Poterovartio

  • 643 942
  • 3 485
Hitonmoinen potentiaali on tässä nuoressa rightin pakissa. Kaikki ikäluokat läpi Kanadan kivikovassa juniorikiekon maajoukkueessa MM-turnauksessa (U17, U18, U20). (Toki samalla rekordilla ajeli Poriin viime kaudella mm. Marcus Phillips.)
WHL-liigan kovin pistepakki kaudella 18-19. 1.27 PPG/ottelu. Takana mm. Bowen Byram ja Cody Glass.

Kakkoskierroksen varaus, mutta on vakavia loukkaantumisia alla? 58 ottelua viimeisen kolmen kauden aikana!
Mielenkiintoista ja hyvin potentiaalista.
(Reunasen Tarmon kanssa voisi muodostaa Liigan kovimman pakkiparin, kun kaikki osuu kohdilleen.)
 
Viimeksi muokattu:

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tuossa osuu heti silmään todella pienet pelimäärät viime vuosilta, onko ollut isoja loukkeja vai mitä?
Viimeiset kolme kautta näyttää menneen loukkaantumiskierteessä. Toisaalta ilman näitä tuskin edes olisi mahdollista saada Liigaan. Toivotaan, että olisi kunnossa, mutta iso arpa on. Kunnossa ollessaan potentiaalinen tähtipelaaja Liigaan.

Tulee vähän Ässien Markus Phillips mieleen, mutta kovemmalla cv:llä. Pelasivat samassa Kanadan U20-joukkueessakin.

Voitti WHL:n pakkien pistepörssin kaudella 18-19. Offensiivinen pakki, mutta yleispelaaminenkin onnistuu.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Saattaa muuten olla Gregoirellla olla jollain tasolla näppinsä pelissä tässä siirrossa. Ovat meinaan olleet samassa jengissä vuodenvaihteen Spengler Cupissa.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos/kun Brook on tämä mystinen pakkihankinta niin kuka toinen siellä on sainattu, kun @TMFS vihjaili siihen malliin?

Itse ainakin ymmärsin sen niin, että kyseessä olisi täysin uusi pelaaja eli tuskin Uman jatkosopimus. Tätä puolustajaa on täällä pyöritelty, mutta jos sieltä tulee myös laitahyökkääjä niin se taitaa tulla kaikille täysin puskista.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Itse ainakin ymmärsin sen niin, että kyseessä olisi täysin uusi pelaaja eli tuskin Uman jatkosopimus. Tätä puolustajaa on täällä pyöritelty, mutta jos sieltä tulee myös laitahyökkääjä niin se taitaa tulla kaikille täysin puskista.
Niin, varsinaisestihan siinä vihjeessä puhuttiin uusien pelaajaketjujen avaamisesta. Ja toisen pelaajan kohdalla oli "ehkä". Eli "ehkä" Haguliselle uusi ketju?
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos/kun Brook on tämä mystinen pakkihankinta niin kuka toinen siellä on sainattu, kun @TMFS vihjaili siihen malliin?

Itse ainakin ymmärsin sen niin, että kyseessä olisi täysin uusi pelaaja eli tuskin Uman jatkosopimus. Tätä puolustajaa on täällä pyöritelty, mutta jos sieltä tulee myös laitahyökkääjä niin se taitaa tulla kaikille täysin puskista.
Noin tuosta voisi päätellä, jos kaksi uutta ketjua voi pelaajille perustaa. Umalla on kuitenkin ketju olemassa.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Erittäin mielenkiintoinen tapaus tämä Brook. Alla hieman arvioita P-A: sta vuosien varrelta. Varsinkin hyökkäyspäähän saa paljon kehuja, varsinaista omanpään luutaa ei tarvinne odotella jos Raumalle saapuu. Polvivaivat ovat vaivanneet viime aikoina. Hakemassa uutta alkua ja tosiaan jos kehitys olisi jatkunut samana kuin 2017-2019, niin ei Suomeen tulisi tai olisi edes saatavilla.

2019 Montreal Canadiens Top 25 Under 25: #11 Josh Brook

Josh Brook’s assignment to the ECHL may be the step he needs to get back on track
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon sivujen pelaajalistassa on sekä hyökkäyksessä että puolustuksessa kysymysmerkein varustetut slotit. Puolustajan kätisyys on right ja hyökkäjään left. Brook näyttäisi olevan rightin mies ja Hakulinenhan on lefti.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Hakulinenhan on lefti
Eiköhän tule uusi pelaaja. @TMFS mukaan tänään saa avata kaksi uutta ketjua keskustelupalstalle. Hakuliselle ketju löytyy jo.

Näiden jälkeen varmaan vielä yhtä laituria etsitään. Tähän slottiin odotetaan Hakulisen tilannetta.

Mielenkiintoista nähdä, että millainen hyökkääjä tulee. Onko ykköskorin laituri vai alaketjuihin leveyttä tuova kokeilu? Joka tapauksessa rosterin tilanne on tähän vuodenaikaan loistavassa tilassa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mikä on sen kivempaa, kuin että Lukko julkaisee uusia pelaajia, vielä ulkomaalaisia ja vielä toinen ainakin ihan ylläri. EI paljon mikään.
Harva asia on minua viihdyttänyt näin käytännössä koko elämäni. Vrt vaikka turtlesit tai stoutit, jotka on mennyt ja tullut ikävuosien mukaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikä on sen kivempaa, kuin että Lukko julkaisee uusia pelaajia, vielä ulkomaalaisia ja vielä toinen ainakin ihan ylläri. EI paljon mikään.
Harva asia on minua viihdyttänyt näin käytännössä koko elämäni. Vrt vaikka turtlesit tai stoutit, jotka on mennyt ja tullut ikävuosien mukaan.
Enää ei tarvitse kuin vältellä Jatkoaikaa parisen tuntia, joku syväkurkku sen yllärin ehtii kuitenkin skuuppaamaan.

Tämä ei kritiikkiä syväkurkuille, olen kiitollinen syväkurkuista.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mikä on sen kivempaa, kuin että Lukko julkaisee uusia pelaajia, vielä ulkomaalaisia ja vielä toinen ainakin ihan ylläri. EI paljon mikään.
Harva asia on minua viihdyttänyt näin käytännössä koko elämäni. Vrt vaikka turtlesit tai stoutit, jotka on mennyt ja tullut ikävuosien mukaan.

Itse pelasin aamulla C64:lla Samantha Fox strippokeria. Tavallaan viihdyin. Ne voi löytää uudelleen vuosikymmeniä myöhemmin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuleekohan tarvetta mennä vertailemaan hyökkääjähankintoja Satakunnan ketjuun? Nyt kun ei siellä enää oikein ole keskustelua porilaisten leijonien menestyksestä.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mikä on sen kivempaa, kuin että Lukko julkaisee uusia pelaajia, vielä ulkomaalaisia ja vielä toinen ainakin ihan ylläri. EI paljon mikään.
Harva asia on minua viihdyttänyt näin käytännössä koko elämäni. Vrt vaikka turtlesit tai stoutit, jotka on mennyt ja tullut ikävuosien mukaan.
Tää on muuten aika paradoksiaalinen tilanne. Niin allekirjoittanut kuin muutkin täällä haluavat olla huhuista ja siirroista hyvissä ajoin kärryillä mutta sitten kuitenkin ollaan ihan helvetin innoissaan kun tulee pelaaja josta ei ennakolta tiedetä juuri mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös