PowerPlay Manager - jääkiekko managerointipeli

  • 3 175
  • 1

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Oli kyllä aivan pakko pistää pystyyn tämä monipuolinen ja loistava peli. Peli kehittyi vähän aika sitten kokoversioksi, ja nyt on kyllä mukava pelata.

Tosiaan siis, päälajina on jääkiekko, mutta mahdollista on myös pelata jalkapalloa, baseballia, formulaa, tennistä, ampumahiihtoa, koripalloa, käsipalloa ja lentopalloa! Eli kaikille urheilun ystäville mahdollista pelata erilajeja. Mahdollista on myös pelata enemmän kuin yhtä lajia kerrallaan, mutta itse olen perehtynyt tuohon jääkiekkoon.

Itse olen jo pelannut peliä yli vuoden, mutta ei sinänsä mitään kovin hirveää kehitystä ole tullut. Aktiivisuutta olen silti lisännyt tänä vuonna, ja tulostakin on tullut mukavasti. Sarjassa ollaan sijalla 4. Useassa sarjassa tosin on vielä hirveästi botteja eli koneen käyttäjiä. Ja siksi olisi tärkeää saada lisää pelaajia mukaan. Suomalaisia pelaajia on mukana vasta 8500.

Pelin tarkoitus on siis manageroida jääkiekkojoukkuetta, hyvin samankaltainen tapa manageroida kuin hattrickissä. Pelaat runkosarja pelejä, joissa on mukana 20 joukkuetta. Pudotuspelit, sarjan säilyttäjät ja karsinnat ovat mukana leikissä, sekä kierroksen tähdistöt, pistepörssit ja palkinnot. Mahdollista on treenata, myydä sekä ostaa pelaajia. Sinulla on valmiiksi jo alussa joukkue, josta lähdet rakentelemaan joukkuettasi. Pelin edetessä sinulle tulee työntekijä sekä junioritarjontaa, jossa sinulla on mahdollista päättää, otatko joukkueeseesi vai et. Runkosarja pelejen lisäksi, kaudessa pelataan kansallisia pelejä, sekä ystävyyspelejä, jos itse näin on sopinut.

Peli on paljon nopea tempoisempaa, kuin Hattrick, mutta vaatii myös itseltään aikaa hiukan pelata, jos aikoo pelissä pärjätä. Oma joukkueeni toimii nimellä FantasyHockey, jos on jotain kysyttävää, tai haluat ottaa ystävyyspelejä kanssani, niin ei muuta kuin haastoja kehiin.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös