Todennäköisesti ei häviä…plankkiin saakkaC'moon
Kapanen lyö jatkuvasti nytkkejå pelaajien kanssa, ja pelaajat kiittää.
Häviääkö Pelsut enää ikinä
Itse löin meidän voitolle. Ei ole varmaan ikinä tullut voittoa kun olen Pelsun voitolle rahani lyönyt, tähän on pakko tulla tänän muutos.Jostain käsittämättömästä syystä ollaan kertoimien valossa suosikki huomiseen vieraspeliin. Helpot rahat jälleen pois JYPin ylikertoimella.
Tietää ketä syyttää tappiosta.Itse löin meidän voitolle. Ei ole varmaan ikinä tullut voittoa kun olen Pelsun voitolle rahani lyönyt, tähän on pakko tulla tänän muutos.
Lyökää nyt joku äkkiä rankalla kädellä Jypille!Tietää ketä syyttää tappiosta.
Palkka kokonaisuudessaan niin tulee hyvä voitto sitten kuukauden liksaksi!Lyökää nyt joku äkkiä rankalla kädellä Jypille!
Siellä on kyllä sopivia otteluita tulossa mutta ehdottomasti 3 pistettä tästä ottelusta olisi pitänyt saada. 7 pisteen ero kuulostaa jo erilaiselta kuin 9 pisteen ero. Tällä peli-ilmeellä pisteitä on tulossa, pois lukien tietenkin lopun sulaminen. Saattaa tuo Barton kilahduskin kääntyä positiivisen puolelle. Näytetään, että ollaan tosissaan. Pitäisi kaikkien joukkueessa syttyä.11 peliä jäljellä ja 9 pistettä eroa playoff-viivaan. Ei tuo mahdoton rasti ole, mutta vaikeeta tulee olemaan. Tänään 3 pistettä ois kyllä tullut tarpeeseen...
Paljon betsasit? 2e?Jostain käsittämättömästä syystä ollaan kertoimien valossa suosikki huomiseen vieraspeliin. Helpot rahat jälleen pois JYPin ylikertoimella.