PS2:n manager??

  • 686
  • 7

Tade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko PS2:lle olemassa minkäänlaisia manager pelejä? Tietysti mielummin futis mut jos on jotain niin mitä suosittelet?
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Tuo LMA Manager taitaa olla ainut varsinainen.. tietysti jos on pakko päästä manageroimaan ennen tuota (muistaakseni ilmestyy huhtikuussa), on PS1:lle kanssa tuo LMA Manager, jonka saattaa löytää edukkaasti jostain pelikaupan tarjoushyllystä.
 

jackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
LMA on huono..CM:n jälkeen ei tuntunut paljon miltään, uusinta versiota (tämä kausi) olen pelannut. Enpä ostaisi uutena vaikkei muita pelejä olekaan.
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Tota minusta manageri pelit ei sovi konsoliin.
Tämä on kyllä minun oma mielipide jota ei kannata kuunella tehtäessä suuria hankintoja :)

minusta manageri pelit ovat tietokoneella parhaimillaan taas toiminta ja tasohyppelyt konsolilla.
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Viestin lähetti jackie
LMA on huono..CM:n jälkeen ei tuntunut paljon miltään, uusinta versiota (tämä kausi) olen pelannut. Enpä ostaisi uutena vaikkei muita pelejä olekaan.

Kannattaa kumminkin ottaa huomioon että tuota CM:ää on kehitetty jokunen vuosi, taitaa olla jo yli 10 vuotta.. joten ei varmaankaan tunnu pari vuotta kehitelty oikeestaan miltään. :)

Itse tosin ajattelin uhrata rahat tuohon LMA Manageriin kunhan se ilmestyy.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Seikka on saletti

Että PSX(2):selle ei tule hyvää manageria, ainut hyvä futis manageri on CM (ja sen eriversiot) toinen suositeltava on East Side hockeymanager koneelle aika hyvä sinänsä.

en suosittele LMA manageria, ei ole vielä ollut hyvää ps(2) mageria eikä tule.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Re: Seikka on saletti

Viestin lähetti Socrates
Että PSX(2):selle ei tule hyvää manageria, ainut hyvä futis manageri on CM (ja sen eriversiot) toinen suositeltava on East Side hockeymanager koneelle aika hyvä sinänsä.

en suosittele LMA manageria, ei ole vielä ollut hyvää ps(2) mageria eikä tule.

Jep, aika samoilla linjoilla! Elin jos CM:ää ei tule ps2:lle niin ihan turha ostaa mitään mangeria sille, koska ei ole kunnon hiirtäkään
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös