Tämä kuitti oli oletettavasti minulle. Etsin yli puolen vuoden päähän viestejä, ja en löytänyt yhtään hehkutusta Ilveksestä tästä ketjusta. Ja kun tuon porilaisen kuvataulun tuntee, niin....Korjaa viestisi.Viestin lähetti JanJ
Täälläkin muutamat nimimerkit jauhavat Ilveksestä "Suomen legendaarisempana seurana". Mikä siitä tekee niin legendaarisen?
Mikäkö tekee siitä legendaarisen? Se, että joukkueessa on pelannut enemmän maajoukkuepelaajia kuin missään toisessa ja Ilveksellä on enemmän Suomen mestaruuksia kuin millään toisella joukkueella. Paljon enemmän kuin syrjäisen rannikkokaupungin joukkueella. Kuitenkin lahjoivat viranomaiset, etteivät saa heitä kiinni veronkierrosta.
Viestin lähetti Ted Raikas
Onpas huonoa provoa? Tota samaa jauhetaan jokaisessa ketjussa jossa on vähänkään puhe Nielikäisestä. Jotain uutta pliis. Eikä monikaan jos kukaan olen sanonut Nielikäistä vars. "hyväksi jääkiekkoilijaksi".
Oliko? Pitänee parantaa ensi kerralla. Jos minä olisin tuollaisen pienen sympaattisen länsi-venäläisen seuran kannattaja, olisin jo vetänyt ranteet auki. Eihän kukaan täysjärkinen voi kannattaa SaiPaa.
Pyh, Pasi olisi ilmeisesti pystynyt väistämään. Kun ei tajua, niin ei vaan tajua. no can do. Kun on teelusikalla jaettu, niin ei voi saavilla vaatia.Viestin lähetti fireman
Jaa-a, Anyway, Pasilla on potentiaalia vaikka mihin! Muuten eikö tän päivän kolmosen kiekkomatsissakin otettu miestä niin et veret lensi ja Saukkosesta siinä ei ollut sen kummempaa, rapatessa roiskuu.no, Pasin eilisessä tilanteessa maila nousi nopeasti eteen tulleessa väistössä ja täällä meuhkataan kuin viimeistä päivää..
eli asian ydin on kiinni juuri siitä ku rappaa, eikö niin?