haastavampaa mutta paljon mielenkiintoisempaa ainakin omasta mielestä.

Itse ainakin toivoisin manuaaleja, peli paljon nautittavampaa. Itse tullut kaksi viimeistä FIFAa vedettyä manualeilla ja onhan se niin paljon parempaa/realistisempaa..

Mutta tämä on vain minun mielipide.
 

ditrim

Jäsen
Mitä väliä sillä on että käyttääkö toiset manuaaleja vai ei? Vai onks tässä mahdollisuus sitten pelata pelkkiä manuaalijoukkuita vastaan? Eikös kuitenkin niistä avustuksista ole huomattava etu niitä käyttävälle joukkueelle?
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
täysin samaa mieltä Tähtipakin kanssa. Peli on vain niin paljon realistisempaa ja mukavampaa manuaaleilla.

Ditrimille: Kyllä avut päällä peli on helpompaa mutta kyllä manuaaleihin tottuu suht nopeaan. Ei taida vielä fifa11 mahdollisuutta pelata pelkästään muita manual jengejä vastaan? Ja eihän manuaalit vaikuta puolustukseen joten hyvin niilläkin voi pärjätä.

Mutta kattelaan mitä mieltä kaikki ovat asiasta, ja toivottavasti saatais vielä lisää pelaajia!
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Noni nyt ois joukkue tehtynä, nimi ois JATKOAIKAcom. Toi hyvän nimen keksiminen tuntuu olevan mulle äärettömän vaikeaa joten en jaksanu sitä sen enempää miettiä.

Nyt vaan lisää pelaajia mukaan ja laittakaa vietiin myös teirän psn. Ja mieluusti mielipiteitä tulemaan tuosta manual ohjauksen käytöstä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hmm, miksei tuolla Pro Club-haulla löydy.. Ehkä en vaan osaa, tai jotain.

Mäntylä#18 (miksei myös muutkin) voisi lisätä PSN Vil_tzu.

#18 voisi sitten lähettää kutsua tuohon joukkueeseen tai sitten joku saa kertoa mikä on vikana kun joukkuetta ei löydy.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
PSN: EikkaKo
Joko teillä pelit siellä pyörii?

Ei pyöri, minä ja tähtipakki ollaan online. Laitoin niille kutsunb jotka löytyvät kaverilistalta ja laitoin kaveripyynnöt lopuille.

Kokeilin tuossa yhtä "sparrimatsia" ja täytyy sanoa että täysin kujalla oltiin joten alkuun voi olla hieman tahmeaa itellä mutta eiköhän se siitä lähde.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meinasin jo luovuttaa, kun en edes Player Hubia löytänyt, mutta kaikki valikot selattua löysin ja nyt on liitytty. :)
 

ditrim

Jäsen
Jaahas. Olen nyt yrittänyt kasvattaa ukon skillsejä ja olen huomannut, että helposti lisäarvoja tulee kun aloittaa Career Moden Virtual Prolla. Sitten vaan asetuksista ensiksi helpoin taso ja maaleja tekemään. Sitten kun alhaisella tasolla on saatu rastit vihkoon niin tasoa ylemmäs.

Ja kyllä tuo full manualeilla pelaaminenkin on ollut ihan ok, kun pitää ohjata vain yhtä ukkoa.
 

ditrim

Jäsen
Lisää kehitysvinkkejä:

Laita pelin tasoksi Word Class. Sitten menet Edit Teamiin ja muokkaat sieltä jotain 2-divarijengiä seuraavasti: Maalivahdit pakeiksi, hyökkääjä maalivahdiksi ja sitten nostat kaikki joukkueen pelaajat mahdollisimman ylös. Sitten vaan peruspelejä tätä divaritiimiä vastaan niin kauan kunnes kaikki achiementit on suoritettu.

Koskas me muuten ruvetaan pelaamaan?
 

Jeffrey

Jäsen
Itse innostuin jällein jalkapallosta osittain tämän ketjun ansiosta. Ja onhan tuo NHL 11 jo puhki kulunut. Tänään siis hain tuon uusimman Fifan kaupoista. Edellinen fifa oli ainakin loistava peli ja sitä tahkosiin niin suurella sydämmellä viime syksyyn asti, että uusi peli tuli ajan kohtaiseksi vasta nyt.

Liittyisin mielelläni mukaan, mutta mites tämä menee. Kasvatan hetken pelaajaani ja sitten kuvioihin mukaan?
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Itse innostuin jällein jalkapallosta osittain tämän ketjun ansiosta. Ja onhan tuo NHL 11 jo puhki kulunut. Tänään siis hain tuon uusimman Fifan kaupoista. Edellinen fifa oli ainakin loistava peli ja sitä tahkosiin niin suurella sydämmellä viime syksyyn asti, että uusi peli tuli ajan kohtaiseksi vasta nyt.

Liittyisin mielelläni mukaan, mutta mites tämä menee. Kasvatan hetken pelaajaani ja sitten kuvioihin mukaan?

Hieno homma että saadaan lisää porukkaa! Toi pelaajan kasvattaminen ei oo mitenkään pakollista, pää-asia olis se et saatais viel jonkun verran pelaajia lisää niin päästään kunnolla alkuun. Mutta tietenkin se on itekkin kivempi pelata kun ukko saa jotainaikaseksikin

laita psn tänne niin laitan sulle kustun jengiin.
 

ditrim

Jäsen
Mites meneekö toi "pro" moodi nykyään ton career moodin kautta. Eli ottaa sieltä ohjatakseen vaan pelaajan?

Melkein kaikki moodit siihen käy. Itse olen saanut ukosta jo 84:n arvoisen. Nyt muutkin vaan sitä ukkoa reenaamaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös