palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Viestin lähetti Arnold
sopuli on jyrsijä.
T. Man from Pori
Mee siinä kuuntelemaan sitä pimppiteknoa! Kyllä pissikset tykkää, kun luukutat teini-Corollalla niin, että takalasi meinaa lentää irti.
Viestin lähetti Arnold
sopuli on jyrsijä.
T. Man from Pori
Lähdenpä tähän lapsilleni tuttuun leikkiin mukaan. Minä en missään vaiheessa maininnut Romppasen maininneen, (etkä sinä maininunut minun maininneen Romppasen maininneen, jne jne).Viestin lähetti Playmaker
Eihän Romppanen missään vaiheessa maininnut "tammer Vorssaa" tähän mainittuun kaksiosaisten paikkakuntien kategoriaan.
Arnold astui jyrsiän hännälle (tai liiskasi Toyotalla sen pikkuveljen).Viestin lähetti sopuli
Mee siinä kuuntelemaan sitä pimppiteknoa! Kyllä pissikset tykkää, kun luukutat teini-Corollalla niin, että takalasi meinaa lentää irti.
Viestin lähetti Twite
Ainoa tunnetila joka niihin liittyy on lievä huvittuneisuus siitä kuinka paljon viksumpi onkaan kuin muut.
Viestin lähetti Twite
"itse keksimälläsi tyylillä"-
Viestin lähetti Twite
Vanteen kiristämisestä en tiedä, mutta tämä on provoketju.
Viestin lähetti Senior
Minulle puolestaan jäi mielenkiintoista keskusteluanne seurattuani epäselväksi, onko kyseessä täytekeksi vai pipari-tyyppinen valmiste?
Tarkennusta tähänkin, kiitos. Alumiinivanne tai peltivanne?
Viestin lähetti sopuli
Sä oot äijä liian vanha tänne. Parempi, että kannat huolta vaan eturauhasen toiminnasta.
Viestin lähetti Senior
Tule Sinä sitten kommentoimaan, kun pussisi ovat laskeutuneet.
En osaa vastata sillä noissa molemmissa tapauksissa vain toistelin muiden sanoja ajatellessani toisten aivoilla.Viestin lähetti Senior
Täytekeksi vai pipari-tyyppinen valmiste?
Alumiinivanne tai peltivanne?
Viestin lähetti Twite
Arnold astui jyrsiän hännälle
Viestin lähetti Yläpesä
Jyrsiä on verbi eli teonsana.
Jyrsintää suorittava tekijä kirjoitetaan j:llä - jyrsiJä.
Kiinnitettään siis huomiota näihin hyvin yksinkertaisiin asioihin! Ei nukuta äidinkielen tunneilla!
Viestin lähetti BitterX
Onko keihäänheittäjäkin siis nykyään keihäänheittäJä?
JääkiekkoiliJa
JalkapalloiliJa
KansanedustaJa
Pahus. Ja sattuipa vielä tällaiselle perseeseen puraistulle kieliopin ystävälle. Selittelynä tahdon painottaa että tänään aamulla olin kirjoittanut ko sanan oikein, mutta eihän sitä kukaan huomaa koska edeltävässä lauseessa mainitaan 'pipari'.Viestin lähetti Yläpesä
Kiinnitettään siis huomiota näihin hyvin yksinkertaisiin asioihin! Ei nukuta äidinkielen tunneilla!
Viestin lähetti Twite
Pahus. Ja sattuipa vielä tällaiselle perseeseen puraistulle kieliopin ystävälle. Selittelynä tahdon painottaa että tänään aamulla olin kirjoittanut ko sanan oikein, mutta eihän sitä kukaan huomaa koska edeltävässä lauseessa mainitaan 'pipari'.
Viestin lähetti Target
Olisi varmaan ihan kivaa kaljanjuonnin yhteydessä keskustella omien sekä naapurien lätkäjoukkueista ja mahdollisuuksista.
Viestin lähetti VH87
Siis ootsäkin Preda hurri???
Viestin lähetti varjo
Niin tai näin, erityisesti minua ihmetyttää Jatkoajan itkuvirsiosaston miltei täydellinen hiljaisuus satojen lasten kuoleman yhteydessä. Noh ihmishenki on eriarvoista, eritoten jos kyseessä on muu kuin suomalainen ihminen. Hupaisaa jokatapauksessa, joskin täysin odotettavaa,
Viestin lähetti Predator
Tosin en minä kylläkään oikein kunnolla osaa ruotsia edes puhua, mutta tuohan taitaa olla hyvin yleinen ilmiö meidän svenska talande rannikko folkin parissa? Vi som tycker kulkea med spåra.
En gång i Savolax på keikka, någon pyysi, att jag ska spela Eikka.
Viestin lähetti Köntsä
Sama täällä Hra Predator. Olen melkein puhdas suomenruotsalainen ja sukunimeni kuullosta rikkaalta ja elitistiseltä. Silti en ole ikinä sanonut lausetta joka olisi pelkästään ruotsia.
Vittu Jan, var är erkkan? -Det där uppe på ylähyllä, vittu.
Kaiken lisäksi kaikki kaverit haukkuu rantaruottalaiseksi tai hurriksi.
Farssan ge lite massi, jag vil ha mera mässy.
Vittu de vad bra matsi. -Joo och Karalahti ger vitun fina pommi.
Viestin lähetti Svante
Äärrettömän huono provo!
Ollakseen suomenkileinen yritit sentään suhteellisen hyvin.
Jatka harjoituksia!