Poterovartio

  • 646 455
  • 3 485

Esa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiitos Esa! En sano ettei voi olla vuoden päästä sama ajatus; mutta en ymmärrä miksi päätös pitää tehdä muutaman kuukauden sopeutumisen perusteella.

Tulet ensimmäsitä kertaa muualle kuin Latviaan, uusi joukkue ja ympäristö. Ei se voi heti rullata nuorella miehellä kuin sähköpyörä Vanhan-Rauman kaduilla.

Olen valmis nöyrtymään, mutta ajatusmaailmallisesti ymmärrän Kallen ajatuksen tässäkin.
Olen samoilla linjoilla kanssasi eli kyllä Jänikselle voidaan tehdä sopimus , on varmaan halpa ja voi olla potentiaalinen kärkiketjujen pelaaja tulevaisuudessa. Se on vain niin , että nyt ei kannata sopimuksesta tehdä kovin isoa numeroa.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Tähtien paikat kun laittaa eiliseen ruudukkoon ottamalla myös sanan pois niin mitäs kirjaimia sieltä tulee. E E N A U L D A
 

Iso#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Minäkään en nyt ymmärrä tätä parkumista siitä kun ei olekaan se oma sidneycrosby sieltä vihjeestä paljastumassa. Sitähän se ulkovaltojen hybridivaikuttaminen pahimmillaan tekee, repeilemistä rintamaan. Nyt pragmaattista ongelmanratkaisutalenttia kehiin, tunteilut ja hempeilyt viikonloppuvapaille!
Tämähän on siis aivan mahtava tapa Lukolta julkaista näitä. Ennen kaikkea itselle seurata, koska vihulainen on sen verran kova kaveri, etten täysin hänen ajattelumaailmaansa pääse käsiksi. Mutta kyllähän se niin on, että jos ratkaisua haetaan kaksi päivää, on oletusarvona se, että sieltä tulee jotain muuta, kuin Jänis tai Kainulaine.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samalla tänään Örebrossa: joukkueen jättävät Petr Zamorsky, Nick Halloran ja Juuso Puustinen. Ja myös muuan Daniel Audette
Ei se pahitteeksi olisi napata koko nelikko...
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kokeilin yhdistää tämänpäiväistä tähtikuviota eilisiin kirjaimiin, ylösalaisin koska pohjoinen ylhäälläpäin. Ei mene tasan tuo ruudukku, mutta jos aloitti tähtikuvion mukaisen täyttämisen jättäen tuon vasemman sarakkeen jossa lukee "myös" tyhjäksi niin saadaan kolmesta sarakkeesta ja eilisestä ruudukosta kirjaimet N I U A K E L A, joista saa muodostettua sanan: KAINULAE eli voisiko viitata Kainulaisen jatkoon. muut yhdistelmät tuotti vaan sekamelskaa. Heitinpä vaan tänne oman yritykseni, vaikka tietenkin itsekin Audettea toivoisin
Päädyin tähän samaa itsekin, kun työpäivän jälkeen vähän asiaa pähkäilin.

Eli Harri "Höylä" Kainulainen se on suurella todennäköisyydellä. Tietenkin sitä haluaisi itse nähdä kirjaimet ja tähdet suotuisassa asennossa, jotta voisi nähdä sieltä vielä paremman pelaajan. Ei Harrikaan huono ole.
 

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kokeilin yhdistää tämänpäiväistä tähtikuviota eilisiin kirjaimiin, ylösalaisin koska pohjoinen ylhäälläpäin. Ei mene tasan tuo ruudukku, mutta jos aloitti tähtikuvion mukaisen täyttämisen jättäen tuon vasemman sarakkeen jossa lukee "myös" tyhjäksi niin saadaan kolmesta sarakkeesta ja eilisestä ruudukosta kirjaimet N I U A K E L A, joista saa muodostettua sanan: KAINULAE eli voisiko viitata Kainulaisen jatkoon. muut yhdistelmät tuotti vaan sekamelskaa. Heitinpä vaan tänne oman yritykseni, vaikka tietenkin itsekin Audettea toivoisin
Tämä varmaan, tosin kummallisen vajaaksi tuo nimi siinä jää… mutta, muista versioista ei kyllä tule sitäkään vähää mitään järjellistä.

Sen lisäksi eilisen vihjeen numerosarja, sekin pitäisi johonkin käyttää. Uskon, että siitä numerosarjasta tulee juuri tuo täällä jo mainittu sana ”määrä” ja kirjainten määrästä tulisi tänne myös jo aiemmin nostettu 16 - eli Ylitalo.

Jos kaksi jatkoa julkaistaan, niin olisiko sitten Kainulainen ja Ylitalo. jatkosopimuksesta/-ista on joka tapauksessa kyse, eli kaikki muut haaveilut kannattaa jättää tämän arvoituksen osalta tekemättä.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Kaikki kirjaimet sukunimestä Kainulainen löytyvät ruudukosta.
Nyt ne kirjaimet on oikein pointattu, kuten tuolla onkin jo perattu.
Kainulainen on selviö, mutta tuo aiempi numerosarja ei aukene minulle.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kyllä nämä Kainulaiset pitäisi julkaista tyyliin ”Ei Patrik Laine vaan???” #poterovartio

Ja paljastus tunnin päästä. Ei kahta päivää tuollaisiin saa tuhlata. Kainulaisen tasoisia pelaajia on maailma täynnä. Ja vähän yli. Ihan ok nelosketjun sentteri. Ei siinä mitään. En valittaisi hänen jatkostaan.


