Practical jokes?

  • 4 985
  • 26

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuosia sitten soittelin kaverini kanssa baari-illan päätteeksi keskellä yötä pilasoittoja, jotka, vaikka hauskoja olivatkin, hävettävät edelleen. Valkkasimme puhelinluettelosta vähän hienommissa paikoissa (Westend, Kulosaari) asuvien pariskuntien numeroita ja soitimme niihin. Jos mies vastasi iskimme luurin korvaan, mutta jos nainen vastasi, pyysimme, että välittää miehelleen tiedon, että pistää saunan päälle, kun taas oltaisiin tulossa jatkoille niin kuin silloin viimeksi. Ja naisiakin on matkassa niin kuin silloin viimeksikin, jolloin rouva itse oli matkoilla. En tiedä menikö kuinka täydestä kun olimme aika sihneessä eikä oikein muista reaktioita, mutta luulisi, että joku olisi langennut.

Ala-asteella tapana (ei minulla) oli laittaa myös makkaran ja juuston siivuja kirjaston kirjojen väliin. Erään kaverin kertoman mukaan laittoivat yläasteella puolestaan toukokuussa koulujen loppuessa useita kiloja silakoita eri tyyppiseen jemmoihin koulussa. Mahtoivat haista elokuussa.

Pääsääntöisesti olen ollut kurissa ja nuhteessa ja elänyt pilailematta.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joskus ylä-asteella laitoimme erään kalareissun aikana kaverin repun sivutaskuun pikku-yllärin eli kuolleen särjen. Muutaman viikon päästä muistimme kysyä, että oliko kiva yllätys löytää särki repusta? Kaveri tuumasi siihen että niin mikä särki? Voin sanoa että reppu haisi aikalailla pahalle kun kaveri tempaisi sivutaskun vetoketjun auki. Siitäkös se tyyppi suivaantui ja yritti tunkea reppuaan meidän nenäämme kiinni josta seurasi se, että kohta sillä tyypillä oli aika pahalle haiseva reppu päässä.

Isosiskoni kertoi minulle joskus seuraavanlaisen tarinan: Eräällä vanhemmalla opettajarouvalla oli paha tapa potkia oppilaiden reppuja jos ne olivat oven edessä. No oppilaathan sitten täyttivät yhden repun erittäin raskailla kirjoilla ja laittoivat syötin paikoilleen. Kuinka ollakkaan opettaja meni lankaan ja monotti reppua sydämmensä kyllyydestä. Ei potkinut se opettaja enää reppuja.

Muutama vuosi sitten siirsin kämppikseni herätyskelloa muutaman tunnin eteenpäin ja kuuntelin kun hän kirosi väsymystään vaikka oli mielestään nukkunut kellon ympäri. Kyllä minä jäynäni hänelle paljastin... sitten kun hän oli käynyt suihkussa.

Yksi hassu kepponen mökkisaunassa on lisätä alemmalla lauteella hiuksiaan pesevän kaverin päähän shamppoota aina kun hän on melkein saanut tukkansa huuhdotuksi. Yleensä kaverini epäilevät että ovat laittaneet vahingossa hoitoainetta kun hiukset eivät huuhtoudu sitten niin millään.

Työkaverini kertoi että hän oli ammattikouluaikoina laittanut hitsausta opettelevan tyypin kolviin tähtisädetikun. Oli tyyppi vähän ihmetellyt kun saumaa ei syntynyt vaikka puikko paloi. Tiedä sitten toimiiko tuo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös