Provoketju

  • 183 952
  • 2 410
Tila
Viestiketju on suljettu.

JanJ

Jäsen
Lappeen Ranta on väritön, joten siellä on väritön joukkue.

rauman lukko on tällä hetkellä satakunnan kiekkorouva.

psychodad on suunnitellut menevänsä jääkiekko-otteluun. Vielä ei ole suunnitelma toteutunut.

Pee on Siwan johtaja.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Viestin lähetti JanJ
Lappeen Ranta on väritön, joten siellä on väritön joukkue.

rauman lukko on tällä hetkellä satakunnan kiekkorouva.

psychodad on suunnitellut menevänsä jääkiekko-otteluun. Vielä ei ole suunnitelma toteutunut.

Pee on Siwan johtaja.
Rauman Lukko on ehkä sitten Satakunnan kiekkorouva, mutta mikäs ässät sitten on???


No kiekkohuora tietenkin...
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Jukan takahiukset

No kiekkohuora tietenkin...
Jätetään sun vaimo pois tästä keskustelusta.
Ässät on herra, ja nyt tällä hetkellä tossun alla.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Viestin lähetti JanJ
Jätetään sun vaimo pois tästä keskustelusta.
Ässät on herra, ja nyt tällä hetkellä tossun alla.
Suippokorvat on satakunnan kiekkohuora ja sillä siisti. Ja pahasti tossun alla. Näkeehän sen teidän säälittävästä sarjasijoituksesta ja vuosien amatöörimäisestä toiminnasta. Ette te opi ikinä.

Jätetään vaan vaimo pois keskustelusta jos sulle sopii, mutta ei oteta sun hinaajakavereitakaan mukaan keskusteluun, ok?
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Jätetään vaan vaimo pois keskustelusta jos sulle sopii, mutta ei oteta sun hinaajakavereitakaan mukaan keskusteluun, ok?
Mä en puhunut Sami Torkista mitään.

Tämä ketjuhan toimii hienosti :D
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Viestin lähetti JanJ
Tämä ketjuhan toimii hienosti :D

Amen.

Aivan loistavaa matskua tosiaan.

Amatöörin ja ammattilaisen erottaa länsirannikolla siitä, että vain toinen paikkaa tilinpäätöstään paskalla.

Toinen verottajan kusetuksella.

Ja todelliset ammattilaiset luistelevalla oravalla.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
3-4
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Joillekkin palstan kirjoittajista tuottavat vierasperäiset sanat, kuten provo ja fakta, vaikeuksia, jopa sekaannuksia.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jatkoajassa täytyis olla faktaketju erikseen, mutta helvetin tumpelot, ette osaa avata semmosta.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Täyttää faktaa

Viestin lähetti tuuski
Joillekkin palstan kirjoittajista tuottavat vierasperäiset sanat, kuten provo ja fakta, vaikeuksia, jopa sekaannuksia.
Viestin lähetti Olkku
Jatkoajassa täytyis olla faktaketju erikseen, mutta helvetin tumpelot, ette osaa avata semmosta.
Nuohan ovat faktoja, eli teette itse samaa kuin mistä syytätte muita.


Itse olen sitä mieltä että ei provon tarvitse olla, eikä se oikeastaan saakaan olla, fiktiota. Paras provo on faktaa tai ainakin perustuu faktaan jota käytetään provosoivassa tarkoituksessa. Henkilökohtaisuuksiin menot ja muut avautumiset taasen eivät ole provoja vaan provosoitumisia eli kuuluvat tähän ketjuun merkkinä osumista. Tuollaisen osuman jälkeen provajan itsensä kirjoittama "haa, osuipa"-viesti taasen osoittaa kyseessä olevan aloitteleva provoilija. Kyllä asiantuntijat huomaat sanomattakin että koska osui ja koska ei.

Pori on Jatkoajan huonon provoilun pääkaupunki.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Täyttää faktaa

Viestin lähetti Twite

Pori on Jatkoajan huonon provoilun pääkaupunki.

Oliko tämä provo vai fakta? Tuskin itse syyllistyt samaan, josta syytit tuuskia ja Olkkua, joten oli varmaan provo. Ei osunut, eikä uponnut ;).

Sikakatsomossa ei tiedetä, että kalja on tarkoitettu juotavaksi, eikä vierasjoukkueen kannattajien niskaan kaatamista varten. Toisaalta näiltä junteilta kaikki on hyväksyttyä sikakatsomon varjolla, toisin kun muilta faneilta.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Sisälukutaito

Viestin lähetti Blackie
Oliko tämä provo vai fakta? Tuskin itse syyllistyt samaan, josta syytit tuuskia ja Olkkua, joten oli varmaan provo.
Viestin lähetti Twite
Itse olen sitä mieltä että ei provon tarvitse olla, eikä se oikeastaan saakaan olla, fiktiota.
Syytin tuuskia ja Olkkua siitä että itse toimivat toisin kuin muita neuvoivat. En tehnyt itse niin, paitsi että nyt tosin itse syyllistyin tähän:
Viestin lähetti Twite
provajan itsensä kirjoittama "haa, osuipa"-viesti taasen osoittaa kyseessä olevan aloitteleva provoilija.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Täyttää faktaa

Viestin lähetti Twite
Paras provo on faktaa tai ainakin perustuu faktaan jota käytetään provosoivassa tarkoituksessa.

Tuli vähän juosten kusten luettua viestisi, joten se siitä. Olen aika lailla samaa mieltä kanssasi. Pieni väritys on silti aina paikallaan. Toisaalta tossa mun sikakatsomo -kommentissa ei ole väritystä yhtään vaan olen oikeasti ko. katsomonosasta tuota mieltä.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti keppimies
Amatöörin ja ammattilaisen erottaa länsirannikolla siitä, että vain toinen paikkaa tilinpäätöstään paskalla.

Toinen verottajan kusetuksella.
Jahas, miltä ensimmäinen liigakausi on tuntunut?

Minä löydän tuosta vain Rauman Lukon ja Rauman Lukon.
 

Lexa

Jäsen
Hannes Hyvösen suosikki leffa on "Anger Management".

Curre aikoo näyttää pätkän koko joukkueelle, ennen seuraavaa Lukko matsia.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Re: Täyttää faktaa

Viestin lähetti Blackie
Toisaalta tossa mun sikakatsomo -kommentissa ei ole väritystä yhtään vaan olen oikeasti ko. katsomonosasta tuota mieltä.
Sinähän saat olla ihan mitä mieltä haluat, mutta kyllä faktaa on se että sikakatsomolaiset jos ketkä osaavat suunnata oluensa oikeaan kohteeseen.

Vain porilainen on kyllin typerä mennäkseen rääpimään turpaansa kotijoukkueen kannattajalauman keskelle.
 

JanJ

Jäsen
Re: Re: Re: Täyttää faktaa

Viestin lähetti Rontti
Vain porilainen on kyllin typerä mennäkseen rääpimään turpaansa kotijoukkueen kannattajalauman keskelle.
Vai rohkea?

No, totuushan on se että sikakatsomo on kaappihomojen paikka.
 

JanJ

Jäsen
Re: Re: Re: Re: Re: Täyttää faktaa

Viestin lähetti Rontti
Jaa, no ilmankos ne porilaiset sinne jatkuvasti niin kovasti tahtovat.
Taisi olla julkihomo joka sinne änkesi, mutta siat eivät olleet valmiita tulemaan ulos kaapista. Vielä.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Täyttää faktaa

Viestin lähetti JanJ
Taisi olla julkihomo joka sinne änkesi, mutta siat eivät olleet valmiita tulemaan ulos kaapista. Vielä.

Tämä kaverihan ilmoitti jo tuolla kiekkokeskustelun puolella että ko. katsomo oli pettymys, liekö sielä kuitenkin jotain tapahtunut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös