Anu Saukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Johtaja Virran Dream Team
Gregoire tosiaan unohtui, joten frekvenssiteoriani voi heittää romukoppaan.
Kyllä Gregoiren jatkosopimus on julkaistu jo ensimmäisenä eli chl-karsintojen jälkimainingeissa.Eikös jatkoja pitänyt tulla 5kpl nyt ulos? Eli yksi olisi tulossa vielä. Gregoirea veikkaisin itse vielä. Tai Hagua.
En mä tiedä, mut Hagulisella ja Krekuaarilla on optiot ensi kaudesta ja näillä muilla ei ollut. Meinaako nämä nyt sit mitään ihmeempää poterovartiota härdelliä, en tosiaan tiedä. Ainakin CHL-arvontojen Twitter kommentin perusteella Gregoiren jatko on selvä.Eikös jatkoja pitänyt tulla 5kpl nyt ulos? Eli yksi olisi tulossa vielä. Gregoirea veikkaisin itse vielä. Tai Hagua.
Saarelan jatko selvästi
Kyllä. Vili Laitinen.
Facessa ei ole muutettu.Pospisilin ja Skalickyn jatkosopimusuutisiin on nyt muutettu kohdat ”1+0” muotoon ”yksivuotinen”.
Epävarmuus, matala taistelutahto, heikot aseet, kulkutaudit ja poterovartion totaalinen aliarviointi. Nuo aiheuttavat sen, että vihollinen keksii mitä ihmeellisimpiä temppuja harhauttaakseen meidät. Huomattuaan, että Poterovartio purki @Rommeli johdolla koodin, alkoi keinottelu ja kieltäminen. Tyypillistä sodankäyntiä ja disinformaatiota.Pospisilin ja Skalickyn jatkosopimusuutisiin on nyt muutettu kohdat ”1+0” muotoon ”yksivuotinen”.
Laitetaanpa tämä nyt vaikka tänne. Lukkoa on alkanut Instagrammissa seuraamaan Scott Pooley at eliteprospects.com tuollainen kaveri. Hänen seuraajista löytyy mm.Gregoire, Danforth ja Audette...eiköhän tämä ole selvää pässinlihaa..
Kunhan luistin vielä liikkuisi niin ai ettien että.
Tullaan varmasti vertailemaan paljon Kestneriin laukauksensa puolesta. Pelasivat 2018-2019 samassa joukkueessa - pelimäärä suht. tasan, mutta Pooley teki 31 maalia ja Kestner 22.Varsinkin jos on hyvä laukaus, niin sellainen "joshkestner"-tulema ei ole kaukaa haettu.
Ei kai hymyile maalin jälkee tiäksää?Katselin Pooleyn maaliklippejä ja niiden perusteella luistin liikkuu raikkaasti ainakin pienessä kaukalossa. Laukaus lähtee terävästi ja nopeasti. Ei myöskään epäröi tuulettaa.
Sopii täydellisesti Keisari-Kallen hankintapolitiikkaan. Jos ensivaikutelman perusteella pitäisi Pooleyta johonkin verrata niin kyseessä on Skalickyn ja Repon pitkään kadoksissa ollut amerikkalainen serkku.