Koitti huijata prkle, ehdotan arvon Liukumessiaalle ylennystä yleisestä nohevuudesta ja tarkasta silmästä.Joka sanan ensimmäinen kirjain muodostaa myös sanat "Radio Ramonan"
Ainahan on mahdollista että torstaina klo 15 kuullaan vasta lisävihjeitä. Tai Rick Astleyn "Never Gonna Give You Up".
Lukas Klok mullakin tuli kyllä mieleen tosta "kolmen" sanasta.Tai Lukas Klok, joka pelaa numerolla kolme.
Ja Klokin profiili löytyy edelleen seuran sivuilta piilotettuna joten optio on ainakin käytetty.
Saatananmoinen koodi purtavaksi ja palkintona kerrotaan sopimuksen julkaisun kellonaika. Ei oo helppoo hei. Vihulainen vetää kovilla.
Tämä ja isosti, en ole Lukko kannattaja eikä minulla tähän ketjuun ole annettavaa, mutta olen lukenut jokaisen viestin ja laittanut ketjun seurantaan. Parasta viihdettä nykymaailmassa, jatkakaa!Tää on kyllä ylivoimaisesti koko Jatkoajan historian hienoin ketju. Ei voi muuta sanoa!
... Joko valtamedia on huomannut mitä täällä tapahtuu?
Vihulaisen strategia on kyllä kuin oppikirjasta. Hallitse viestivälineitä niin voitat sodan. Esimerkkejä on niin monia jenkkien käymissä sodissa. Tämä kertoo vain kuinka taitavan vihulaisen kanssa taistellaan. Tähän tarvitaan nyt jokaisen virtuaalikorpisoturin panosta.Vihulaiset ovat siis vallaneet jo Ramonan ja Raumalaisen käskyvaltaansa. Itse taidan ostaa torstain Länskärin kannen ja paljastan kaiken!
Jos Telian pitäisi striimata Lukon pelaajajulkistuksia suoraan, viime hetkellä ilmotettaisiin että pienet vihreät miehet ovat kaapanneet striimin, joten näytetäänkin Mitja Robarin julkistus vuosilta 2011-2012.Ei ku niitä hävettää että näin pienessä kalastajakylässä keksitään jotain näin huikeata. Jotain sellaista joka olisi pitänyt jo ajat sitten keksiä kirkkaissa valoissa.
Niinhän tuossa sanotaan: "Aloittaa monivaiheisen ohjeistuksen". Luulenpa, että sota tämän julkaisun suhteen on vasta alussa. Nyt katsotaan, kenen hermot kestävät.Jos ne Radio ramonasta alkaa latelemaan torstaina kello 15 vielä vihjeitä, niin sitten kyllä melkoinen ydinsota jo käynnissä. *hymiö*
Olen laittanut kaikki viestiupseerin taitoni peliin, ja aiheuttanut sellaiset häirinnät radioaalloille, ettei kukaan poterovartiota kauempana tule propagandaa kuulemaan.Joko Radio Ramonan studio on piiritetty?