Oli muuten mun mielestä ihan helvetin hyvä 15.jakso. Ei mitenkään erityisen jännittävä tai mitään, mutta jotenkin aloin pienen suvantovaiheen jälkeen jäämään taas pahemmin koukkuun. Kakkoskaudella jopa suuri ja mahtava Scofieldkin on ryssinyt oikein urakalla ja vaikka aina voi olla varma, että päähenkilömme eivät kuole, lähes mitä tahansa muuta voi kuitenkin tapahtua. Kellermankin alkaa olemaan ihan mielenkiintoinen hahmo. Jotenkin kyllä aina nuo sivujuonet á la Haywire tuntuvat täysin turhilta. Vaikka niiden aikana saa aina vähän hengähdysaikaa Scosta ja Burista niin ainakin itse huomaan aina vähän toivovani, että ne kohdat voisi pikakelata ohi. No mutta kaiken kaikkiaan hyvää settiä PB on toisellakin kaudella. Kakkosen alku tuntui hyvätä, sitten siinä 5.jakson jälkeen homma alkaa tosissaan tuntua vanhalta. Nyt vauhti alkaa mun mielestä kuitenkin kiihtyä ja ollaan taas lähellä takuuvarmaa PB-tasoa. Erityisplussat tosiaan siitä, että pääjampatkin tekevät kunnolla virheitä, vaikka kyllähän tietysti aina voi olla lähes satavarma, että jotenkin kuitenkin ongelmat aina selviävät.