Positiivisuusketju

  • 874 230
  • 4 031
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
25. huhtikuuta, alle viikko vappuun ja Pelicansin kausi jatkuu edelleen - taistellaan täysillä mestaruudesta! Ihan heittämällä unohtumattomin turkoosi kausi omalta fanitusajalta. Niin ihanaa että tän toivoisi jatkuvan ikuisesti.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
25. huhtikuuta, alle viikko vappuun ja Pelicansin kausi jatkuu edelleen - taistellaan täysillä mestaruudesta! Ihan heittämällä unohtumattomin turkoosi kausi omalta fanitusajalta. Niin ihanaa että tän toivoisi jatkuvan ikuisesti.
Mun puolesta voidaan lauantaina pistää pakettiin tämä himmeli ja uittaa kannua Lanu-SPA:ssa :D
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voitolla varmistetaan maksimimäärä kotipelejä tälle keväälle ja siitäkös kassa kiittää! Taitaa kiekkojumalat pukeutua turkoosiin tänään, sen verran hienoa keliä pukkaa. Ei tässä oikein muuta odota, kuin et työnantaja tulis ilmoittamaan, että sähän voisit pitää huomenna vapaata ja täten voisi itsekin suunnata torille. Tai jos yhdessä sovitaan, et huomenna voisi olla lahtelainen vapaapäivä tai ainakin vähän normaalimpaa rauhallisempi keskiviikko.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olen ylpeä mun turkoosista jengistä vaikka Tappara näyttää osoittautuvan lopulta liian kovaksi vastustajaksi. SM-hopea on paljon enemmän mitä yksikään meistä uskalsi elokuussa tältä joukkueelta toivoa. Kyllä tässä on jo ylitetty kaikki odotukset, mutta euroopan paras Tappara on vain liian kova.

Tiedän, vielä on torstaina Tampereella peli mutta kyllähän Tappara tänään tarrasi jo tukevasti kaksin käsin Kanada-maljaan. Kunnia Tapparalle, on huikea joukkue kertakaikkiaan.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Tällä hetkellä näyttäisi, että ei pelata Liigaa läpi vielä tälläkään kaudella. Jos ei, niin jäisipähän pelattavaa ja motivaatiota ensi kauteen. On vielä jotain tavoiteltavaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ja hei, lisää posia: veikkaan että tällä kaudella tehdään hyvä taloudellinen tulos. Lisäksi meillä on jo rosterissa hyviä rakennuspalikoita ensi kautta silmällä pitäen. Ja veikkaanpa että Lahteen voisi olla nyt seuran ulkopuoleltakin ihan kivasti imua Hölön valmennukseen tällaisen menestyskauden jälkeen. Että vaikka se kirkkain jäisi vielä tältä kaudelta saavuttamatta, ei tässä jaksa olla liian harmissaan.

Ja toisaalta kun tulevan kauden joukkuetta kasaavat taas Lelu ja Hölö niin miksipä me ei voitaisi yltää ensikin kaudella kaiken mennessä nappiin finaaleihin? Meillä kun tuntuvat nuo omat kasvatitkin tekevän nyt kivasti läpimurtoja niin jos ensi kaudella olis esim. Kiiskisen ja Tukiaisen vuoro nousta parrasvaloihin. Mulla on positiivinen fiilis koko seuran tekemisestä tällä hetkellä. Tässä saatetaan kylvää vasta niitä menestyksen siemeniä. Suomen mestaruus kyllä tulee sitten kun sen aika on, näin minä uskon.
 

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Nyt ei vielä mietitä ens kautta. Torstaina askiin täysin eri ilmeellä ja kairataan se ryöstö mansesta. Mulla on uskoa! Ensin on taas otettava pahimmat höyryt pois kuleksimasta. Oli niin sökö esitys tänään, että vituttaa vieläkin. Tuollaiseen esitykseen ei tätä kautta kotona päätetä!
 

Turkoosilintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat savolaesjoukkueille
Meinasin kirjoittaa vitutusketjuun että häviö vituttaa, mutta..

Lahen Pelicans pelaa finaaleissa, torstaina pääsee yhä hallille kannustamaan, jatkossa kun joku toteaa "silloin hopeakeväänä" voi vastata "kumpana." (siis jos käy huonosti.)

Torstaina huudetaan ja toivotaan että sarja jatkuu vielä Lahessa. Jokatapauksessa tästä kaudesta jää käteen enemmän hyviä muistoja kuin mitään muuta ja vielä ei ole toivoa menetetty myöskään kannun suhteen.

LAHTI HUUTAA!
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Vaikka sarja kääntyi tänään ratkaisevan tuntuisesti 3-1 Tapparalle, niin kiekolliseen peliin ensimmäisessä erässä voi olla tyytyväinen. Se osoitti myös, että täysin latautunut ja vihainen Tappara syö ihan samaa kaurapuuroa kuin mekin!

Sarja jatkuu! Torstaina kaikki peliin ja miestä maalille!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: K.O

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Meidän nuoret pelaajat yleisesti! Ajatella mitä steppejä nuoret ovat ottaneet melko hankalan viime kauden jälkeen. Toppari ja Elias Vilen, aivan jäätävän hienoa suorittamista. Elias ehkä jäänyt hieman pimentoon pudotuspeleissä eikä tulosta ole tullut, mutta siltikin hienoa tekemistä. Ja Toppari voi vitsi miten hieno kausi menossa, verrattaen vaikka viime vuoden surulliseen KooKoo säälipudotuspelisarjaan. Myös Aatu on parantanut aivan jäätävästi menoa, ja Riihinen myös. Ja kuinka hienosti myös junnut pärjäävät U18 kisoissa, Kiiskinen, Kumpulainen ja Junkkari. Tulevaisuus on kirkas!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: tsei

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ottaahan tämä loppu tähän mennessä kovasti päähän, mutta on tämä hieno jengi. Mulla meni jo usko, mutta ei näköjään näillä.

Nyt vielä maali. Toivottavasti meille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Helvetin hieno kausi turkoosilta joukkieelta tosiaan. Ens vuonna sitten kirkastetaan tämä hopea kullaksi ja Hölön projekti saa arvoisensa huipennuksen. Organisaationa ollaan tehty upeaa työtä ja menty hitosti eteenpäin. Ylpeä saa olla tästä joukkueesta. Kiitos Pelicans!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös