Tuokkolan ja yksittäisen pelaajan tms välillä on tapahtunut jotain tai sitten Tuokkola on töpeksinyt jotenkin itsekseen. Tappiot European Trophyssa eivät varmasti ole syy tähän.
Tätä olen itsekin miettinyt ja kun laskee 1+1 yhteen ei ole vaikeaa arvata kenen kanssa on mennyt sukset hieman ristiin. Herra Kapanen pelaa edelleen KalPan liigamiehistössä. Seuraava on täysin spekulatiivinen keskustelu, joka Kapasen ja Tuokkolan välillä on mahdollisesti käyty:
Kapanen: Ei Tumppi, ei näin! Vittu, me ollaan hävitty nyt aivan liikaa ja pelikin on ollut ihan perseestä. Ei tää voi mennä näin.
Tuokkola: Noh, Sami. Mä ymmärrän, että sua vituttaa ja niin kyllä vituttaa minuakin. Mulla on selkeä suunnitelma ja meidän täytyy vaan kärsivällisesti harjoitella ja parantaa peliä sen suunnitelman mukaan niin tulostakin tulee varmasti.
Kapanen: Suunnitelma ja suunnitelma. Koko juttu menee ihan päin persettä sen takia, että sä et peluuta mua tarpeeksi. Sen lisäks, ketjukoostumukset vois olla parempia ja JUMALAUTA SÄ ET TIPUTA MUA PELAAVASTA KOKOONPANOSTA!
Tuokkola: Meidän oli kokeiltava miten me pärjättäisiin jos sä olisit loukkaantumisen takia sivussa.
Kapanen: No sehän menikin aivan vitun hyvin!
Tuokkola: Oli edellisessä pelissä positiivisiakin asioita.
Kapanen: Joo, tuli positiivisesti turpaan taas kerran. Muutoksia on tultava. Peluuta mua enemmän ja vaihda pelityyliä suoraviivaisemmaksi.
Tuokkola: Kumpi meistä on päävalmentaja? Niin kauan kuin mä olen vastuussa pelillisistä asioita, tehdään niin kuin mä sanon.
Kapanen: Voi vittu! Tumppi, sä oot niin historiaa!
Kapanen lähtee ovia paiskoen pois.
Kuin Paavo M. Petäjä konsanaan... Korostan, että kyseessä on vain vahva spekulaatio mitä siellä kulissien takana on tapahtunut.