Viestin lähetti HN
Kuka on Räikkönen?
Viestin lähetti Arnold
"Emmä vieläkään usko, että mestaruus tulee tällä tavalla. Mahtaako Heikkilä koskaan voittaakaan mestaruutta, mä vähän epäilen" - Hannu Jortikka
Viestin lähetti Arnold
"Emmä vieläkään usko, että mestaruus tulee tällä tavalla. Mahtaako Heikkilä koskaan voittaakaan mestaruutta, mä vähän epäilen" - Hannu Jortikka
Viestin lähetti Ikijokeri
Jore taitaa tietää mitä puhuu. Sillä tuolla pelillä mitä Kärpät esitti Jokereita vastaan, jää mestaruus todellakin haaveeksi Oulun miehillä.
Jore taitaa tietää mitä puhuu. Sillä tuolla pelillä mitä Kärpät esitti Jokereita vastaan, jää mestaruus todellakin haaveeksi Oulun miehillä.
Viestin lähetti Mick
*Yhyysniifsniif* 2-4. Teillä taisi alkaa loma hei? 2-4.
Viestin lähetti Sam#9
Ollaan ennen Julleja Hietsussa! Rantahiekka narisee varpaiden välissä auringon polttaessa ihoa ja bisse virtaa. Rahat käytetään itsensä juottamiseen, eikä SM-liigan toiminnan tukemiseen. YEAH!
Vertala on oikeasti aika helvetin huono uimahyppääjä. Suu miehellä sentään käy vanhan Singerin malliin. Uimahypyissä Sakari Palsola on Vertsiä kukonaskeleen edellä.Viestin lähetti amok
Vertala taitaa olla pistämätön uimahypyissä.
Alkoipa hyvinkin, mutta en minä itke. Tänään Hietsuun pelaamaan beachvolleyta. Harmi että et pääse koska joudut vielä katselemaan sitä asennevammaista joukkuetta, mitä fanisi toitottivat useasti Jokerit-sarjan aikana.
Tapasi kirjoittaa "turkulaiset" osoittaa kuitenkin sinun tuntevan suurta kunnioitusta ko. ihmisryhmää kohtaan.. Onko siis niin, että vihaat turkulaisia, koska koet heidät itseäsi paremmaksi ja pelkäät, että tullessan sinun kaupunkiisi he veisivät työpaikkasi, naisesi ja rahasi? Aikamoinen alemmuuskompleksi.Viestin lähetti avatar
Turku on suomen perse. Turussa on se hyvä puoli, että ne Turkulaiset on ja pysyy siellä.
Viestin lähetti Oloneuvos
Kaverini, joka täyttää eläimiä lupasi minulle pakastimestaan ilveksen lihaa tarjottavaksi tamperelaisille vieraille Elyseelle, mikäli kotikissat sattuisivat tänään voittamaan Helsingissä ja päätymään näin Tepsin riepoteltaviksi semeihin.
Viestin lähetti Senior
IFK pyrkii pitämään huolen, että joudut kuitenkin turvautumaan pelkkään perunan tarjoiluun hämeenlinnalaisvieraillesi seuraavassa ottelusarjan vaiheessa.
Voisi Pelicans ottaa mallia.Viestin lähetti Miguel
En suosittele. Hämeenlinnalaisvieras kuitenkin pistää perunat taskuunsa ja kiikuttaa seuran toimistolle. Näin he kokoavat varoja tulevan kauden pelaajabudjettiin.