Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin Lukko
Jos on Skaldo, ni oli sit tasan eka ja viimeinen minkä mä keksin...
toki oli siinä Ruotsikin...
toki oli siinä Ruotsikin...
Onhan tämä tuhat kertaa hienompaa ja jännittävämpää, kuin muiden "kerralla kaikki ulos -tyyli".Toinen jatkosopimus vasta menossa ja sopimusten julkaisut aiheuttaneet jo tähän mennessä enemmän kuhinaa, kuin monen muun seuran kaikki sopimukset.
Tätä lisää, kiitos!
Kaiken kukkuraksi arvon palstaveljet ja siskot olette aivan loistavia ratkomaan näitä!! Todella hienoa seurattavaa!Toinen jatkosopimus vasta menossa ja sopimusten julkaisut aiheuttaneet jo tähän mennessä enemmän kuhinaa, kuin monen muun seuran kaikki sopimukset.
Tätä lisää, kiitos!
Jos pitäisi kahden sopparin jälkeen veikata, niin Gregoiren jatko. "1+0" + "1+0" = 2 eli Gregoiren pelinumero.Juu, kiinnostaisi tietää mitä nämä viimeiset 1+0 sopparit käytännössä tarkoittaa?
Mä luulen, että Laitisen poika vaihtaa maisemaa. Ei taida Raumalla kaverista tulla Liiga-pelaajaa. SaiPa, Jukurit, Sport, KalPa, JYP. Siinä mun veikkaukset seuraavasta osoitteesta.Kai se tuo jo ehdotettu Vili Laitisen jatkosopimus on.
Kai se tuo jo ehdotettu Vili Laitisen jatkosopimus on.
Luulen myös, että nyt on poterofoliohatut liian syvällä päässä, ja tämä on vain kiitettävän selkeää viestintää. Eli ei tarvitse spekuloida onko jollain optio ja jos on niin onko se seuran vai pelaajan. 1+0 on kuitenkin informaatioltaan selvästi parempi kuin pelkkä 1, vaikka se toki vähän hölmöltä näyttää.Ehkäpä tuo 1+0 kuitenkin on vain yksinkertaistettua informaatiota. Päivän Länskärissä: "jatkosopimus on muotoa 1+0, joten kolmannen kauden aloittavalla Pospisililla ei optiovuosia sopimuksessaan ole."
Eikö olisi helpompaa ilmoittaa että "1v jatko, ilman optiota"?Luulen myös, että nyt on poterofoliohatut liian syvällä päässä, ja tämä on vain kiitettävän selkeää viestintää. Eli ei tarvitse spekuloida onko jollain optio ja jos on niin onko se seuran vai pelaajan. 1+0 on kuitenkin informaatioltaan selvästi parempi kuin pelkkä 1, vaikka se toki vähän hölmöltä näyttää.
No, on se Skaldokin Målskytt!Målskytt Alex = Maalintekijä Aleksi Saarela. Hieno homma!