Prologi

  • 782
  • 2
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutama sana lienee paikallaan ennen varsinaisia kirjoituksia. Kaikki ne jotka ovat Kiekkopesää vuosien varrella tavailleet tietänevät mitä tuleman pitää, mutta jos tänne untuvikkoja eksyy, niin kerrataan.
<BR>
<BR>Ensinnäkin, hyvää makua ei tämän palstan tarinoissa tulla noudattamaan, eikä muitakaan säädyllisiä normeja. Unohtakaa ne suosiolla ja jättäkää tyköistuvat piponne pääsivun narikkaan. Ottakaa ne lähtiessänne, jos siltä tuntuu, tai mielummin nielaiskaa narikkalappu ja havainnoikaa elämää ympärillänne jatkossakin röörimäisen estottomasti. Se tekee ankarasta arjesta antoissamman.
<BR>
<BR>Toivon että kirjoituksiani kursailematta kommentoidaan, haukutaan tai kehutaan, tällä palstalla. Itse juttujen sisältöön ne tuskin vastaisuudessakaan vaikuttavat, mutta näin tiedän, että niitä ylipäätään joku lukee. Tiedoksi kuitenkin niille (mm. Monte), jotka pilkun paneskeluun ovat mieltyneet, että kirjoitusvirheisiin ja muuhun toisarvoiseen näpertelyyn on turha tarttua. Niitä nimittäin piisaa joka lähtöön, ja toisaalta ne tahtomattani ovat osaltaan muodostamassa rosoista tyyliäni.
<BR>
<BR>Paljon piti muutakin vielä pohjustaa, muttei nyt kerkiä, joten lähdetään näillä eväin liikkeelle.
<BR>
<BR>terv. Rööri
<BR>
<BR>This thread is 1 page(s) long.
<BR>
<BR>
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Tahallisia kirjoitusvirheitä vain minua ja kaltaisiani ärsyttääkseen! Mihin ovat tästä maailmasta kadonneet kieliopillisesti, poliittisesti ja tapa-korrektit ihmiset?? Taisivat tippua sinne pohjattomaan, ööö, rööriin.
<BR>
<BR>;))
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No enhän minä nyt niitä ihan vasiten. Noita nyt vaan pukkaa tuonne sekaan ihan yrittämättäkin, osin osaamattomuuttani ja toisaalta taas huolimattomuuttani. Ärsyttämään pyrin kylläkin, mutta aivan muilla keinoin -tosin eipä tuokaan oikeen enää nappaa. Vaan eihän siinä mitään, kunhan tässä yksikseni jorisen...
<BR>Terv. Rööri
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös