Mainos

Potaitshuk ja Pitkänen

• 4 122
  • 40

Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petoluolan punaiset lemmikit + Pässipaidat savosta
Joko pelaavat tänään, onko tietoa?

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Ei ole tietoa, mutta luulisin että pelaavat. Potaitchuk on treenannut jo kohta viikon verran ja Pitkäsellähän ei mitään vammaa tai sairautta olekkaan. Ei ole vain mahtunut kokoonpanoon. Tuskin Heikkilällä on varaa istuttaa Pitkäsen tasoista pelimiestä pitkään katsomossa. Tulee vielä Pitkäsestä uusi Niinimaa. Oliskohan Jonin jalat nousseet muutamia senttejän maanpinnan yläpuolelle ja Heikkilä tällä tavoin vetää Jonia takaisin maanpinnalle. Mene ja tiedä.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
SportFM:ssä Kari Heikkilä kertoi aamulla, että Potaitschuk ainakin aloittaa, mutta joukkueessa on siltä varalta 13. hyökkääjä, että Potan selkä ei kestä. Jokin kramppi tai vastaava kai siinä selässä on.

Pitkäsen pelaaminen vaikutti epätodennäköisemmältä. Kuulemma katsovat aamutreenien jälkeen pojan vireen. Ymmärsin Heikkilän puheista, että Pitkänen olisi sinänsä pelikunnossa, mutta kausi on ollut 18-vuotiaalle hyvin raskas junnukisoineen kaikkineen. Kunnon treeniä ei ole voitu vetää sitten elokuun. Pitkänen siis treenaa ja huilaa, mutta tulee kehiin heti kun virtaa on tarpeeksi. Ehkä jo tänään.

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Pitkänen on pelannut tällä kaudella jo yli 70 ottelua, mikä on ainakin minun mielestä melko paljon, joten voi olla kysymys myös väsymyksestä. Lisäksi mies meni inttiin tammikuun alussa. (tosin heti alkuun 33 päivän loma:) )

Potaitsukin selässä oli orastava välivelyn pullistuma.

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Pitkäs-Joni

Vähän itsekin olen ihmetellyt Pitkäsen pelaamattomuutta. No uudessa Veikkaajassa sanottiin kyseessä olevan polveen sattuneen tärskyn jota olisi paranneltu. Mutta mitä ne nyt tietäisi, voipi olla siis yhdistelmä kaikkia em. seikkoja.

Maan pinnalle saa vetää muttei sentään jäänrakoon survoa.

Roy

Jäsen
Potan paluu

Nähdään tänään siis Espoossa.

Mafia on melkein kasassa:

Hamilton-Pirjetä-Pota

Pitkänen huilii edelleen. Veikkaajan mukaan polvessakin ollut jotain häikkää. Sassooo..

Voitto kotiin Espoosta! Tosin eipä sieltä niitä ole aikaisemminkaan herunut..:eek:

Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Petoluolan punaiset lemmikit + Pässipaidat savosta
Pitkäsen poissaolo pilaa mun Liigapörssin :mad:

Olen valunut sijalta 10. jo sijalle 97.

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi toisaalta olla ihan järkevää lepuuttaa Pitkästä välillä. Nuorelle miehelle tekee hyvää välillä harjoitella ja kerätä voimia kevään ratkaisupeleihin. Turhaa sitä polttaa tässä vaiheessa kautta ja uraa loppuun. Varmasti tulevaisuudessa yksi Suomen kirkkaimpia tähtipelaajia ja on jo nyt ollut hyvällä tasolla, ainakin niissä muutamissa peleissä mitä olen nähnyt.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitkänen vähän leijuu.

Syy siihen, että Pitkänen ei ole ollut kokoonpanossa on jonkinasteinen leijuminen. Tämmöistä on tapahtunut joukkueen harjoituksissa. Tämä ei ole ensimmäinen tapaus, kun Jonilla on omat oikkunsa. Mm. tästä syystä Joni on ollut myös aikaisemmin kaudella pienemmässä roolissa, mihin taidot edellyttävät.

Tämä ei ollut minun mielikuvituseni tuotetta, vaan lähteeni kertomaa faktaa.

Lähde: Kärppien pelaaja.

Jarschka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Re: Pitkänen vähän leijuu.

Viestin lähetti Oiva
Syy siihen, että Pitkänen ei ole ollut kokoonpanossa on jonkinasteinen leijuminen. Tämmöistä on tapahtunut joukkueen harjoituksissa. Tämä ei ole ensimmäinen tapaus, kun Jonilla on omat oikkunsa. Mm. tästä syystä Joni on ollut myös aikaisemmin kaudella pienemmässä roolissa, mihin taidot edellyttävät.

Kuulostaa pirun ikävältä, kun muistelee tapaus Niinimaata - taas huippulupaus ja kasvattaja sukset ristissä. Janne kai ei tosin juuri kiukutellut. Kertoiko se pelaaja mitään tarkempaa? Istuuko Pitkänen penkillä kunnes nöyrtyy vai mitä siellä tapahtuu? Hjallis on varmaan jo haistanut saaliin...

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Re: Pitkänen vähän leijuu.

Viestin lähetti Oiva

Lopetetaanpa se perättömien huhujen ja arvailujen levittäminen, mikäli ei ole pokkaa tuon kummoisempaa lähdettä ilmoittaa. Jokainen voi piiloutua termin "Kärppien pelaaja" alle, mutta harvalla on uskallusta puhua oikeilla nimillä.

Jos satut Oiva pikkasenkaan Pitkästä tuntemaan niin tiedät, että Joni ei ole mikään aivan tavallinen 18-vuotias. Jollekin Pitkäsen huumori on liikaa ja se saatetaan ymmärtää leijumisena. Tässä tapauksessa en todellakaan usko, että siitä on kysymys.

Onko kellään käynyt mielessä, että pelaamattomuus viime otteluissa saattaisi johtua siitä, että Jonin pelissä on parantamisen varaa? Tammikuussa juuri Pitkänen-Myllykoski oli se pakkipari, jolla oli suurimmat ongelmat omassa päässä. Tästä johtuen Pitkänen joutui muutamia kertoja kesken ottelun vilttiin, koska peli ei ottanut onnistuakseen. Lisäksi Joni oli äärimmäisen väsynyt nuorten kisoista tultuaan, sen näki sokeakin J-katsomon yläriville!

Ps. Pitkänen palaa kokoonpanoon suurella todennäköisyydellä torstaina, sillä Jaakolakaan ei ole vakuuttanut ja viltti heilui tänään Espoossa.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
pitkäsestä

No tuskinpa edes hjallis maksaa kärpille niin paljon että ens vuoden sopimuksen purkavat ja tuskin kärpät ees päästää pitkästä toiseen liigaseuraan.... pitkäsestäki tulee sitte mukavat rahat ku änäriin menee.. ja eiköhän tämä ole vain heikkilä/ruotsalainen ja pitkäsen välinen juttu.. luulis että reksa tietää parhaiten mikä on pitkäselle parasta ja ihan oikeen tää viltitys jos kaveri kerran rupeaa elvisteleen. Kärpissä pitkänen ei ole edes mikään tähti vielä.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kärpät #18, taidat olla tyhmä.

Tai sitten olet ymmärtämätön.

Selvitänpä asian, jotta voisit ymmärtää. Enhän minä millään voi sanoa pelaajan oikeaa nimeä. Luuletko, että kuulisin koskaan enää mitään. Ja miten tämmöinen vaikuttaisi näiden kahden pelaajan välillä - siis sen joka juoruaa ja sen joka on kohteena.

Silloin, kun lähteen tarkemmasta paljastamisesta ei ole haittaa, niin sen kerron - kuten tähänkin saakka. Esim. Tim Thomasin NHL-aikeista kertoessani mainitsin lähteeksi miehen itsensä nimen. Näitä periaatteita käytetään yleisesti kaikessa uutisoinnissa.

Entä miten olisi uutiseni uskottavuutta parantanut, jos olisin sanonut vaikka näin: lähde on Harri Aho? Silloinkin olisin "piiloutunut" tämän lähteen taakse. Ja ihan yhtä hyvin juttu olisi voinut olla silti potaskaa.

Loppujen lopuksi kysymys on vain siitä, luotatko minuun vai et? Lähteellä tässä ei ole mitään merkitystä. Se luotatko minuun vai et on täysin samantekevää. Tällä palstalla on ihmisiä, jotka tietävät sanojeni painon.

Sanon vielä, että edellä kertomani on kuultu Kärppien pelaajalta. Minuun luottavat pohtikoon sitä taustaa vasten väitteen totuusarvoa. Sinua kiusatakseni heitän lähteestä vielä jotain, joka ei kuitenkaan kerro sitä, kuka on kyseessä. Eli pelaaja, joka asiasta kertoi on puolustaja, mutta ei Harri Aho. Enempää en kerro. En, en, en.

P.S. Jos juttu olisi keksitty, niin minun olisi hyvin helppo heittää joku nimi lonkalta.

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Oiva

Oletkos ottanut huomioon, että ehkäpä kaverisi ei vain tykkää Pitkäsestä ja päätti kusettaa sinua? Sellanenkin nimittäin on mahdollista, joillekin saattaa ottaa luonnon päälle, kun nuorempi kaveri vie osan peliajasta.

Jokatapauksessa Kärppien valmennusjohto ja Pitkänen itse kiistävät mitään skismaa olevan(SportFM tänään klo 18.20). Pitkänen pelaa jo huomenna ja hän oli itse toivonut pientä lepo/harjoittelutaukoa.

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
hellanlettas

Joo ...

"Voin sanoa, että lähteeni on puolustaja, muttei H. Aho."
"Kaikki minut tuntevat palstalaisevat tietävät etten puhu potaskaa..."

Hohhoijaa.

Juuri tollaiset sammakot laskevat tämän foorumin tasoa. Pöh.
Täyttä paskaa.

Kai se pitää ymmärtää vain nuoren pätemis-tarpeisen Jokeri-fanin kirjoituksena.

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tätä kerrottiin tänään Sport FM:llä:

Kärppien lahjakkaan puolustajan Joni Pitkäsen ympärillä kohu ja spekulaatio on käynyt viime aikoina voimakkaana, kun mies ei ole ollut Kärppien pelaavassa kokoonpanossa viime peleissä. Miehen esityksiä seuraamaan saapuu tukeva liuta NHL-organisaatioiden scoutteja, sillä Pitkänen on yksi ensi kesän potentiaalisia 1. kierroksen varauksia, ja tämä on aiheuttanut niin sanotun liikkeellelähdön rapakon takaa.

Mikä on Pitkäsen pelaamattomuuden syy?; näiltä huhuilta katkotaan hivenen siipiä seuraavaksi, kun Kärppien valmentaja Kari Heikkilä kommentoi Pitkäsen pelaamattomuutta. Lisäksi Joni Pitkänen antaa oman näkemyksensä tähän asiaan. Myös Pitkäsen valmentaja Heikkilä muutenkin on vähän eri mieltä monien kanssa tästä nuorten asemasta tiiviissä pelirytmissä ja NHL-seurojen suurennuslasin alla.

Kake: Siinä oli sama ratkaisu mikä on ollukin, että Erkka Westerlundin kanssa viime lauantaina puhuttiin siitä, että pitää olla ensi vuonna viisaampi niin kuin maajoukkueessakin näiden rasitusten takia, koska nämä pelaajat, jotka pelaavat SM-liigaakin paljon, niin tietysti minun mielestä olisi syytä, että he saisivat levätäkin välillä. Nyt Joni on pelannut kaikki nuorten maaottelut, pelasi meillä vielä isossa roolissa koko syksyn, niin hän ei ole päässyt harjoittelemaan ollenkaan, eikä myös lepäämään. Siinä on tullut iso kuorma nuorelle miehelle.

Sport FM: Eikö sama tilanne ole Jussi Jokisen osalta, joka toistaiseksi on ollut pelaavassa kokoonpanossa kaiken aikaa toisin kuin Pitkänen?

Kake: On se sillain, mutta Jussi oli meillä syksyllä huomattavasti pienemmässä roolissa mitä Pitkänen. Jussi pelasi lähinnä nelosketjussa syksyn ajan, ja hänelle tuli huomattavasti vähemmän peliaikaa, ja hän kävi pelaamassa muunmuassa kaksi A-junioriottelua ihan pelien puutteen vuoksi ennen joulutaukoa. Jussilla ei ole ollut sellaista kuormaa, eikä myöskään Topi Jaakolalla. Topi lepäsi silloin heti viikon syksyn Vaasan turnauksen jälkeen. Hänellä oli pieni rasitusvamma, mutta me annettiin hänen levätä reilusti. Kyllä sen näki, että jätkät olivat väsyneitä kukin vuorollaan.

Sport FM: Eli voidaanko sanoa, että nuorille pelaajille jossain määrin nämä ottelumäärät saattaa kasvaa jopa kohtuuttomasti, kun lasketaan todellakin yhteen maajoukkuetehtävät ja seurapelit ja mahdollisesti vielä junioripelit?

Kake: Kyllä se näin on. Se on ihan älytön määrä. Varsinkin nämä pelaajat, jotka ovat draft-vuorossa ja -ikäisiä, ja sitten kun vielä niiden kaikki vapaapäivät menevät juuri näiden asioiden käsittelyssä, ja on paljon näitä scoutteja, mitkä liikkuu. Tottakai, scoutit haluavat myöskin sitten haastatella poikia. Sitten niillä menee niitä välipäiviä, kun he istuvat jossakin haastatteluissa, ja on sitten nämä median paineet vielä tässä ympärillä. Turhan paljon tulee 18-vuotiaalle tälläistä kohinaa. Pitäisi keskittyä vaan siihen omaan tekemiseen, pyrkiä saamaan lepoa ja hyvää harjoitusta. Ja tietysti kun pelataan 56 ottelua SM-liigassa, ja kun meillä on matkat vielä aika kovat. Ja sitten vielä Pitkäsen tilanne, kun hän on armeijassa, niin se on yksi ylimääräinen ajatus siihen päälle. Vaikka armeija ei ole hirveästi rasittanut, mutta kumminkin se on mikä pitää hoitaa. Kokonaiskuorma on kohtuuttoman kova tuon ikäiselle miehelle.

Sport FM: Missä vaiheessa Pitkänen nähdään tositoimissa?

Kake: Huomenna.

Kake: Lehdessä (toim. huom. Iltalehti) oli täyttä paskaa, josta olen soittanutkin toimittajalle, että minä en ymmärrä, miksi tuollaisia huhupuheita laitatte lehteen. Joku riita valmentajien ja agenttien välillä, että sen takia mies ei pelaa, niin sehän on ihan... Kun jossakin jäähallin käytävillä käy tälläinen huhu, niin se laitetaan Iltalehteen. Nämä on juuri tälläisiä juttuja, jos joku laittaa jonkun huhun liikkeelle, ja jos jotain riitoja on olemassa, niin nehän pitää selvittää ne asiat. Petteri Lehto on Jonin agentti, niin ollaan jatkuvasti yhteydessä hänen kanssaan, ja ei todellakaan ole mitään riitaa, kaikki etua me tässä haetaan.

Sport FM: Eli vihjailut on ollut siihen suuntaan, että mahdollisesti jollain tapaa tälläinen riitatilanne olisi aiheuttanut Pitkäsen pelaamattomuuden, että tämä olisi se syy?

Kake: Näin ne väittää lehdessä. Mutta tässä ei ole palaakaan totta. Kyllä se on nyt selvä asia, että nuoria pelaajia tuossa, että jos me harjoitellaan joka päivä kovaa, niin eihän se harjoittelukaan miestä kehitä, vaan lepo sitä miestä kehittää. Kyllä se aina työn ja levon suhde on tässä se juttu, jos me tässä vaan peluutetaan miestä 150 peliä, niin en minä usko, että hänestä tulee yhtään parempi pelaaja sitä kautta.

Sport FM: Kärppien nuori puolustaja Joni Pitkänen – aikamoisessa otteluruuhkassa nuoret pelaajat tällä hetkellä menevät. Millainen ottelumäärä sinulla tulee esimerkiksi tästä kaudesta? Oletko missään vaiheessa laskenut paljon pelejä tulee plakkariin?

Joni: Tähän asti on tullut joku 70 peliä. Varmaan päästään aika lähelle 90 ottelua. Kai se on jonkinmoinen ottelumäärä, ja kun päälle siihen vielä matkustetaan, ja kaikki muut. On se vähän raskastakin. Mutta ei siinä auta – tämä on jääkiekkoa. Mukavahan se on pelata.

Sport FM: Miten muuten, paljon puhutaan varauksista ja muusta; miten paljon itse asiassa tuollaiset asiat tulee ikään kuin jättää huomioimatta?

Joni: No ei niitä kannata kyllä turhaan miettiä. Kaikki on sitten tullakseen, jos on joskus tulossa. Minä en ainakaan mieti niitä henkilökohtaisesti yhtään. Peli kerrallaan, niin se on parasta.

Sport FM: Miten omat pelisi tällä kaudella on mennyt, oletko tyytyväinen peleihisi? Vastuuta on ainakin tällä kaudella aika mukavasti tullut.

Joni: Kyllä, tosi tyytyväinen olen ollut. Ei ole mitään ongelmia.

Sport FM: Jos ajatellaan tuota kolmen ottelun pelaamattomuutta, eilen tuolla Bluesia vastaan scoutteja olisi ollut. Harmittiko millään tapaa kun et ollut pelaamassa tuossa ottelussa?

Joni: Niin no tietenkin vähän, mutta ehkä paremmat otteet keväällä, kun nyt treenasi vähän enempi, ja ne poikii keväällä vähän paremmin. Tietenkin vähän, mutta ei liikaa.

Sport FM: Syntyikö päätös yhdessä valmentajien kanssa tuosta pelaamattomuudesta?

Joni: Yhdessä tietenkin päätettiin.

Sport FM: Miten Kärppien tämän hetken hyvä vire, mihin uskot että se vielä itse asiassa yltää. Kärpät on tällä hetkellä kuntopuntarin ykkönen. Miten itse näet joukkueen mahdollisuudet tänä keväänä?

Joni: Tasainen sarjahan se on, mutta tietenkin playoffeissa niin kuin viime kausi näytti, niin siellä ei ratkaise mitään, että mones on ollut runkosarjassa. Ne ovat ihan uusia pelejä. Kyllä ihan tosi hyvältä tällä hetkellä näyttää, olen aika luottavaisin mielin.

Sport FM: Oletko itse havainnut sitä, että tällä kaudella muut joukkueet ottaisivat Kärpät jollain tapaa jopa enemmän tosissaan hyvin menneen viime kauden jälkeen ja erinomaisesti menneen tämän kauden jälkeen? Tulevatko joukkueet enemmän haastamaan teitä, kun viime kaudella te haastoitte muita?

Joni: Kyllä sen on hoksannut. Ainakin Helsingin joukkueet. Silloin oli enemmän sillain, että me mentiin.. Koko joukkueella oli enemmän kummastusta, kun pelattiin jotakin Jokereita tai HIFK:iä vastaan. Ei tänä vuonna enää, kaikki pelit on niin kuin nähty, että pystytään jokainen voittamaan. Kyllä varmaan etelän joukkueet ottavat enemmän meidät tosissaan.

Sport FM: Mitä omalta kohdaltasi, mitä Joni Pitkänen voi osaltaan parantaa kun mennään kohti kevättä?

Joni: Kaikissa on vähän parannettavaa, mutta varmaan tuo puolustuspeli vähän ehkä parantaa vielä.

Lähde: Sport FM:n lähetys tänään klo 18:20

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Oivan lähde lienee helppo selvittää, ei tarvitse kuin ottaa selville, kenellä Kärppä-pakilla on muksut lastentarha iässä.

Tuntuu hieman kummalliselta, että jos on tuttuja jonkun joukkueen pelaajistossa, niin sitä kautta saatuja luottamuksellisia tietoja pistetään nettiin kaikkien luettavaksi. Kun tämä tapahtuu vielä lähdettä paljastamatta, niin itselläni tuli mieleen, että kyseessä täytyy olla jonkinlainen pätemisen tarve, jossa ei pyritäkään muuta kuin elvistelemään. Kai fiksu ihminen ymmärtää pitää tietyt asiat omana tietonaan, varsinkin jos lähdettä ei voi paljastaa.

K#18 on oikeassa arvostellessaan perättömien huhujen ja arvailujen levittämistä. Ne ei palvele ketään, eikä ne edesauta keskustelua millään tavalla. Spekulaatioihin on lupa, joten miksei noitakin väitteitä olisi voinut väittää spekulaatioina, jolloinka muut ymmärtää jättää väitteet omaan arvoonsa, mutta spekuloija voi aina jälkikäteen kerätä irtopisteet 'mitä-mä-sanoin' viesteillä.

Viimeksi muokattu:

Roy

Jäsen
Huhuhuh!

Kyllä on paisuteltu Pitkäsen juttua aivan liikaa mediassa.
Parasta aikaa Urheilukanavalla Fränk "asiantuntija" Muuuperi antaa mielipiteitään Pitkäsen tilanteesta. Asiaa kysyttiin myös mm. lento- ja pesäpalloliiton miehiltä ja taitoluisteluliitolta

LOL!

Kyllä Etelä yrittää kaikin keinoin horjuttaa Kärppälaumaa.
Karavaani kulkee ja koirat räksyttää! Säälittävää..

Jantse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Team Thailand
Oivan huhuilu

§5
Huhujen levittely ilman taustatietoa ei ole sopivaa.
Asioista on puhuttava oikeilla nimillä.

Tahallinen harhatiedon levittäminen on nostettu aiemmin tänä vuonna ylös mm. Ilveksen keskustelupalstalla.

Mielenkiintoinen tilanne, pystyykö Jatkoaika pitämään järjestyksen yllä, vai ajaudutaanko täälläkin jopa syyteharkintaan meneviin tilanteisiin.

Pienemmistäkin asioista ovat kirjoitusoikeudet lähteneet pysyvästi.

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ole hyvä Oiva

Sen verran vahvasti olet huhuillut ottaen huomioon sekä Jonin että Kaken omat puheet, että me odotammekin todella puheenvuoroasi.

Ja vahva huhuilu vahvoihin mutta silti epämääräisiin lähteisiin viitaten on puhdasta paskaa, joten anna tulla jos on jotain annettavaa. Jos ei ole mitään annettavaa niin pitää sitten turpansa kiinni.

Sori vaan että pitää alkaa laukoa jo suoraan, mutta tällainen paskanjauhanta palanen kerrallaan ei todellakaan kiinnosta. Kerrotaan mitä on kerrottavaa kaikki kerralla tai sitten ei kerrota, mutta tällainen "yks kärppäpeluri kertoi" ja siitä palanen kerrallaan lauseiden julkistaminen ei vaan ole mistään kotoisin.

Old TJ

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Kylläpäs siellä Kärppä-leirissä nyt ottaa koville. Oivahan on paljastanut yllättävän paljon lähteestään. Sitä paitsi moderaattoreiden huutaminen apuun on aivan turhaa. Itse päätoimittaja on tänään avannut viestiketjun, jossa levittää huhua kolmen nuoren pelaajan tilanteesta eräässä pääkaupungin joukkueessa. Ei siinäkään huhun lähdettä yksilöidä, mutta väitetään taatusti luotettavaksi tai jotain sellaista.

Sitä paitsi Oiva on pitkänlinjan vanha konkari, jonka moni tietää jo muinaisilta Kiekkopesän konkariajoilta. Oivan suunnalta tuskin tulee tahallista provokaatiota.

Mitä pahaa sitä paitsi jossain leijumisväitteessä on. Tuon ikäiselle noinkin hyvin menestyneelle pelaajalle sellaista voi hyvinkin sattua. Pahin lienee ohi, oli sitten kyse mistä tahansa. Pitkänen pelannee huomenna.

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Viestin lähetti Vakio
Kylläpäs siellä Kärppä-leirissä nyt ottaa koville. Oivahan on paljastanut yllättävän paljon lähteestään. Sitä paitsi moderaattoreiden huutaminen apuun on aivan turhaa. Itse päätoimittaja on tänään avannut viestiketjun, jossa levittää huhua kolmen nuoren pelaajan tilanteesta eräässä pääkaupungin joukkueessa. Ei siinäkään huhun lähdettä yksilöidä, mutta väitetään taatusti luotettavaksi tai jotain sellaista.

Sitä paitsi Oiva on pitkänlinjan vanha konkari, jonka moni tietää jo muinaisilta Kiekkopesän konkariajoilta. Oivan suunnalta tuskin tulee tahallista provokaatiota.

Mitä pahaa sitä paitsi jossain leijumisväitteessä on. Tuon ikäiselle noinkin hyvin menestyneelle pelaajalle sellaista voi hyvinkin sattua. Pahin lienee ohi, oli sitten kyse mistä tahansa. Pitkänen pelannee huomenna.

Huomasin myös tuon flonaldon avaaman viestiketjun. Voisi sanoa, että kyllä meni pikkasen yli laitojen ja vielä päätoimittajan sanomana!

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Vakio: "Kylläpäs siellä Kärppä-leirissä nyt ottaa koville."

No taatusti ottaa, kun tuosta asiasta on kuullut yhtä jos toista juttua jo hetken aikaa :-/

Vakio: "Sitä paitsi Oiva on pitkänlinjan vanha konkari, jonka moni tietää jo muinaisilta Kiekkopesän konkariajoilta."

Näinpä ja siksipä ko. nimimerkin mielipiteet ynnä tiedonmuruset painavatkin vaa'assa enemmän kuin jonkun tuntemattomamman nimimerkin. Ja siksipä niihin reagoidaan ehkä hivenen voimallisemmin.

Vakio: "Oivan suunnalta tuskin tulee tahallista provokaatiota."

Hmmh: http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?threadid=9038

Tosin ko. kirjoitus paljastaakin Oivan Kärppä-antipatioiden syyn (s.o. Jokerifanina Kärppäkannatuksen sydämmessä, takaan ja alleviivaan, että jos jääkiekosta haluaa jutustella, niin kaveri on niin täynnä Kärppähehkutusta kuin vain voi olla).

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Kärpät#18

Huomasin myös tuon flonaldon avaaman viestiketjun. Voisi sanoa, että kyllä meni pikkasen yli laitojen ja vielä päätoimittajan sanomana!

En ole samaa mieltä. Ihan OK-juttu ja hyvä kuitti cobolin edellispäivän viestiketjuun. Eli se, että vedin esiin Flonaldon viestiketjun, ei tarkoita että millään tavalla paheksuisin tämän ketjun avaamista.

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Vakio

Kovillehan tää voittoputki ottaa, mutta me koetetaan kestää....

Oiva on paljastanut lähteestään paljon. Niin paljon että vaihtoehtoja on jäljellä noin yksi. Siksi ihmetyttääkin tämä ihmeellinen "minä en voi kertoa" -härdeli. Itse tunnen ko. kaverin myöskin, mutta siitä huolimatta en ole tänne kertomassa että tuossa lumitöitä tehdessä tuli puheeksi sitä sun tätä. Eli jos on lähde niin sen voi minun mielestäni kertoa. Jos ei ole lähdettä niin silloin siitä asiasta voi pitää turpansa tukossa. Henkilökohtaisesti vaan en voi ymmärtää tällaista salamyhkäistä "mulla on kavereita vähän vaikka missä ja ne kertoo mulla vaikka mitä asioita" -asennetta.

On mullekin monikin Kärppäpeluri tai muu "sisäpiirin taho" kertonut asioita. En minä niitä ole välttämättä tänne kirjoittanut, jos minusta on tuntunut siltä että asia ei ole sellainen että sen haluaisin julkistaa. Oli kyse sitten Kärppäsivuista tai Jatkoajasta.

Leijumisväitteessä ei todellakaan ole mitään pahaa ja omasta puolestani olen valmis sen uskomaankin. Mutta se, että kaverin omien sanojen mukainen lisättynä valmentajan omien sanojen mukaiseen haastatteluun kumotaan jollain "nimeltämainitsemattomilla sisäpiirin tiedoilla" ei vaan saa meikäläistä syttymään. Lähteitä joko on tai niitä ei ole. Jos niitä on niin pitäis olla pokkaa ne ilmoittaa. Jos niitä ei ole niin pitää olla pokkaa sanoa, että tää nyt on vaan kylillä kuultu huhu.

Old TJ

PS. Anteeksi - en tiennyt Oivaa Wanhaksi Pitkän Linjan Konkariksi Kiekkopesästä kun sitä niin harvoin tuli luettua. Mutta ei se kyllä edellämainittua tekstiäni muuksi muuta... Sori että en osaa arvostaa.

[Edit: PS:n lisääminen]

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy