Mainos

Predatorin julkinen päähänlyöntikisa!

• 3 194
  • 49

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tämä menee nyt hakuammunnaksi mutta olisiko asiat niin omituisella tolalla, että olisit USKONNON opettaja, tai vastaavasti elämänkatsomuksen? Se selittäisi joitain asioita mutta samalla herättäisi mielenkiintoisia kysymyksiä - paljon. Tuo tarantula -juttu vain pisti funtsimaan käsitteiden ja näkökohtien kääntelyä tavalla, jonka voisi olettaa kuuluvan esim. uskonnon opettajan ajatusmaailmaan. Toivottavasti olen metreittäin väärässä.... :)

Edit: typo

Viimeksi muokattu:

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Asiaa tarkemmin mietiskeltyäni tulin siihen tulokseen ettei tuo historianopettaja ollut niin huono. Filosofia,yhteiskuntaoppi,,elämänkatsomus,historia,uskonto=jossain täällä maastossa.Ettet jopa olisi FM koulutukseltasi?Tietyt pitkät kirjoitukset (esim Oksasenkadun tappaja) antaisi viitettä äidinkielen suuntaan,mutta...todennäköisesti ei yksikään noista joten olet fysiikan opettaja!

PS.Päästä meidät jo piinasta...

Virumaa

Jäsen
Predator toimi enne naantalin Muumimaailmassa Muumimammana käsilaukkuineen. Nykyään mies taistelee amiksen opettajana autopuolella rasvamontussa saarnaten ????

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olet ilmeisesti opettaja kovalla kurilla. Tarkoitan tuota domina opettajaa. Piiskaa, niittejä steriinia ja sellaista. Menikö oikean opettajan suuntaan.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minä lähden aivan muille reiteille arvailussa kuin muut. Olet taksikuski. Et kuitenkaan enää mikä renki vaan omaat muutamankin ajokin ja ajelet vuoroja silloin, kun se sinulle parhaiten sopii. Taksikuskina näet paljon erilaisia ihmisiä ja kuulet paljon erilaisia tarinoita, joista vilkkaalla mielikuvituksellasi kehittelet erilaisia tarinoita, joista olemme täällä saaneet nauttia. Höh, olipas helppoa :D...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tämän jälkeenhän olen lähes varma, että joko psykologiaa tai yhteiskunta oppia tuo saalistaja opettaa. Opetus metodeihin ja tapaan en ota kantaa, vain sen voin todeta.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Äirinkimkiälemmaikka

Niin, itse uskoisin että mikäli Predator liikkuu kouluympäristössä, niin kyseeseen tulee joko äidinkielen opettaja tahi sitten joku opinto-ohjaaja / kuraattori / "pienen hentoisen oppilaan viimeinen turvahenkilö".

Täältä tähän

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
That´s it!

Jaahas, tähän ketjuun on näköjään eilisen aikana tullut jo se oikea vastaus! Enempää en sitten asiaa kommentoikaan... siinähän kärvistelette vappupallojen seassa...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Nyt kun arvoitus on jo ratkennut, on aika Suuren Profiloijan astua peliin ja tuoda erilaista näkökulmaa. Nythän arvoitus ratkesi siihen suuntaan, mihin sen haluttiin ratkeavan.

Epäilin joskus aikaa sitten oikeasti, että olet Juho K. Juntunen! Ja tämä oli kehu....Viittaus Shokki-lehteen jne, you know.
Nyt olen hieman järkyttynyt tiedosta, että nimesi ei ole oikeasti Predator, sillä tuollakin nimellä löytyy infoa mm. Sonera findilla;)

Sitten Karhu-Kissat...hmmm....samaan aikaan kaukalossa kuin minä?

EDIT: Kun koskee vahingossa enter-nappulaa, niin viesti lähtee. Vaikka se olisi kesken. Aika jännittävää.

Minä löydän omasta historiastani aika paljon samoja piirteitä. Olen itse julkaissut yli 200 teosta, mutta epäilen, että eri alalta kuin sinä. Kauhu, Kingit, naiset....yhteisiä intressejä on paljon. Elokuvat? Siitä et ole paljon puhunut. Hämäystä? Muuten voisit olla eräs kaupallisten lyhytelokuvien ohjaaja, joka on pelannut Karhu-Kissoissa..

Lisäksi pituus, paino....ja asia, jota kukaan ei ole huomannut: pienoismallien rakentaminen ja sotilaspolitiikasta tietäminen. Ja oliko se asuinpaikka Krunika? Ja oliko Krunikassa, just siinä Maurinkadun Alkon vieressä, erästä maanpuolustusalan oppilaitosta? Ja.....

No,sylkäistään tiedot koneeseen ja tulos: -------------top secret---------

Jos maamme turvallisuus on käsissäsi, nukun paremmin.
Jos maamme teinien tulevaisuus on käsissäsi, niin toivon, että voisit ottaa sijaisuuden Pohjois-Haagasta. Kakarat elävät siellä kuin pellossa.:D

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHag....

Jos maamme turvallisuus olisi minun käsissäni, niin minä en ainakaan pystyisi nukkumaan silmällistäkään! Olisimme todennäköisesti sodassa Ruotsia tai ainakin Ahvenanmaata vastaan, joten se siitä. Olen tosin käynyt Maurinkadun viinakaupassa usein ja olen myös vieraillut siinä vastapäisessä sotatieteen laitoksessa ja museossa, MUTTA en todellakaan ole ammatiltani minkäänsortin kapiainen... en edes upseeri, vain ja ainoastaan kessun retku.

Niitä teinejä minä sen sijaan joudun käsittelemään päivittäin yli oman tarpeen, niitä kun on kotinurkissakin kaksi kappaletta.

Ja mitä tulee Karhu-Kissojen aikoihin 1970-luvulla, niin kukaties vaikka olisimme olleet joskus yhtäaikaa kaukalossa. Onko sinulle jäänyt mieleen helvetin iso ja romuluinen pakki, joka näytti ottavan jokaisen päälle osuneen taklauksen henkilökohtaisena vittuiluna? Se oli minä... juuri se joka pelasi aina punaisella Titanilla.

Totesit myös, että meidän "historioissamme" on paljon samanlaista. Mitäs jos minä olenkin sinä? Sinun toinen minäsi vaan ei ole tietoinen tästä toisesta kissoja ja pienoismalleja rakastavasta psykopaatista? Think about that! Kieltämättä pelottava ajatus...

Mutta nyt tämä minun persoonallisuuteni lähtee hakemaan kaupasta jenkkiauton. Taitaapi käydä niin, etten kykene tänään enää netiin kirjoittelemaan...

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ääh persetti

Juuri kun olin kirjottamassa JHagille skitsofreniasta ja toteamassa, että Predator on kuule sinun toinen minäsi, niin Predator tai siis JHag itse menee asian julkituomaan. Itseasiassa ei mitään muita vaihtoehtoja enää ollutkaan: Nimimerkeillä on ihan liikaa yhtäläisyyksiä. Jos et JHag usko niin käyppä kaivamassa komerostasi se punainen Titan...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voi viddu! Kiinni jäin/kiinni jäätiin! Itse pelasin aina Montrealilla ja olin se vasen laitahyökkääjä, joka korvasi taitoa liikkeellä ja fysiikalla. Ja mulla oli superpitkä tukka. Soittaako kelloja? Joukkue oli ei-helsinkiläinen, mutta läheltä.

Jhag bodaa, Predator ei. Loistava jako. Kummassakin on järkeä.

Jhag on koiraihminen, Predator kissafani. Toimii.

Predator rakentaa pienoismalleja, JHag on öh...enemmän kotonaan noin kolmiosaisten rakennelmien kanssa. Loistavaa.

Predator on pervo, Jhag on pervo. Oho, nyt meni samaan osastoon.

Selvennetään pervon käsitettä; ajattelee aina seksiä. No, se käy.

Predator kertoo olevansa uskollinen, JHag...no, seuraava osio.

Predator on stadista, JHag on...gulp....Espoosta. Täydentyy hyvin.

Predator kannattaa Nielikäistä HIFKiin, JHag kannattaa...

Äh, nyt alkaa mennä liian lähelle, meidän on vielä kehitettävä tätä juttua. Joo, niin on. Mennäänkö bisselle sorvailemaan lisää tätä hommaa? Mennään vaan, mutta minä otan ensin lääkkeeni. Älä kuule ota niitä pillereitä, ne vaan supistavat maailmankuvaasi. Mutta kun mun täytyy, tulen muuten VIHAISEKSI..No, okei, anna mennä vaan.....Kumpi muuten maksaa? Ei mulla oo hilloa, ja mä maksoin viimeks! En mä sellaista muista. Et tietenkään muista, kun olit niin koomassa, vitun ääliö. Älä nyt jumalauta yritä kusettaa.......TURPA KIINNI!! Hei, nyt me voidaan toivoa jotain!

EDIT: Sotilasarvokin on sama! Niin tietenkin, kun me ollaan sama jätkä, senkin urpo. Eikä olla. Voi jumalauta, sä oot häpeeks ihmiskunnalle....

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Jokin mättää pahasti , JhaG ja Preda , ette te kolme voi olla skitosjotakin , onhan skitsojotakin klassisesti kaksinkamppailu ( aurinkopojan sanoja mukaillen ) , te olette siis kolminainen skitso jonka kolmas ( kaapissa oleva ) osa on Little Mary Hiccup.
Niin , sonsiinä. momt.

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Re: Wrong.. oooh so wrong...

Viestin lähetti Predator
Kaikki tähän mennessä päin mäntyä (ei kuitenkaan Karjalan mäntyä, vaan ihan Helsingin)...

Minä lupaan ja vannon (että lataan ja ammun, kunnes kentälle sammun)... notta jos joku minun ammattini oikein arvaa, niin minä sen sitten myös myönnän. Ja sille oikein arvanneelle on luvassa kahden viikon seksiloma minun kanssani Korkeasaaressa Helsingissä. Tai tukiopetusta siinä pääaineessa, jonka minä parhaiten hallitsen.... nam nam...
No?! Kuka on tämä onnellinen? :D

Kaivanto

Jäsen
Re: Re: Wrong.. oooh so wrong...

Viestin lähetti Speeed

Veikkaisin sinua. Ei tavallisella proletaari-pedagogilla ole aikaa täällä päiviä pitkiä roikkua, reksit taas eivät tunnetusti tee muuta kuin pari ristiriitaista lukujärjestystä per vuosi ja käyttävät lopun ajan pelottavalta näyttämiseen. Tiedot Predatorin jyhkeästä ja massiivisesta olemuksesta sopivat hyvin yhteen sovinnaiseen käsitykseen harmaapartaisesta, tynnyrimahaisesta ja kovaäänisestä rehtorismiehestä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Wrong.. oooh so wrong...

Viestin lähetti Speeed

>>> Kuten sanoin, että "jos joku ammattini arvaa, niin minä myönnän sen". Noh, minähän myönsin että joku sen jo arvasi... en minä missään vaiheessa luvannut kertoa että MIKÄ se ammatti on!

Ja kaikki kunnia Suomen kouluissa hallinnolisella puolella raataville opettajille ja rehtoreille... minä en kuitenkaan voisi kuvitella itseäni koulun hallinnollisiin tehtäviin. Olen sen verran hullu, että "kentälle" on päivittäin päästävä, siinä nimittäin riittää ihmiselle haastetta.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onnittelut voittajalle! Mitä sä täällä sähläät urpo, tää oli mun kisa, meikäläisen, siis Predatorin. Mutta mähän oon Predator. Tuskin oot, sä oot se bodaava hirviö JHag. Älä kuule ala mulle neuvomaan, kuka mä oon. Älä elvistele, mä lyön sua kissalla. No, kunhan et rautakangella. Hei, yritä sä bodari jättää tuo sarkasmi väliin. Hei, yritä sä opettaja jättää toi opettaminen väliin. No voi helvetti, mistä mua on rangaistu. Karhu-Kissoista!

.........muistakaa aina ottaa lääkkeenne. Ajoissa...........

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onnittelut voittajalle! Mitä sä säällä tähläät, täähän oli mun kisa, siis JHagin! No eipäs ollu, vaan minun! No niinhän mä just sanoin!
Minä ostin askartelukaupasta tänään kisan voittajan kunniaksi Flying Fortressin pienoismallin mittakaavassa 1:48, eiks ole hieno? Minä sulle pienoismallit kohta näytän niin että tähdet säkenöi näkökentässä! Ei jukoliste, et kyllä pudota niitä käsipainoja tuon minun lentsikan päälle.... RAUKKIS! EKTOPLASMA! SYVÄHUOKO! JORTIKKA! TURJAKE! Mitä siinä huudat, sinähän suorastaan kerjäsit tätä. Ai vai niin, odotas kun minä saan tuon liimatuubin käsiini, niin sinä et puhu etkä syö pariin kuukauteen...

.... PILLS, WHERE ARE MY PILLS, I WAN`T MY PILLS...

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestin lähetti pp33
ESY-kollega? Tai sinne päin? Minä luulin olevani ainoa tarpeeksi hullu. Ja vielä yläasteella. Ei helv....

Mikä on ESY?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy