Niin, varsinaisestihan siinä vihjeessä puhuttiin uusien pelaajaketjujen avaamisesta. Ja toisen pelaajan kohdalla oli "ehkä". Eli "ehkä" Haguliselle uusi ketju?Itse ainakin ymmärsin sen niin, että kyseessä olisi täysin uusi pelaaja eli tuskin Uman jatkosopimus. Tätä puolustajaa on täällä pyöritelty, mutta jos sieltä tulee myös laitahyökkääjä niin se taitaa tulla kaikille täysin puskista.
Noin tuosta voisi päätellä, jos kaksi uutta ketjua voi pelaajille perustaa. Umalla on kuitenkin ketju olemassa.Jos/kun Brook on tämä mystinen pakkihankinta niin kuka toinen siellä on sainattu, kun @TMFS vihjaili siihen malliin?
Itse ainakin ymmärsin sen niin, että kyseessä olisi täysin uusi pelaaja eli tuskin Uman jatkosopimus. Tätä puolustajaa on täällä pyöritelty, mutta jos sieltä tulee myös laitahyökkääjä niin se taitaa tulla kaikille täysin puskista.
Eiköhän tule uusi pelaaja. @TMFS mukaan tänään saa avata kaksi uutta ketjua keskustelupalstalle. Hakuliselle ketju löytyy jo.Hakulinenhan on lefti
Enää ei tarvitse kuin vältellä Jatkoaikaa parisen tuntia, joku syväkurkku sen yllärin ehtii kuitenkin skuuppaamaan.Mikä on sen kivempaa, kuin että Lukko julkaisee uusia pelaajia, vielä ulkomaalaisia ja vielä toinen ainakin ihan ylläri. EI paljon mikään.
Harva asia on minua viihdyttänyt näin käytännössä koko elämäni. Vrt vaikka turtlesit tai stoutit, jotka on mennyt ja tullut ikävuosien mukaan.
Mikä on sen kivempaa, kuin että Lukko julkaisee uusia pelaajia, vielä ulkomaalaisia ja vielä toinen ainakin ihan ylläri. EI paljon mikään.
Harva asia on minua viihdyttänyt näin käytännössä koko elämäni. Vrt vaikka turtlesit tai stoutit, jotka on mennyt ja tullut ikävuosien mukaan.
Mä sanoisin että ei kiitos, vaikka huikeat muistot Bödkeristä onkin. Ei ole enää sama pelaaja ja sen on todennut ilmiselvästi Bödker itsekkin että ei jaksa/riitä enää.Entäs jos bödkerin lopettamisuutinen olikin ankka ja mies saapuu raumalle?
Kelpaisko Matteau?Jännää ku jänismettäl!
Ainakaan nopeasti katsottuna liigataustaisia ulkkareita ei realistisia vapaana.
No v***u kyllä!Kelpaisko Matteau?
Tietenkin.Kelpaisko Matteau?
Tällä taidettiin saada kusipäisyyden sijaan taitoa hyvä annos.No v***u kyllä!
Tuossa olisi sitä kusipäisyyttä vastustajan maalin eteen.
Isä ainakin parhaina päivinään, pojasta ei mitään hajua.Kelpaisko Matteau?
Kelpaa taitokin totta kai.Tällä taidettiin saada kusipäisyyden sijaan taitoa hyvä annos.
Tää on muuten aika paradoksiaalinen tilanne. Niin allekirjoittanut kuin muutkin täällä haluavat olla huhuista ja siirroista hyvissä ajoin kärryillä mutta sitten kuitenkin ollaan ihan helvetin innoissaan kun tulee pelaaja josta ei ennakolta tiedetä juuri mitään.Mikä on sen kivempaa, kuin että Lukko julkaisee uusia pelaajia, vielä ulkomaalaisia ja vielä toinen ainakin ihan ylläri. EI paljon mikään.