Viestin lähetti psychodad
Enpä muista lukeneeni kenenkään kirjoittajan sanoneen joka ottelun jälkeen että tuomariin olisi ratkennut. Itse en ainakaan tällaiseen ole syyllistynyt.
Liioittelu toki on aina hyvä tehokeino, jos on tarkoitus mustamaalata jotain toista kirjoittajaa. Ainakin niissä tapauksissa missä se kirjoittaja ei enää vastaa tai vaadi todisteita väitteistä, ja sivulliset jäävät siihen harhakuvaan, että todellakin joka pelin jälkeen olisi tuomaria syytetty.
Onnea valitsemallasi tiellä.
Luehan niitä viestejä. Olen edelleen samaa mieltä kuin aiemmin, että kyllä tuomarit sallivat kovemman pelin ratkaisuhetkillä. He sallivat kovemman pelin myös runkosarjassa, jos toisella on jo jäähy. Mutta olenkin tuonut pointtini esiin ja teen sen taas, koska lukutaidottomuutta esiintyy, että rikkeen on oltava selvä tuossa vaiheessa, jos jäähy tulee. Aina on päivänselvistä jäähy vihelletty tilanteesta huolimatta. Aina on päivänselviä jäänyt viheltämättä, tilanteesta riippumatta. Mutta jos tuomarin edessä teet jotain, mikä on ehdottamasti kielletty, niin melko usein siitä jäähy tulee. Jos Topo olisi kaverin kaatanut vaikka maahan, niin tuskin olisi jäähyä tullut.
Väitteesi, että pitää ruumiita tulla, on peräisin A.Mertarannalta, jota ilmeisesti kuuntelet kuin jumalan sanaa. Se on kuva kieltä, jota hän viljelee jatkuvasti ja on ollut huomattavissa lievää puusilmäisyyttä selostuksissa (eli aivan loistava selostaja kohdeyleisölleen, ulkomaalaiset kun eivät suomea ymmärrä). Jos todellakin olet sitä mieltä, ettei jääkiekossa tule jäähyjä ilman loukkaantumisia jatkoajalla, niin olet seurannut eri pelejä kuin minä. Selvistä paikoista on tullut jäähy todella monesti vaikka olisi 5 jatkoerä menossa (tuo oli sitten paisuttelua ellet sattunut tajuamaan).
Jatka valitsemallasi tiellä. Olet ilmeisen sitä mieltä, että kaikki kirjoittajat odottavat vesikielellä viestejäsi, jotta voivat niitä kommentoida. Toit asioita esiin, niihin tuli eriäviä mielipiteitä. Mikset kestä sitä?
Anteeksi chat. Anteeksi, että olen sitä mieltä, että VARMASTI jäähyt on tullut aiheesta. Ei tuomarit noita pelejä ratko tuossa vaiheessa hipaisuista.