Pronssiottelu

  • 2 081
  • 14

Tarvitaanko Jääkiekon SM-liigassa pronssiottelua?

  • Kyllä

    Ääniä: 111 43,0%
  • Ei

    Ääniä: 102 39,5%
  • Aivan sama

    Ääniä: 45 17,4%

  • Äänestäjiä
    258

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehdottomasti kyllä. Monelle pienelle joukkueelle olisi pronssipelissä paljonkin voitettavaa ja mahdollisuus jättää hyvä maku suuhun kauden päätteeksi. Voittaa todellakin jotakin.

Ainakin minä SaiPan kannattajana olisin ylpeä pronssistakin.
 

Retired

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Jos pronssipelistä halutaan eroon niin ei silloin minkään muunkaan värisiä mitaleja jaella. Pohjois-Amerikkalaiseen tapaan "Pojalle" isompi arvostus ja ainoastaan voitolle krediittiä.
Mediassakin pitäisi mainostaa enemmän "Kanada-maljan valloitusta".... jne.
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Ted Raikas kirjoitti:
Ehdottomasti kyllä. Monelle pienelle joukkueelle olisi pronssipelissä paljonkin voitettavaa ja mahdollisuus jättää hyvä maku suuhun kauden päätteeksi. Voittaa todellakin jotakin.

Ainakin minä SaiPan kannattajana olisin ylpeä pronssistakin.

Samat jalat. Jos vaikkapa suosikkiseurani Pelicans joskus pronssiin yltäisi, niin kyllä se tuntuisi jo mestaruudelta. Nyt pronssista taisteli kaksi suurseuraa joten ainakaan tällä kaudella pronssimatsi ei varmastikaan kiinnostanut juuri ketään. Ainakaan Karalahtea.

Mutta toisin olisi, jos pronssista taistelisi kaksi pikkuseuraa, vaikkapa SaiPa ja Pelicans. Silloin ottelulla olisi varmastikin enemmän mielenkiintoa eikä sen voittaminen olisi yhdentekevää.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ihmettelen suuresti jos joku itse joukkuelajeja pelannut on sitä mieltä että pronssiottelu on turha. Meikäläisen mitalikaapista löytyy useampikin pronssi ja kyllä niistä on aina jäänyt hyvä maku suuhun vaikka tietty ne välierätappiot ovatkin syöneet miestä paljon. Ei helvetti, mitali on sentään aina mitali.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nikke kirjoitti:
Ihmettelen suuresti jos joku itse joukkuelajeja pelannut on sitä mieltä että pronssiottelu on turha. Meikäläisen mitalikaapista löytyy useampikin pronssi ja kyllä niistä on aina jäänyt hyvä maku suuhun vaikka tietty ne välierätappiot ovatkin syöneet miestä paljon. Ei helvetti, mitali on sentään aina mitali.

Itse olen yksilölajia pelannut ja vielä sellaista jossa aina välillä on pronssiotteluita ollut. Ne vituttivat ylitse kaiken enkä yhteenkään jaksanut täysillä satsata.

Kai tämäkin on henkilökohtaista, minulle pronssimatsi on kauden turhin matsi.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Periaatteessa ei tarvitsisi, mutta liigan historiassa on aina ollut yksi pronssijoukkue, joten olkoon yksi tulevaisuudessakin. Ja sen ratkaiseminen pelaamalla peli on parempi kuin runkosarjan sijoituksen mukaan ratkaiseminen.

Siksi kyllä.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Favor kirjoitti:
jos pronssista taistelisi kaksi pikkuseuraa, vaikkapa SaiPa ja Pelicans. Silloin ottelulla olisi varmastikin enemmän mielenkiintoa eikä sen voittaminen olisi yhdentekevää.
Yhdyn tähän, soisin ilomielin ko joukkueille paikan pronssiottelusta tai miksei vaikkapa finaalista.

Itseäni tottakai otti pahasti kupoliin kun HIFK tippui pronssimatsiin, mutta toisaalta oli myös loppupeleissä ihan mielenkiintoinen finaali HPK - Ässät. Kyllä tuli seurattua jokainen matsi jonka vain näki.

Kyllä pronssimitalitkin pitää jakaa siinä missä kulta ja hopea.

-Cactus-
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei tarvita. Pronssi tulisi antaa sille, välierissä hävinneelle, joukkueelle, joka oli runkosarjassa paremmin sijoittunut. Näin annettaisiin jonkinlaista arvoa runkosarjassakin menestymiselle. Oikeudenmukainen tapa jakaa pronssit ja säästyttäisiin yhdeltä turhalta ottelulta, jonka järjestäminen aiheuttanee enemmän kustannuksia kuin tuotot.
 
teemu73 kirjoitti:
Montako äänestystä tästäkin aiheesta tarvitaan?

Ehdottomasti äänestyksen paikka!

---

Pronssiottelu on ok, vaikka todellisia äijiä moiset hömpötykset eivät kiinnostakaan. Bilettäminen kun on kivempaakin kuin työpaikalla käynti.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Molemmille välierän hävineelle pronssia, niin saa Jerekin enemmän vapaa-aikaa.

Ei siis tarvita p-ottelua.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Hauska huomata noista vanhoista äänestyksistä, että pronssiottelu nähdään tarpeelliseksi suurinpiirtein 50-50, mutta se ei silti kiinnosta selkeätä enemmistöä.

Koetaan tarpeelliseksi, mutta se ei kiinnosta. Mielenkiintoista.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tämän ketjun tilanne on tällä hetkellä melko selvä 101 - 132 sen puolesta että pronssi-ottelut ovat turhia (sitähän aivan sama myös tarkoittaa)
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Pronssimitalien saaja voitaisiin ratkaista äänestämällä Jatkoajassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös