Parry Sound
Jäsen
"...valuu nelostielle autosta glykoli. Vaikenee radiossa nuorisoidoli ja nyt meitä ympäröi tää totaalinen hiljaisuus."Tässäkö tää oli.
Mut Piipposen jatkolle tietysti iso peukalo.
"...valuu nelostielle autosta glykoli. Vaikenee radiossa nuorisoidoli ja nyt meitä ympäröi tää totaalinen hiljaisuus."Tässäkö tää oli.
Olen eri mieltä. Jos nyt Piipponen muutenkin podcastiin hommataan ja mainitsee siinä että jatkoa on tullut niin miksei myös lisätä siihenkin mystiikkaa? Edelleen paljon parempi tapa ilmoittaa näistä asioista kuin vain lyödä välittömästi kaikki jatkot julki.Surkeaksi on mennyt #poterovartio, jos sitä tällä tavalla aletaan käyttämään.
Eikös tämän Poterovartion idea ollut laittaa fanit arvuuttelemaan ja etsimään tietoa siitä, kenestä on kyse?Olen eri mieltä. Jos nyt Piipponen muutenkin podcastiin hommataan ja mainitsee siinä että jatkoa on tullut niin miksei myös lisätä siihenkin mystiikkaa? Edelleen paljon parempi tapa ilmoittaa näistä asioista kuin vain lyödä välittömästi kaikki jatkot julki.
Kyllä Gregoiren, Nymanin ja Revon jatkosoppareilla saa mehustella vaikka monta päivää :) Piipponen samalla listalla.No ei jatkosopimusta mun mielestä tarvi hirveästi viritellä. Miettikää kun tulee hirveä alustus ja sit tulos: jatkosopimus.
Ehkä, mutta silti paljon parempi mielestäni kuin jatkon läiväyttäminen pöydälle. Saa myös varmasti Lukon podcastille enemmän kuuntelijoita. En näe mitään huonoa koko tilanteessa.Eikös tämän Poterovartion idea ollut laittaa fanit arvuuttelemaan ja etsimään tietoa siitä, kenestä on kyse?
Eipä tuo, että Piipponen videolla sanoo jatkavansa Lukossa kauheasti mitään mystiikkaa sisällä.
Joo ehkä tässä tilanteessa, kun kansa on kohta odottanut puoli vuotta uusi hankintoja, ei välttämättä mitään arvuutteluja kaivata jatkoille.No ei jatkosopimusta mun mielestä tarvi hirveästi viritellä. Miettikää kun tulee hirveä alustus ja sit tulos: jatkosopimus.
Off topic menee mutta käytän itsekkin tervashamppuuta! Tekee siliän pinnan! Tänne sitä pe*"+€ pelaajaa nyt! Piipposelle iso hattu ja paljon seteleitä!!Saatana melkein luikastuin saippuakaakelilla, kun joku huusi taivaanrannasta hääälyyhtyys. Munat vaahdossa suihkusta litimärkänä puhelimelle jatkoviestittämään. Perkele että kirvelee tuo tervashampoo okulaareissa, näköhavainnot hetkeksi seis.
Edit! Jaa jatkot, tämänkö takia huusholli tulvii vettä. Pah takaisin spa:han.
Itse en kenties vielä uskaltaudu lämpimästä teltasta poteroon, enkä itse usko, että kyseessä oli vihje. Saattaa olla että vihollinen tekee yllätyshyökkäyksen, mutta jokainen oksan narahdus ei kerro hyökkäyksestä, vaan voi olla sattumaakin.Itse ainakin syöksyn poteroon.
Arvon taistelutoverit katsokaa kuvan laatu ja yksityiskohdat, Kotkaniemen vartalo jotenkin epäsymmetrinen, samea kuva varmasti olisi 10 000 parempaakin kuvaa, versio 1 mp4? Tukkimiehen kirjanpito taululla?
Mä sanon ilman toiveita ja odotuksia ja edes halua että Janne Keränen
Siellä on ylimpänä PAPP eli vois viitata pikemminkin puolustajaan. Mutta jakso kuvattu kuitenkin useita päiviä sitten, että oisko sitten jo silloin ollut jo jotain sovittuna? Enpä usko. Jos IG:n kuva taas on photoshopattu vs. ohjelmassa näkynyt kuva, niin sitten on syytä kaivautua poteroon.Tukkimiehen kirjanpito taululla?
Juuri näin.Aina mä säpsähdän ja odotukset hyppää taivaisiin kun tämä heteropartio-ketju nousee ylös. Perkele näitä vääriä hälytyksiä, antakaa ihmisten rötvätä.
Itse ainakin syöksyn poteroon.
Arvon taistelutoverit katsokaa kuvan laatu ja yksityiskohdat, Kotkaniemen vartalo jotenkin epäsymmetrinen, samea kuva varmasti olisi 10 000 parempaakin kuvaa, versio 1 mp4? Tukkimiehen kirjanpito taululla?
Mä sanon ilman toiveita ja odotuksia ja edes halua että Janne Keränen