Mielestäni joka jaksossa tapahtuu noin minuutti ennen jakson päättymistä. Ja täten odottaa seuraavaa jaksoa, kuin kuuta nousevaa.Tämä on tosiaan sellainen sarja että suunnitelmat ovat koko ajan kovat, mutta käytännössä yhdessä jaksossa ei tapahdu juuri mitään. Siksi näitä onkin pakko katsella aina jokunen kerrallaan.
Bellickistä on muuten näkynyt hyvin tässä 3. kaudessa tuo toinen puoli. Fox Riverissähän mies oli vielä kova jätkä ja leijui jatkuvasti, lähinnä tuon virkansa takia. Nyt mies on ollut täysi pehmonalle. Jäänyt jostain syystä hyvin mieleen hänen kommenttinsa jätkien rakentamasta tunnelista vähän ennen kuin pako Sonasta tapahtui: ''Mitä jos se sortuu?''
Tämä on mielestäni mennyt vähän yli. 1 seasonissa, kun vartijat löytävät hänet sieltä vartijakopin alta hän ei ole yhtään peloissaan, vaan valmis tappaan kaikki.
Pitikö noin yksinkertanen asia selittää noin vaikeasti? Kai se nyt Susanin löytää ilman Wisthleriäkin. onhan kyseessä Michael Scofield :)
Itse sain myös käsityksen, että Sara on sittenkin elossa, vai onkohan ymmärryksessä vikaa.
Imdb tarjoaa ainakin seuraavaksi esityspäiväksi syyskuun 17 päivää. Ja tällöin esitettäisiin jakso numero 14. Tiedä sitten, onko jo uutta kautta vai jatkuuko kolmonen.Onko mitään tietoa, milloin PB jatkuu ja jatkuuko?
Imdb tarjoaa ainakin seuraavaksi esityspäiväksi syyskuun 17 päivää. Ja tällöin esitettäisiin jakso numero 14. Tiedä sitten, onko jo uutta kautta vai jatkuuko kolmonen.
http://imdb.com/title/tt0455275/episodes#season-3
Joo näin itsekkin käsitin. Turhan pitkätauko edessä, mutta eiköhän tästä selvitä.Muistaakseni he pitivät tätä 13. jaksoa Season Final:na jenkeissä, joten seuraava jakso on vissiin sitten uutta "kautta".
benicio 21.02.2008 kirjoitti:Itsellä on kanssa pikku "pelko" päällä että ei se Sara olekaan kuollut. Saran näyttelijähän tuli raskaaksi ja feidattiin kai siksi sarjasta.
MUTTA ihan kolmoskauden ekassa tai tokassa jaksossa Linc käy ruumishuoneella tunnistamassa ruumista jonka epäillään olevan Sara, mutta ei se ollutkaan, vaan samannäköinen. Voisikohan se irtopää olla tämän ruumishuoneen naisen, tai ainakin tällainen mahdollisuus haluttiin jättää ilmaan. Vai onko LJ kertonut nähneensä Saran murhan? Mielestäni tuolle ruumishuoneella käynnille ei ole tullut mitään perustelua, ja pohjimmiltaan kaikki sarjat on kuin salkkarit, eli mitään ei tapahdu ilman syytä. Mun mielestä kuitenkaan tuossa viime jaksossa ei mitenkään kyllä viitattu elossaoloon.
Aikamoista väkisin väännettyä skeidaa oli viime jaksossa. Päästiin vihdoin Bradista eroon, mutta sarjan säälittävin kohtaus oli kenraalin ja Gretchenin pusu.
Itse epäilen Michaelin olevan raskaana. Aivan veljelliseen rakkauteen on vaikea uskoa, joten isän epäilen olevan koko ajan läheisemmäksi käyneen Fernando Sucren.
Erittäin hyvä huomio! Tämän myös vahvistaa Michaelin viime jaksojen huonovointi.
No niin, viimeinkin olen reaaliajassa tämän sarjan suhteen.
Täytyy heti ensiksi todeta, että tämä neloskausi on ollut mielestäni ehkä kaikista paras tuotantokausi. Ensimmäinen kausi tietysti oli hieno ja samalle tasolle on vaikea yltää, mutta toinen ja kolmas kausi oli hieman heikompia (vaikka eivät nekään huonoja). Toisaalta olen katsonut neljättä kautta tiuhempaan tahtiin kuin aikaisempia, joten sekin saattaa vaikuttaa mielipiteeseeni.
Joka tapauksessa tässä uusimmassa kaudessa on ollut hyvin toimintaa ja hienoja juonikäänteitä. Gretchen varsinkin on erinomainen lisä sarjaan ja toivottavasti hänen toimintaansa saadaan ihailla vielä pitkään...