Poterovartio

  • 649 405
  • 3 485

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Surkeaksi on mennyt #poterovartio, jos sitä tällä tavalla aletaan käyttämään.
Olen eri mieltä. Jos nyt Piipponen muutenkin podcastiin hommataan ja mainitsee siinä että jatkoa on tullut niin miksei myös lisätä siihenkin mystiikkaa? Edelleen paljon parempi tapa ilmoittaa näistä asioista kuin vain lyödä välittömästi kaikki jatkot julki.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No ei jatkosopimusta mun mielestä tarvi hirveästi viritellä. Miettikää kun tulee hirveä alustus ja sit tulos: jatkosopimus.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Olen eri mieltä. Jos nyt Piipponen muutenkin podcastiin hommataan ja mainitsee siinä että jatkoa on tullut niin miksei myös lisätä siihenkin mystiikkaa? Edelleen paljon parempi tapa ilmoittaa näistä asioista kuin vain lyödä välittömästi kaikki jatkot julki.
Eikös tämän Poterovartion idea ollut laittaa fanit arvuuttelemaan ja etsimään tietoa siitä, kenestä on kyse?

Eipä tuo, että Piipponen videolla sanoo jatkavansa Lukossa kauheasti mitään mystiikkaa sisällä.
 
No ei jatkosopimusta mun mielestä tarvi hirveästi viritellä. Miettikää kun tulee hirveä alustus ja sit tulos: jatkosopimus.
Kyllä Gregoiren, Nymanin ja Revon jatkosoppareilla saa mehustella vaikka monta päivää :) Piipponen samalla listalla.
Itse ehkä mietin #poterovartio n käyttöä, kun vihje/vastaus oli "liian" helppo ja selvästi tarjolla.
Ratkesi alle minuutissa :)
(Arvuuttelu/oivallus/vihjeet/vaivannäkö/vilujanälkä ovat #poterovartio )
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Eikös tämän Poterovartion idea ollut laittaa fanit arvuuttelemaan ja etsimään tietoa siitä, kenestä on kyse?

Eipä tuo, että Piipponen videolla sanoo jatkavansa Lukossa kauheasti mitään mystiikkaa sisällä.
Ehkä, mutta silti paljon parempi mielestäni kuin jatkon läiväyttäminen pöydälle. Saa myös varmasti Lukon podcastille enemmän kuuntelijoita. En näe mitään huonoa koko tilanteessa.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
No ei jatkosopimusta mun mielestä tarvi hirveästi viritellä. Miettikää kun tulee hirveä alustus ja sit tulos: jatkosopimus.
Joo ehkä tässä tilanteessa, kun kansa on kohta odottanut puoli vuotta uusi hankintoja, ei välttämättä mitään arvuutteluja kaivata jatkoille.
Ihan totta.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saatana melkein luikastuin saippuakaakelilla, kun joku huusi taivaanrannasta hääälyyhtyys. Munat vaahdossa suihkusta litimärkänä puhelimelle jatkoviestittämään. Perkele että kirvelee tuo tervashampoo okulaareissa, näköhavainnot hetkeksi seis.

Edit! Jaa jatkot, tämänkö takia huusholli tulvii vettä. Pah takaisin spa:han.
Off topic menee mutta käytän itsekkin tervashamppuuta! Tekee siliän pinnan! Tänne sitä pe*"+€ pelaajaa nyt! Piipposelle iso hattu ja paljon seteleitä!!
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Piipponen toki mun mielestä sellainen jatko, jonka olisi voinut ”isommalla arvuuttelulla” julkaista myöhemmin.

Ehkä sitten halusivat tällä tuota podcastiaan mainostaa.

Itse en tuota kuunnellut enkä varmaan kuuntelekaan.
 

YellowBear

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Käsi ylös virheen merkiksi. Olikin ilmeisesti ainoastaan viittaus illan Hockey Night Tien päällä -ohjelmaan jossa Kotkaniemi vieraana.
 

Offensiveside

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, La Vecchia Signora
Itse ainakin syöksyn poteroon.
Arvon taistelutoverit katsokaa kuvan laatu ja yksityiskohdat, Kotkaniemen vartalo jotenkin epäsymmetrinen, samea kuva varmasti olisi 10 000 parempaakin kuvaa, versio 1 mp4? Tukkimiehen kirjanpito taululla?
Mä sanon ilman toiveita ja odotuksia ja edes halua että Janne Keränen
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voiko joku selventää tuon hälytyksen meille somettomille?
Miten Kotkaniemen Hockey Night -esiintyminen liittyy mihinkään?
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Itse ainakin syöksyn poteroon.
Arvon taistelutoverit katsokaa kuvan laatu ja yksityiskohdat, Kotkaniemen vartalo jotenkin epäsymmetrinen, samea kuva varmasti olisi 10 000 parempaakin kuvaa, versio 1 mp4? Tukkimiehen kirjanpito taululla?
Mä sanon ilman toiveita ja odotuksia ja edes halua että Janne Keränen
Itse en kenties vielä uskaltaudu lämpimästä teltasta poteroon, enkä itse usko, että kyseessä oli vihje. Saattaa olla että vihollinen tekee yllätyshyökkäyksen, mutta jokainen oksan narahdus ei kerro hyökkäyksestä, vaan voi olla sattumaakin.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Tukkimiehen kirjanpito taululla?
Siellä on ylimpänä PAPP eli vois viitata pikemminkin puolustajaan. Mutta jakso kuvattu kuitenkin useita päiviä sitten, että oisko sitten jo silloin ollut jo jotain sovittuna? Enpä usko. Jos IG:n kuva taas on photoshopattu vs. ohjelmassa näkynyt kuva, niin sitten on syytä kaivautua poteroon.

Kieltämättä sekä Helmirannan mainos että tämä ovat olleet tyyliltään muusta IG-virrasta niin paljon poikkeavia, että kyllä tässä on syytäkin hereillä olla.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Aina mä säpsähdän ja odotukset hyppää taivaisiin kun tämä heteropartio-ketju nousee ylös. Perkele näitä vääriä hälytyksiä, antakaa ihmisten rötvätä.
Juuri näin.
Puhutaan niin isoista asioista, että ainoastaan varmat havainnot pitäisi tuoda esille.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse ainakin syöksyn poteroon.
Arvon taistelutoverit katsokaa kuvan laatu ja yksityiskohdat, Kotkaniemen vartalo jotenkin epäsymmetrinen, samea kuva varmasti olisi 10 000 parempaakin kuvaa, versio 1 mp4? Tukkimiehen kirjanpito taululla?
Mä sanon ilman toiveita ja odotuksia ja edes halua että Janne Keränen


Varmaan täyttä sattumaa, mutta kun laittaa kookkeliin hakusanaksi lukko 1.mp4, niin sieltä löytyy video Janne Keräsen maalista lukon paidassa. Takaraivokin näyttää kyllä ihan tutulta. Tiedä sitten näistä.
 

Petru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu



Tässä vielä kuvakaappaus Lukon IG-tilin päivityksestä. En väitä, että tarvitsisi joukkoryntäystä tehdä poteroihin, mutta pakko myöntää kuva valinnan olevan vähän erikoinen tälläiseen julkaisuun. Tai itseasiassa koko julkaisu eroaa Lukon normaalista some päivitysten standardista.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös