Mainos

Provinssirock 2010

• 9 533
  • 26

Kyynhakkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Seinäjokelaaset "palloolu" joukkueet ;o)
No tuota, noin 20-25 Provinssirockin "veteraanina" en oikein osaa järjestelyjä mitenkään moittia....
Tosin ajat ovat tosiaan muuttuneet kaikella tapaa siitä kun 80 luvun puolivälissä meikäpoikakin nukkui leirintäaluella jossain saatanan taunuksen takaloosterissa, siitä herättyä vesikiljua naamariin, niin kyllä se uusi päivä käyntiin lähti....
Nykyään, siis jo joitakin vuosia, menen kotiin suihkuun ja puhtaiden lakanoiden väliin. Niin joku voi tietty sanoa että, mitäs festareilla oloa toi on, mutta kuten alussa totesin, olen kyllä oman osuuteni mielestäni kaikella tapaa huolehtinut.

Ok, paikalla olin lauantain kaatosateessa (taas tuli kasari mieleen) Chisu oli mielestäni (ja vaimon mielestä myös) hemmetin hyvä, tsekatkaa vaikka Yle areenasta... Muuten ei lauantain esiintyjissä oikein mitään mullistuksia ollut, ah, olihan tämä puolustusvoimien all stars bändi myös hyvä jossa Sami Saari oli mukana.
Sunnuntaina keli oli jo mukavampi ja Provinssi väki silmämääräisesti arvioiden varttuneenpaa kuin lauantaina. Sunnuntaina tuli tsekattua Stamina joka mielestäni oli hyvä energisyydellään. Viikate veti rutiinilla. Bullet for my.... Ei minua henk. Koht. Jaksanut innostaa, mutta 16v poikani oli aiwan pähkinöinä, kuten myös 30 Seconds to Mars keikasta joka oli siis perjantaina (itse en siis silloin ollut paikalla) koti terassilta kyllä keikka kuuntelin.
Between Buried And Me oli mielenkiintoinen uusi tuttavuus joka meni harmillisesti Jennin keikan kanssa päällekkäin, tokihan kaikkien uroksien Jenni on nähtävä... Sitten, Rammstein oli showltaan hyvä ja jopa hauskakin, ja kyllähän noi junttabiisit lonkkaan menee...
Kaikenkaikkiaan ihan onnistuneet rockit, rippuu tietysti siitä mitä on/oli hakemassa ja saavuttaako sen... Pakko laittaa hymiö ;-)
Tälläikää bändikattaus vaikuttaa ratkaisevasti siihen lähdenkö ensivuoden juhliin, muut seikat ei niinkään, noh, sää tietty myös.
Täältä tähän.

Sambody

Jäsen
Itsekkin pikkuhiljaa selvinnyt viikonlopun riennoista Seinäjoella. Oli kyllä tiukat mätöt. Disco Ensemble ja Rammstein räjäyttivät pankin omilla tavoillaan täysin. Jopa Kari Tapio rokkasi siinä mielentilassa letkajenkaten ympäri Ylex-stagen telttaa.

Pikkasen hämmensi portilla tilanne, kun järkkäri kävi kourimaan keissejä ja käski ottamaan nivusista pois mitä sielä on eikä muuten ollut ku pikkuveitikka piilossa sielä. Tuli järkkäri sen verran järkiin ettei tarvinu malememberiä siinä esille kaivaa. Itse en alueelle jaksanut mitään hustlata vaan kävin siinä silloin tällöin kaljateltassa ja vielä useammin kävin tenuttamassa teltalla.

Sää oli pääosin perseestä eikä asiaa auttanut yhtään matkalta ostettu kahdenkympin deluxeteltta. Onneksi olin mennyt hemmottelemaan itseäni melkoisella Hästensillä, joka muistutti jokunen vuosi sitten tv-shopissa mainostettua uimapatjan näköistä härväkettä. Leirintä rannekkeista ei mitään sanottavaa, kun oli kolmen päivän piletti minulla. Tai no sanottakoon, että jonoa pääportilla riitti omiksi tarpeiksi perjantaina.

Mitäs muuta. Tosiaan Disco Ensemble ja Rammstein säväyttivät eniten, mutta myös Mokoma veti paremmin kuin viime vuonna Ruississa in my opinion. Petri Nygårdin keikalle oltiiin rahdattu iso nainen joka näytti polviin asti roikkuvat tissit. Renkaat puuttuivat, mutta muuten maitoauton tuntomerkit löytyivät tuosta tankkerista. Onneksi siinä oli toinen vähän tiukemmassa kunnossa oleva perseenpyörittäjäkin. No lopulta myötähäpeä vei voiton ja oli pakko kadota muille lavoille.

Stamina ja myöhässä ollut Bullet for My Valentine olivat pettymyksiä. Herra Ylppö tuttuun tapaan mongersi ihan hirveessä kunnossa eli siis ajoi asiansa tuokin esiintyjä. Mew oli ihan hirveetä kuunneltavaa, mutta kun ei tämä mies päässyt irti viehättävästä blondista siinä humalatilassa niin pakko sekin oli kärvistellä. Cypress Hill oli hyvä vaikkei mikään tajuton. Siinä nuo päällimmäiset mietteet. Seuraavaksi sitten Ruissiin kävelemään jalat tunnottomiksi.

Plussaa uimahallin saunasta missä tuli ravattua pienellä porukalla perjantaina ja lauantaina.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy