Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Sen haluaisin nähdä. Tai jos sillä on vielä erikseen joku salainen kidutus- ja seksihuone.Ekstranumerossa Lauran makuuhuone.
Sen haluaisin nähdä. Tai jos sillä on vielä erikseen joku salainen kidutus- ja seksihuone.Ekstranumerossa Lauran makuuhuone.
Halonen suunnittelee jo ehdokkuutta 2024 vaaleissa. Siksi pitää olla esillä.Ja katos punamummokin oli mestoilla.
Oon vielä sopivasti talvilomalla sen olympialaisten toisen viikon ajan. Be prepared.Ei hitto Moore. En malta odottaa Olympialaisten seurantaketjun kokemuksia kanssasi.
Itse odotan sitä melkein yhtä paljon kuin varsinaisia Olympialaisia.Ei hitto Moore. En malta odottaa Olympialaisten seurantaketjun kokemuksia kanssasi.
Toisaalta ikinä eí tiedä jos pelataan mediapeliä ja modet järjestää pelikieltoa juuri olympialaisten ajaksi.Itse odotan sitä melkein yhtä paljon kuin varsinaisia Olympialaisia.
Odotin Queenia ja "we are the champions".Salen bileissä soi Parasta just nyt kun juhlakalu saapui mestoille, missä Kuuden vuoden kuuliaisuus?!
Eikös se Robin ole suurinpiirtein saman ikäinen kuin Niinistön vaimo, joten eipä tuo ihme ole jos sitä kuunnellaan kotipuolessa.Salen kemuissa soi Robin. Nuorekas presidentti meillä.
Repesin tälle.BREAKING: Matti Rönkä on Juhani Tammisen kadonnut veli. Hän nimittäin kutsui Ylen studiossa istuvia herroja veljikseen.
Eikös se pääministeri ole myös ns. varapresidentti täällä Suomen maassa?Mitenkäs protokolla menee jos Sauli vanhana miehenä tänä iltana virkaanastuessaan Jenniä sattuisi kupsahtamaan sydänkohtaukseen?
Queen lienee enemmänkin Haaviston kampanjamusiikkia.Odotin Queenia ja "we are the champions".
Saisiko toivoa vaikka Poliisiopistoja ja Turhapuroja? Niitä ei ole hetkeen näytettykään.Tosiaan, näytetäänkö nyt toisen vaalin tilalla Calgaryn olympiakiekkokoostetta.
Eikös se pääministeri ole myös ns. varapresidentti täällä Suomen maassa?
Tähän kiinnitin kanssa huomiota. Oli aika hauska hetki.Sauli sanoo, että erimielisyyksiä tulee suvaita, niin tuli kyllä hiljaista nopeasti.