Muutama vuosi sitten olin täysin negatiivisella kannalla näitä kohtaan.
Valitettavasti näin on. Jo eduskuntavaaleissa oli nähtävillä, että Kokoomus osaa parhaiten "markkinoida" itseään ja se vaikuttaa paljon tuloksiin. Ihmiset katsoo tasan ne vaalikeskustelut, ja muuten ei lueta lehtiä tai katsoa uutisia, ellei ne uutiset tule vähän myöhässä Salkkarien tilalla.BB-Suomessa tällainen asia tietysti onkin tärkeää.
Sehän on samalla oman puolueen mainostamista. Iso määrä ruutuaikaa.Raastavaa kun Soini on syönyt osan Väykän äänistä. Jos äijällä ei ole juuri järkeä ryhtyä presidentiksi niin miksi häntä äänesttiin noin paljon? Olen varma että suurin osa Soinia äänestäneistä valitsisi mieluummin Väyrysen kuin Haaviston.
Raastavaa kun Soini on syönyt osan Väykän äänistä. Jos äijällä ei ole juuri järkeä ryhtyä presidentiksi niin miksi häntä äänesttiin noin paljon? Olen varma että suurin osa Soinia äänestäneistä valitsisi mieluummin Väyrysen kuin Haaviston.
Raastavaa kun Soini on syönyt osan Väykän äänistä. Jos äijällä ei ole juuri järkeä ryhtyä presidentiksi niin miksi häntä äänesttiin noin paljon? Olen varma että suurin osa Soinia äänestäneistä valitsisi mieluummin Väyrysen kuin Haaviston.
Miksi Väykkä mitään ristiretkeä aloittaisi? Nyt kun vaalityö on ohi, vaikuttaa Väyrynen suhtautuvan tilanteeseen hyvin realistisesti.
Jäätävää logiikkaa. Kummallehan luulisit Väyrysestä ja Haavistosta menevän tällä hetkellä kolmen vähiten ääniä saaneiden äänet?
Kieltämättä :D Kaikki muut on niin puolueettomia ja antavat perinteisiä politiikkovastauksia.Lipposelta vahvaa tekstiä! :D
Kieltämättä :D Kaikki muut on niin puolueettomia ja antavat perinteisiä politiikkovastauksia.
Katsotte vissin maikkarin vaalilähetystä? Mitäs Paavo sitten sanoi?
Oho, jäi Maikkari päälle, kun ei uutisia jaksanut katsoa.Katsotte vissin maikkarin vaalilähetystä? Mitäs Paavo sitten sanoi?
Haavisto menee valitettavasti väykän ohi että heilahtaa
Ennusteen tulos on, että Väyrynen matkaa toiselle kierrokselle.