Ei helvetti oon jonkun muun poterossa ilman alushousuja pelkät kumpparit jalassa ja just nyt tapahtuu MISTÄ SITÄ MURKULAA TULEE????Hälytys!
Ei helvetti oon jonkun muun poterossa ilman alushousuja pelkät kumpparit jalassa ja just nyt tapahtuu MISTÄ SITÄ MURKULAA TULEE????Hälytys!
@Anu Saukko joko se on Jeremi Tammela?
Ensimmäisenä kiinnittyy huomio ryhmittelyyn. Hmm.
Vastaus on Daniel Audette taikka Vili Saarijärvi. En tiedä kaavaa että miten, mutta niin se vain on!
Nuo sijainnit kartalla taitaa muodostaa kirjaimet V-I-L-I?
Viimeiset viisi kertaa mennyt jo väärin, kun olen pessimistinä lähtenyt Jeremyllä peliin. Joskus se on mentävä oikein. Moderni versio Jeremy Roenickista tulossa siis. Jonnen velipoika.@Anu Saukko joko se on Jeremi Tammela?
Ryhmiteltynä: Euroports V:n alkupiste, Rauma Marine alimmainen piste, Rauman Satama päätepiste. Kouluista pohjoiseteläsuunnassa I, seuraavista kolmesta firmasta L, ja kahdesta viimeisestä taas pohjoiseteläsuunnassa I.Miten?
Tuo on minusta oikea vastaus, hyvin oivallettu !Ryhmiteltynä: Euroports V:n alkupiste, Rauma Marine alimmainen piste, Rauman Satama päätepiste. Kouluista pohjoiseteläsuunnassa I, seuraavista kolmesta firmasta L, ja kahdesta viimeisestä taas pohjoiseteläsuunnassa I.
Ryhmiteltynä: Euroports V:n alkupiste, Rauma Marine alimmainen piste, Rauman Satama päätepiste. Kouluista pohjoiseteläsuunnassa I, seuraavista kolmesta firmasta L, ja kahdesta viimeisestä taas pohjoiseteläsuunnassa I.
Vili Laitisen nelivuotinen jatkosoppari? Kelpaa.Vili Sopanen - One more year?!