Promillekerho

  • 8 128
  • 31

Miten kovassa humalassa olet ollut?

  • En ole ollut yli yhden promillen humalassa.

    Ääniä: 14 22,2%
  • En ole ollut yli 1,5 promillen humalassa.

    Ääniä: 2 3,2%
  • En ole ollut yli 2 promillen humalassa.

    Ääniä: 4 6,3%
  • En ole ollut yli 2,5 promillen humalassa.

    Ääniä: 9 14,3%
  • En ole ollut yli 3 promillen humalassa.

    Ääniä: 16 25,4%
  • En ole ollut yli 3,5 promillen humalassa.

    Ääniä: 8 12,7%
  • En ole ollut yli 4 promillen humalassa.

    Ääniä: 10 15,9%

  • Äänestäjiä
    63

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaikea sanoa ennätystä kun ei sitä nyt neljän promillen humalassa ensimmäisenä rupea promillemittareita haeskelemaan. 3,5 on joskus kyllä nappaistu ihan virallisten tahojen toimesta mutta silloinhan olin lausunnon mukaan miltei selvinpäin. Jopa tohtorikin ihmetteli, että "puhaltaa 3,5, kommunikoi kuin selväpäinen."
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus kohtuu tarkkaan metriin tuli puhallettua 3.4 seuraavana aamuna juomisesta. Tosin parin päivän ränni takana (juhannus), ja juomisen lopettamisesta ehkä 4-5h. Parin tasottelukaljan jälkeen (3-4) näytti illalla vielä kahden promillen pintaan. Tosin mitään örvellystä ei seuraavana aamuna/päivänä ollut. Ei seurassa olleet luulivat, että ensimmäisiä korkkaillaan seuraavana päivänä.

Työkaverin veli puhalsi terveysasemalla yli 2 promillea yli 48 tuntia edellisestä hörpystä. Oli tosin silloin juonut 2kk putkeen. RIP.
 

Jindebyne

Jäsen
En voi vastata kyselyyn, koska kaikki vaihtoehdot ylitetty.

LISÄYS: Laskin nyt tuolla 1. viestissä olevalla laskurilla tuon pahimman kerran promillemääräni ja tulokseksi tuli 6,05 promillea. Heräsin silloin tuolla kerralla Tallinnan putkasta. Hieno reissu!


Humalatila on asia, josta en tykkää liiemmin "leijua", mutta kirjoituksesi toi mieleen erään elävässä elämässä tapahtuneen tilanteeni.

Olin "duunimatkalla" Tallinnassa v. 2009. Olin pystyssä kun heinäpaalu ja kaikenpäälle porttikielto Tallinkille ja lompakko + kännykkä olivat jääneet duunikaverin laukkuun, joka siis meni kyseisessä Tallinkin botskilla takaisin Stadiin.

Itse jouduin Tallinnaan putkaan ja jestas en ole ystävällisimpiä viranomaisia eläessäni nähnyt. Kaamea darra, niin poliisit kävivät ostamassa 10 kpl Hartwallin lonkeroa, koska luulivat krapulani olevan hengenvaarillinen. Niistä aamujurreissa uuteen nousuun ja ko. poliisit lähtivät vuoronsa jälkeen kanssani Tallinnan yöhön, jossa joku heidän korttinsa vinkui koko yön. Seuraavana aamuna Suomen konsulaattiin, josta minut tunnistettiin ja sain ystäväni siirtämään minulle rahat kotimatkaa varten.

Those were the days. Hatunnosto näille kahdelle herrasmiespoliisille, jotka ottivan asian naureskellen vastaan ja lähtivät itsekin ottamaan vuoron jälkeen. Muistelen edelleen lämmöllä!
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
En ole koskaan ollut humalassa saati kärsinyt krapulasta. Mutta promilleja on jonkin verran löytynyt - mitähän tuohon sanoisi..
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
3.16 promillea on laskurin mukaan omat pohjat.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Laskurista en tiedä, mutta festareilla kerran puhalsin puhalluspisteellä jotain kolmosella alkavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös