Positiivisuusketju

  • 861 964
  • 3 956
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Onneksi oon halloween-bileissä niin jääny Lahen "kauhunäytelmän" seuraaminen aika minimiin. En oo tainnut hirveemmin missata mitään.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Vaikka huominenkin päättyisi vitutukseen, niin ainakin huomisen jälkeen pääsee melkein kahdeksi viikoksi hermolomalle Liigasta. Ollu meinaa rankkaa tän joukkueen fanittaminen viime aikoina.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Luulen että tämän kahden viikon aikana puolikuntoiset pelaajat saavat vaivojaan pois ja kahden viikon päästä kausi aloitetaan alusta. Luulen että tulee muutamia kokoonpanomuutoksia ja etenkin ylivoimaan käytetään treeniaikaa. Nikkasen paikkaa siinä ykkösylivoimassa etenkin ihmettelen, Kivenmäki oli parempi siinä, vaikka olikin eri roolissa.
Mutta niin, luulen että tää tauko tulee oikeaan vaiheeseen, kun näytti siltä että Pelicansin pelaajilla alkoi jalka painaa ja sitämyöden myös alkoi painaa myös pää.

Tällä hetkellä ollaan suunnilleen niillä sijoituksilla mitä ajateltiinkin ja oli tieto että nuori jengi jossain vaiheessa kyykkää mutta tulee kyllä sieltä vielä vahvempana takaisin.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hieno kliininen voitto KalPasta tänään. Jospa joukkue on onnistunut ryömimään sieltä pahimmasta kuopasta ylös tauon aikana.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
+6/6 pisteen viikko
+Hirvosen uran eka maali
+Nelonen ylipäätään
+Jasse, piti toisessa erässä meitä tänään pystyssä
+Jasekin paluu pistepörssin piikkipaikalle

Edit: eiku jaa siellä on Levtchi tehoillu kahen pisteen eestä Vaasassa. Vedetään takaisin tuo viimenen plussa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
+Smejkalin pisteputki
+Kivenmäen namupassit
+Empun nollapeli
+Neljäs voitto putkeen
+Tyrskyn maali sai hymyn huulille
+Nordgren ja Satosaari täytti hienosti paikkansa tänään

Kyllä nyt on helppo löytää posia!
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
+Smejkalin pisteputki
+Kivenmäen namupassit
+Empun nollapeli
+Neljäs voitto putkeen
+Tyrskyn maali sai hymyn huulille
+Nordgren ja Satosaari täytti hienosti paikkansa tänään

Kyllä nyt on helppo löytää posia!
Nordgren oli kyllä tosi pirteä verrattuna siihen edelliseen peliin, olisi suonut onnistumisen! Hieno nähdä että luistin kulkee taas.
 
Viimeksi muokattu:

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Notdgren oli kyllä tosi pirteä verrattuna siihen edelliseen peliin, olisi suonut onnistumisen! Hieno nähdä että luistin kulkee taas.
Nordgreniä ei enää lopussa näkynyt ja viimeisen erän peliaika pienin 2.04 min. Iikka ja Kivenmäki pelasivat ristiin ykkös- ja kakkoskentissä. Ei kai vaan taas?
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Kivenmäki veti peräkkäin pari ylipitkää vaihtoa kun pyöri omissa, NN ei ehtinyt jäälle ja vika kolme minsaa tiivistettiin peliä.

Siellä se Niklas viilettää 13. hyökkääjänä. Eikös se Niemelä eilen sanonut, että kärsivällinen pitää olla. Tänään taas haetaan lisää tuntumaa. Nyt kun luistin kulkee paremmin, niin kyllähän toi NN on melkoinen snaipperi. Laukaus lähtee vähän mistä tahansa asennosta.

Mutta joo, katsellaan. Toivottavasti pysyy ehjänä, niin pääsisi näkemään mikä on miehiään.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ja kun aloitin Nordgrenista puhumaan, niin kauden ensimmäinen maali tuli tänään, joka oli samalla ensimmäinen sitten kauden 2018-2019.

Kivenmäestä olen salaa tykännyt jo pitempään. Tänään 2+0. Taitaa olla vieläkin puolikuntoinen.
 

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ja kun aloitin Nordgrenista puhumaan, niin kauden ensimmäinen maali tuli tänään, joka oli samalla ensimmäinen sitten kauden 2018-2019.

Kivenmäestä olen salaa tykännyt jo pitempään. Tänään 2+0. Taitaa olla vieläkin puolikuntoinen.
Kaikki kunnia Kivenmäelle mutta todennäköisesti moni muukin saisi onnistumisia jos pelaisi samassa ketjussa näiden tsekkien kanssa.
 

Henriq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Eipä siinä ollut edellinen junnu saanut tehtyä maaleja! Kivenmäki saa tehtyä, varsinkin se toka maali oli maalintekijän maali.
Nimenomaan! Toisessa maalissa veto lähti mielettömän nopeasti.

Kivenmäellä ei lahjakkuudesta jää kiinni nouseminen huipputasolle.
Rento olemus, toivottavasti luonnetta riittää jatkuvaan kehittymiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös