No se ratkes äkkiä!Joka on elitessä onni korkka.
Mun mielestä täällä jatkoajassa on turhaa pyytää anteeksi " vieraisiin pöytiin huutelua" keskustelupalsta tää on.Anteeksi huutelu naapuripöytään, mutta on teillä huikea systeemi! Tällaiset arvoitukset luo suurta mielenkiintoa ja olisi omalla seuralla pikkaisen opittavaa. Peukut myös kirjoittajille. Nopeasti aukeaa kryptisimmätkin koodaukset. Jatkakaa, minä seuraan sivusta.
Et saa tätä ikinä anteeksi. Kuten en saa minäkään tätäAnteeksi huutelu naapuripöytään, mutta on teillä huikea systeemi! Tällaiset arvoitukset luo suurta mielenkiintoa ja olisi omalla seuralla pikkaisen opittavaa. Peukut myös kirjoittajille. Nopeasti aukeaa kryptisimmätkin koodaukset. Jatkakaa, minä seuraan sivusta.
Mun mielestä täällä jatkoajassa on turhaa pyytää anteeksi " vieraisiin pöytiin huutelua" keskustelupalsta tää on.
Kaiva veli hyvä potero sinne Vaasan saariston Söderuddeniin ja raportoi välittömästi jos joku hurri ui rantaan ja kysyy olenk mää ny goton.
Jotenkin oudon tyyppistä settiä silti. Ei oikein istu tähän tyyliin, millä Lukko on vetänyt tuolla twitterissä.Mutta ilmeisesti tuo tili nyt sitten ei kuitenkaan ole mikään trollitili.
Jotenkin oudon tyyppistä settiä silti. Ei oikein istu tähän tyyliin, millä Lukko on vetänyt tuolla twitterissä.
Esimerkiksi nuo nimet ja kuvat, mitä tuolla tilillä on ollut. Vähän lapsellista jopa (ei tule parempaa ilmausta mieleen). Kun tuo twittertoiminta on ollut aika tyylikkäästi vedettyä.
Näillä spekseillä lähtisin jo asettelemaan Jonne Virtasta ketjuhahmotelmiin.Jos se näyttää trollilta, jos se kuullostaa trollilta ja jos se ennenkaikkea käyttäytyy kuin trolli, niin tuskin se ainakaan Teuvo Teräväinen on.
Löysin itseasiassa satavarmat todisteet, kyseessä on entinen "smliigafi" Instagram tili.Taustatyön perusteella voisin veikata, että tämä ig-käyttäjä @Poterovartio olisi ollut aikaisemmin nimellä @smliigafi.
Se selittäisi seuraajien joukossa olleet kiekkoon liittyvät henkilöt. Plus @smliigafi-käyttäjää ei enää sillä nimellä löydy.
Mitään satavarmoja todisteita ei ole, mutta valistunut veikkaus kyseessä.
Tämähän menee mielenkiintoiseksi!Löysin itseasiassa satavarmat todisteet, kyseessä on entinen "smliigafi" Instagram tili.
Ja tuo tilihän ei sitten ole mikään virallinen SM liigan tili?Tämähän menee mielenkiintoiseksi!