Jaa-a. Taitaa tuo nyt levittyvä versio joku beta. Tai ainakin toivon niin. Napit on ainakin Boxille ihan miten sattuu. Trainingia kun vetelee, niin käsketään painaa jotain [R] -nappia jotta ukko spurttaa. En tie sitten, mutta siitä d-padista se joskus liikahtaa, joskus taas ei. Ja kuvakoko on sitten 4:3. Welcome to the 90's. Kameroita/kuvakulmia ei pysty säätämään lainkaan.
Huikeata oli ainakin se, kun vihollinen teki maalin ja sitä se poika tuuletteli siinä ja minua tietysti vitutti, mutta sitten näytettiinkin linjamiestä lippu pystyssä ja jassohan se olikin! Hauskoja juttuja tollaset.
PC:llä olen kokeillut PES3:sta ja en kyllä sitten tiedä mitä tässä on ihmeellistä siihen verrattuna. No, Fifa 2005 kokeiluun.
Huikeata oli ainakin se, kun vihollinen teki maalin ja sitä se poika tuuletteli siinä ja minua tietysti vitutti, mutta sitten näytettiinkin linjamiestä lippu pystyssä ja jassohan se olikin! Hauskoja juttuja tollaset.
PC:llä olen kokeillut PES3:sta ja en kyllä sitten tiedä mitä tässä on ihmeellistä siihen verrattuna. No, Fifa 2005 kokeiluun.