Voi viddu! Kiinni jäin/kiinni jäätiin! Itse pelasin aina Montrealilla ja olin se vasen laitahyökkääjä, joka korvasi taitoa liikkeellä ja fysiikalla. Ja mulla oli superpitkä tukka. Soittaako kelloja? Joukkue oli ei-helsinkiläinen, mutta läheltä.
Jhag bodaa, Predator ei. Loistava jako. Kummassakin on järkeä.
Jhag on koiraihminen, Predator kissafani. Toimii.
Predator rakentaa pienoismalleja, JHag on öh...enemmän kotonaan noin kolmiosaisten rakennelmien kanssa. Loistavaa.
Predator on pervo, Jhag on pervo. Oho, nyt meni samaan osastoon.
Selvennetään pervon käsitettä; ajattelee aina seksiä. No, se käy.
Predator kertoo olevansa uskollinen, JHag...no, seuraava osio.
Predator on stadista, JHag on...gulp....Espoosta. Täydentyy hyvin.
Predator kannattaa Nielikäistä HIFKiin, JHag kannattaa...
Äh, nyt alkaa mennä liian lähelle, meidän on vielä kehitettävä tätä juttua. Joo, niin on. Mennäänkö bisselle sorvailemaan lisää tätä hommaa? Mennään vaan, mutta minä otan ensin lääkkeeni. Älä kuule ota niitä pillereitä, ne vaan supistavat maailmankuvaasi. Mutta kun mun täytyy, tulen muuten VIHAISEKSI..No, okei, anna mennä vaan.....Kumpi muuten maksaa? Ei mulla oo hilloa, ja mä maksoin viimeks! En mä sellaista muista. Et tietenkään muista, kun olit niin koomassa, vitun ääliö. Älä nyt jumalauta yritä kusettaa.......TURPA KIINNI!! Hei, nyt me voidaan toivoa jotain!
EDIT: Sotilasarvokin on sama! Niin tietenkin, kun me ollaan sama jätkä, senkin urpo. Eikä olla. Voi jumalauta, sä oot häpeeks ihmiskunnalle....