Janikset ei ansaitse edes tuollaista saati Ylitalo.
 

korvanappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Veikkaan, että tässä alkuun julkaistaan kaikki tehdyt jatkosopimukset ja käytettävät optiot. Ja näiden jälkeen sitten pikkuhiljaa alkavan kesän mittaan uudet sopimukset.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Ensin julkaistaan jatkot, pöytälaatikossa on yksi allekirjoitettu paperi sellaisen pelaajan kanssa mikä voidaan tuoda julkisuuteen vielä tämän viikon aikana. Kahden pelaajan kausi on vielä kesken ja yksi paperi on ns. päivämäärään sidottu eli voi tehdä sopimuksen Atlantin taakse tiettyyn päivämäärään mennessä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä nämä Kainulaiset pitäisi julkaista tyyliin ”Ei Patrik Laine vaan???” #poterovartio

Ja paljastus tunnin päästä. Ei kahta päivää tuollaisiin saa tuhlata. Kainulaisen tasoisia pelaajia on maailma täynnä. Ja vähän yli. Ihan ok nelosketjun sentteri. Ei siinä mitään. En valittaisi hänen jatkostaan.


Janikset ei ansaitse edes tuollaista saati Ylitalo.

Vaikeaa olla Lukolla töissä. Ensin valitetaan, kun ei ole poterovartiota ja sitten ne on liian helppoja ja nyt kestää liian kauan.

Enkä nyt tarkoita, että tää olis pelkästään ollut sulta vaan yleisesti. Musta tuntuu, että poterovartio tuli takaisin palautteen takia ja monta muutakin juttua seuraavan kauden osalta mietitty sen mukaan, mitä täällä lukee. Pelkästään musat jo vaihtui hallilla.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
@Raymond Todella hyvin kirjoitettu, en voisi olla enempää samaa mieltä. Täällä mikään ei riitä tai ole oikein toimittu, raskasta luettavaa kun "aikuiset" ihmiset haluavat vängätä ja valittaa jok'ikisestä asiasta mitä Lukko tekee heidän mielestään väärin. Toimistolle vaan CV:ta niin saadaan ammattilaiset oikeaan paikkaan niin ei tarvitse päteä täällä yksittäiselle foorumilla.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Vaikeaa olla Lukolla töissä. Ensin valitetaan, kun ei ole poterovartiota ja sitten ne on liian helppoja ja nyt kestää liian kauan.

Enkä nyt tarkoita, että tää olis pelkästään ollut sulta vaan yleisesti. Musta tuntuu, että poterovartio tuli takaisin palautteen takia ja monta muutakin juttua seuraavan kauden osalta mietitty sen mukaan, mitä täällä lukee. Pelkästään musat jo vaihtui hallilla.
Ei mua haittaa jos kestää julkaisu. Mutta kyllä siellä pitää ollajoku tekijämies silloin. Nämä nelosketjun ja filttiketjujen kaverit sitten vois julkaista könttänä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Ei mua haittaa jos kestää julkaisu. Mutta kyllä siellä pitää ollajoku tekijämies silloin. Nämä nelosketjun ja filttiketjujen kaverit sitten vois julkaista könttänä.
Kyllä mä oon tästä samaa mieltä. Ei näitä Kainulaisen tai Svanenbergsin jatkoja tarvitse arvuuteella montaa päivää.
 

Iso#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Kyllä mä oon tästä samaa mieltä. Ei näitä Kainulaisen tai Svanenbergsin jatkoja tarvitse arvuuteella montaa päivää.
Täysin samaa mieltä myös. Ei tosiaan haittaa, että kestää ja mukavaa se arvuuttelu vaan on. Siinä käy vaan niin, että mielenkiinto loppuu äkkiä, jos kainulaisia ja jäniksiä arvuutellaan monta päivää.

Kaikki respect kuitenkin toimistolle, että näitä viitsitään tehdä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei minua häiritse, vaikka viikon verran mietittäisiin Kainulaisesta vihjeitä.

Se mikä hiertää, että jos kyseessä on Svanenbergs, niin sitä jatkosopimusta ei missään olosuhteissa olisi pitänyt edes antaa.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei minua häiritse, vaikka viikon verran mietittäisiin Kainulaisesta vihjeitä.

Se mikä hiertää, että jos kyseessä on Svanenbergs, niin sitä jatkosopimusta ei missään olosuhteissa olisi pitänyt edes antaa.

Onko sulla jotain henkilökohtaista herraa kohtaan kun mouhoat täällä päivittäin yhdestä junnu/alaketjujen pelaajasta vaikkei hänen jatkosta ole kerrottu yhtään mitään?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko sulla jotain henkilökohtaista herraa kohtaan kun mouhoat täällä päivittäin yhdestä junnu/alaketjujen pelaajasta vaikkei hänen jatkosta ole kerrottu yhtään mitään?
Henkilökohtaista? Ei todellakaan yhtään mitään. Kaikkea hyvää kaverille.

Onko kaverin paikka Lukon Liiga-joukkueessa? No ei todellakaan ole. Sama pätee muutamaan muuhun pelaajaan.

Kallen sanoja mitataan jälleen kerran, kun hän itse totesi, että ulkomaalaiset pettivät, niin silloin ei voi käydä niin, että palkkioksi paskoista näytöistä annetaan kaikille jatkolappua kouraan.
 

lugufani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tampa Bay Lightning, Chelsea
Jotenkin en usko että tämä Liittyy Kainulaiseen, Pooleystä ja Piiposta oli esim vain blurratut kuvat. Miksi Kainulaisesta olisi blurratun kuvan lisäksi 2 potero julkaisua? Kyllä vahvastin uskon että tämä on se uusi ukko. Lukko vielä mainitsi viimeviikolla että tällä viikolla tulossa jatkosopimuksia ja uusia nimiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös