Potkut kehitysjohtaja Lasse Kukkoselle

• 65 234
  • 442

Beni49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärppien markkinointi- ja viestintäpäällikkö Riikka Airio pistää parastaan Kärppien Instagram-julkaisussa! :D
"mee töihin!" Taitaa olla koko organisaatio aivan sekaisin..! Nyt taitaa saunakerho natista liitoksista, kun urheilu on palaamassa keskiöön!
Ei saatana. Onko meillä oikeesti tämmösiä ihmisiä organisaatiossa töissä? Kenkää ja äkkiä.

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärppien markkinointi- ja viestintäpäällikkö Riikka Airio pistää parastaan Kärppien Instagram-julkaisussa! :D
"mee töihin!" Taitaa olla koko organisaatio aivan sekaisin..! Nyt taitaa saunakerho natista liitoksista, kun urheilu on palaamassa keskiöön!
Vittu mikä idiootti. Mitähän kuvittelee saavuttavansa sillä, että lähtee tuntemattomien ihmisten kanssa vääntäämään jossain kommenttiosiossa.

Uraanitumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets, Arsenal
Ei saatana. Onko meillä oikeesti tämmösiä ihmisiä organisaatiossa töissä? Kenkää ja äkkiä.
Joo ei oo Myli ainoa, kuka päästää mitä sattuu kommentteja! Minusta tämä Riikka on ennekin keuhkonnut kannattajille, oiskohan joku antanut kritiikkiä somesta silloin. Riikan vastaus siihen ei minusta ollut sitä, mitä miljoona-organisaation viestintäkoordinaattorilta pitäisi tulla:D

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo ei oo Myli ainoa, kuka päästää mitä sattuu kommentteja! Minusta tämä Riikka on ennekin keuhkonnut kannattajille, oiskohan joku antanut kritiikkiä somesta silloin. Riikan vastaus siihen ei minusta ollut sitä, mitä miljoona-organisaation viestintäkoordinaattorilta pitäisi tulla:D
Paras puolustus kritiikkiin on totta kai henkilökohtainen hyökkäys. Menkää töihin köyhät ja kateelliset! Siitäs oppivat.

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Vittu mikä idiootti. Mitähän kuvittelee saavuttavansa sillä, että lähtee tuntemattomien ihmisten kanssa vääntäämään jossain kommenttiosiossa.
No ei taida olla kuitenkaan tuntematon ihminen, vaan tarkemmin erittelemättä Kärppiin negatiivisissa asioissa linkittyvä persoona.

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No ei taida olla kuitenkaan tuntematon ihminen, vaan tarkemmin erittelemättä Kärppiin negatiivisissa asioissa linkittyvä persoona.
Oli miten oli. En kuitenkaan itse lähtisi Kärppien viestintäkoordinaattorina kommentoimaan yhtään mitään mihinkään yksittäiseen kommenttiin, koska siinä ei yksinkertaisesti ole mitään voitettavaa.

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Oli miten oli. En kuitenkaan itse lähtisi Kärppien viestintäkoordinaattorina kommentoimaan yhtään mitään mihinkään yksittäiseen kommenttiin, koska siinä ei yksinkertaisesti ole mitään voitettavaa.
Vain hävittävää. Olipahan taas sanalla sanoen erikoista ulosantia.

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
Muuttaako tuo jotenkin tämän Riikan vastauksen asialliseksi?
Ei tietenkään, Airio on aivan turha turisti tuolla toimistolla ja tuohon jos johonkin pestiin löytyisi kyllä parempiakin osaajia. Pointti oli, että tuo henkilö kelle viesti oli kirjoitettu on kyllä omanlaisensa virtuoosi ja tausta varmaankin vaikutti tuohon vastaukseen.

Uraanitumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets, Arsenal
Siis onko tämä Riikka Airio somevastaava ?
ja mikähän vitun kommentti tuokin oli olevinaan.
Riikka on viestintäkoordinaattori, ei tarvi ihmetellä Kärppienkään organisaation viestinnän puutteita, kun tuo häärii siellä taustalla. Ennen taisi olla someguruna, ennen tätä nykyistä hessua.

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Paljon puhellaan, että entisille pelaajille järjestetään suojatyöpaikkoja Kärpissä. Tämäkin varmaan jossain määrin totta. Itse kuitenkin näkisin mielelläni entisiä pelimiehiä mukana kärppätoiminnassa,
Leikkasin vähän lyhyemmäksi..jäi varmaan olennaistakin pois mutta, mielestäni kannattaisi juurikin näiden seuralegendojen kohdalla tehdä joku ”exit-suunnitelma” josta hyötyy pelaaja ja seura, eli viimeisen esim parin vuoden palkka voisi olla pienempi (Kukkosellakin loppuun asti +200ke) ja on sitten jossain ”kehityspäällikön” roolissa pienellä palkalla seuraavat 5 vuotta.

Onhan noita vanhoja pelimiehiä kiva nähdä ja varmasti monenlaista annettavaa organisaatiossa. Se että jos on näkyvä posti ja tienaa kunnolla niin sit tietysti toimenkuva pitäisi olla selkeä ja kykyä toimia siinä.

Smyth#46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kappas kun ei Airio käyttänyt Kärppien virallista tiliä tuohon kommentoitiin. Olisi ollut kyllä kruunu tähän timanttiseen viestintään. Onko joku jo lähettänyt Junnolle kopion tästä?

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Pointti oli, että tuo henkilö kelle viesti oli kirjoitettu on kyllä omanlaisensa virtuoosi ja tausta varmaankin vaikutti tuohon vastaukseen.
Näissä kannattaisi muistaa sekin, että ei voi tietää ketä maksavia tai potentiaalisia asiakkaita, tai sellaisia tuntevia, jonkun yksittäisen häirikönkin lähipiiristä sattuu löytymään, vaikka itse häiriköllä ei olisi niinkään väliä. (Plus tietysti se että nuo viestit näkyvät kaikille.)

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ville Mäntymaan Kärpät
Näissä kannattaisi muistaa sekin, että ei voi tietää ketä maksavia tai potentiaalisia asiakkaita, tai sellaisia tuntevia, jonkun yksittäisen häirikönkin lähipiiristä sattuu löytymään, vaikka itse häiriköllä ei olisi niinkään väliä. (Plus tietysti se että nuo viestit näkyvät kaikille.)

Tämän kyseisen häirikön ja hänen lähipiirinsä suhteen on kyllä ihan se ja sama.

Eihän se nyt fiksua ole lähteä tuolla mitään yksittäisille huutelijoille vastaamaan, mutta tässä tapauksessa ymmärrän täysin.

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Tämän kyseisen häirikön ja hänen lähipiirinsä suhteen on kyllä ihan se ja sama.

Eihän se nyt fiksua ole lähteä tuolla mitään yksittäisille huutelijoille vastaamaan, mutta tässä tapauksessa ymmärrän täysin.
Sitten taas esimerkiksi minulle kun en taustoista tiedä yhtään mitään niin tuo näyttäytyy kyllä hyvin erikoisena viestintänä nimenomaan Airion puolelta. Tuskin olen ainoa jolta puuttuu taustatarina tälle purkaukselle.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Esittääkö tämä klikki/huomioh*ora missään lähteitä väitteilleen? Viime aikoina on tullut paljon huhuja Kärppiin liittyen (Rubinin ja Puhakan palkka-asiat, Hapan maalivahtikaupat ja nyt nämä Lassen potkut), joten ovat nämä jutut alkaneet pistää silmään. Nämähän menevät ihan Sashahuttus-tason jutuiksi ilman lähteitä. Toki uskottavia väitteitähän nuo ovat, ei siinä mitään, mutta jotain lähteitä kaipaisin itse näihin.
Urheilucastin huhuilut Kärppiin liittyen vaikuttavat pitkälti itse keksityiltä. Minä pistän Urheilucastin Huttusen kanssa samaan koriin, jos sinnekään.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kyllä Soosi oli vuosia mies paikallaan. Nyt ei ole hänkään onnistunut vaan on näyttänyt enemmän tettiläiseltä.
Nojaa. Ylivoima toimi helvetin hyvin alkukaudella kun oli Soosin vastuulla. Valitettavasti vaan Siltsu ei tajunnut yhtään mitään alivoimasta niin vaihtoivat päikseen ja yhtäkkiä alivoima olikin timanttia. Sittenn alkoi pelaajilta yksi kerrallaan loppumaan moti ja ollaankin tässä.

Ehdottomasti uutta kaveria kuitenkin tilalle, mutta jos Soosi jää Hillin kanssa niin en myöskään huuda kaikkia ulos. Sillä ehdolla että se kolmas kaveri on raudanluja ammattilainen eikä mikään helvetin Silander.

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Esittääkö tämä klikki/huomioh*ora missään lähteitä väitteilleen? Viime aikoina on tullut paljon huhuja Kärppiin liittyen (Rubinin ja Puhakan palkka-asiat, Hapan maalivahtikaupat ja nyt nämä Lassen potkut), joten ovat nämä jutut alkaneet pistää silmään. Nämähän menevät ihan Sashahuttus-tason jutuiksi ilman lähteitä. Toki uskottavia väitteitähän nuo ovat, ei siinä mitään, mutta jotain lähteitä kaipaisin itse näihin.

Kuinka usein kukaan omia lähteitänsä paljastaa? Seppäsestä voi olla montaa mieltä, mutta hän on ollut toimittajana monta vuotta ja tuntee piirit. On ilmeisesti arvostettu ihminen monien urheilijoiden keskuudessa.

Lassen potkut taas oli pitkään odotettu. Kaveri viihtyy enemmän omassa firmassaan. Halusi kuitenkin vain ottaa Kärpistä helpot rahat pois, kuten moni muu saunakerholainen.

Hatun nosto Junnolle kaikesta kritiikistä huolimatta, mikäli valittu linja jatkuu. Mukava nähdä, että hommaan tuli hieman vauhtia median ja sponsorien painostuksen myötä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy