Potkut päävalmentaja Petri Karjalaiselle!

  • 21 152
  • 154
Suosikkijoukkue
Old time hockey, Hamilton Mustangs
04.01.2025 tämän viimein uskon olevan totta.
Voimia vaan kaikille Virran paluusta haaveileville. Tää juna meni jo.

Itkee ja huutaa tuomareille koko pelin...ei ihme että tarttuu pelaajiinkin tuollainen. En arvosta.
Tämä myös. Vähän alkaa tulla mieleen jo Sami Kapasen valmennusrupeama parhaimmillaan. Pelaajat ei itsekään tiedä, että miten sitä pitäis oikein pelata.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pelaajat ei itsekään tiedä, että miten sitä pitäis oikein pelata.
Tällä hetkellä, kun meillä on vaikeita iltoja, niin se ei johdu siitä, ettemme tietäisi, mitä pitää tehdä. Se on enemmänkin suorittamiskysymys, Räsänen analysoi.


Tosin, en ihan täysin luota Räsäsen sanomiseen, ei sopisi oikein hänen brändiin kertoa, ettei ole harmainta aavistusta mitä jäällä pitäisi tehdä.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
KalPa-legenda Ville Hämäläinen taitaisi olla jo parempi vaihtoehto. Anssi ja Toni isolla rahalla ostamaan Hämäläisen sopimus ulos. Käykää vaikka Milanossa hakemassa turkkilaista rahaa taloon.
 

Homie

Jäsen
Itkee ja huutaa tuomareille koko pelin...ei ihme että tarttuu pelaajiinkin tuollainen. En arvosta.
Tähän täytyy kommentoida, että pelin aikana jokainen valmentaja yrittää vaikuttaa tuomaritoimintaan. Vähiten itse arvostan lehdistötilaisuuksissa tuomaritoiminnasta itkemistä. Karjalainen ei ole syyllistynyt tähän yhtään kertaa, toisin on Härkälän kohdalla. Onneksi silloin Kärpät-pelin jälkeen Levonen piti miehen ruodussa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tähän täytyy kommentoida, että pelin aikana jokainen valmentaja yrittää vaikuttaa tuomaritoimintaan. Vähiten itse arvostan lehdistötilaisuuksissa tuomaritoiminnasta itkemistä. Karjalainen ei ole syyllistynyt tähän yhtään kertaa, toisin on Härkälän kohdalla. Onneksi silloin Kärpät-pelin jälkeen Levonen piti miehen ruodussa.
Hah. 60 minuutin jatkuva itku siis ok sinusta... Tämä ansaitsee jo pitkät aploodit muoviläpsyttimillä!
 

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Peliä en nähnyt, mutta tuskin pystyi vaikuttamaan Ruotsalaisen kiekonmenetykseen tai Rissasen kypärän kireyteen. Jos siis ottelun lopputulosta tarkoitat.
Pystyy tietääkseni vaikuttamaan siihen, lopetetaanko pelaaminen 2-0 johdossa ylivoimalla ja sekoillaanko sen jälkeen noin 4 jäähyä putkeen. Aikalisääkin on joku jossain vaiheessa myös tuossa kohtaa ottanut.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Alkaako veli @Roger Moore syttymään KalPalle ja "ikiroutainen" jää alkaa sulamaan? Tänne joukkoon mahtuu.
Ei hättäillä, naatiskellaan...

Kyllä minä Kärppiä kannatan aina, mutta Kuopiossa olen kuitenkin koko aikuisikäni asunut niin kyllähän KalPalla aina oma paikkansa on minunkin kiekon seuraamisessani. Kärpät-KalPa olisi kieltämättä sellainen finaalipari, että se olisi samaan aikaan sekä taivas että helvetti kokea.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei hättäillä, naatiskellaan...

Kyllä minä Kärppiä kannatan aina, mutta Kuopiossa olen kuitenkin koko aikuisikäni asunut niin kyllähän KalPalla aina oma paikkansa on minunkin kiekon seuraamisessani. Kärpät-KalPa olisi kieltämättä sellainen finaalipari, että se olisi samaan aikaan sekä taivas että helvetti kokea.
Näinhän sen pitää mennäkin. Mutta olisiko kuitenkin keltamusta sitten se lopullinen väri?
 

WigWam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Warkis, KalPa.
Ei hättäillä, naatiskellaan...

Kyllä minä Kärppiä kannatan aina, mutta Kuopiossa olen kuitenkin koko aikuisikäni asunut niin kyllähän KalPalla aina oma paikkansa on minunkin kiekon seuraamisessani. Kärpät-KalPa olisi kieltämättä sellainen finaalipari, että se olisi samaan aikaan sekä taivas että helvetti kokea.
Ja meillähän on molemmilla paljon lyhyempi matka niiralan monttuun kuin raksilaan...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ymmärrä, kuinka Karjalainen saa edelleen jatkaa Kalpan penkin takana. Hän ei selvästikään ole ymmärtänyt valmentamisen syvintä olemusta, jossa menestyminen saa tulla vasta kolmannen kauden kruunuksi. Kaksi ensimmäistä kautta sä kipuilet kaikkien asioiden kanssa ja selittelet sitä sun tätä, muuten projekti/prosessi ei vaan ole aikataulussa. Ei voi yllättäen voittaa pudotuspeleissä mestarisuosikkia ja tulla itse sellaiseksi. Ja joku vastuuhan näissä täytyy olla seurajohdollakin, joka Karjalaisen on palkannut. Onneksi täällä etelässä toimitaan hieman eri tyyliin näissä pitkissä kasvutarinoissa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös