Positiivisuusketju

• 991 001
  • 4 600

Lapasotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei ollu vieläkään EHT-Riihinen leijonien joukkueessa

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Taitaa seuraavat 3 peliä sinetöidä kauden kohtalon….nyt jos koskaan pitää KalPa nujertaa ja samoin hpk kahdesti. Näistä 9 pinnaa ja uskoisin että oltaisiin taas edes jollain tasolla rimpuilemassa paikasta auringossa

Suosikkijoukkue
Pelicans
Taitaa seuraavat 3 peliä sinetöidä kauden kohtalon….nyt jos koskaan pitää KalPa nujertaa ja samoin hpk kahdesti. Näistä 9 pinnaa ja uskoisin että oltaisiin taas edes jollain tasolla rimpuilemassa paikasta auringossa
Jos sattuisi sellainen ihme, että Purre ja Tyrsky ilmestyisivät kokoonpanoon, voisin uskoa voittoihin. Muuten en.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä haistelin Sport-HPK tasapelin ja Kookoon voiton mutta kun Kalpa ei voittanut suoraan niin jäi rahat saamatta.
Kerho-peliin tuplataan panos niin saadaan omat pois.
Harmin paikka, olisi sitten saanut ennemmin Pelsu viedä suoraan. Kalpa vei sen lähes kaksi erää ja sitten jatkoajan eli lähellähän tuo voittosi oli.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Harmin paikka, olisi sitten saanut ennemmin Pelsu viedä suoraan. Kalpa vei sen lähes kaksi erää ja sitten jatkoajan eli lähellähän tuo voittosi oli.
Kolmas erä oli Pelicansilta hyvä, sitä oli ihan kiva katsella vaikka setelitukko lensikin kauemmas ja kauemmas. Mielummin olisin suonut meidän voittavan 3p kun itselleni ottanut taskuhyvää.

Nyt kaikki hävisi.

Mä haistelin Sport-HPK tasapelin ja Kookoon voiton mutta kun Kalpa ei voittanut suoraan niin jäi rahat saamatta.
Kerho-peliin tuplataan panos niin saadaan omat pois.
Mulla oli kans voittoputki pitkävedossa alla vastustajia veikkaamalla, mutta eilen pistin pikkuruisen panoksen kolmoserässä Pelicansille, kun voiton kerroin tasatilanteessa oli 7,5 :D Pitänee lopettaa tää veikkaaminen, ettei vaan jää koukkuun... Vielä oon voitolla!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy