Jarnan Rysty
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
En kai mä nyt vaan jinxannu 9 pisteen viikkoa? No kyllä 7/9 on ihan kelpo tulos silti.Aikalisän jälkeen ei enää näytäkään niin hyvältä. Nopea sulaminen.
Jürgensin maalit toki positiivista.
En kai mä nyt vaan jinxannu 9 pisteen viikkoa? No kyllä 7/9 on ihan kelpo tulos silti.Aikalisän jälkeen ei enää näytäkään niin hyvältä. Nopea sulaminen.
Jürgensin maalit toki positiivista.
Ensimmäiseen 3p voittoon vastustajan tehdessä ottelun avausmaalin meni ainoastaan 20 ottelua! Viime kaudella meni 36 ottelun verran ja ainokaiseksi jäikin. Eteenpäin on menty.
Samaa olin tulossa kirjottaa. Harvinaista herkkua Pelicans-fanille näin marraskuussa. Huomenna vastassa Mikkelissä Jukurit joka on hävinny tauon jälkeiset matsinsa 1-4 ja 4-0 joten nyt on hyvä paikka iskeä vaikka heillä onkin levänneen jengin etu. Ei kun puolustamaan kolmossijaa!Sarjakolmosia.
Positiivista on se, että vaikka takkiin on välillä tullut, jopa nolosti, niin suuria kriisejä ei olla saatu aikaan ja isoilta ongelmilta ollaan vältytty. Nemo on hyvä valmentaja ja tämä joukkue pelaa hyvää jääkiekkoa. Mielestäni melkoinen parannus joukkueen meininkiin on etenkin ollut juuri valmentajan vaihtuminen Petusta Nemoon. Nemo on tuonut positiivista julkisuutta Pelicansille, mitä ei saanut lukea yhdestäkään mediasta Matikaisen aikana. Meininki vaikuttaa yhtenäisemmältä.
Ja realistina pitää sanoa, että onhan tässä aikaa vielä epäonnistua, mutta nautitaan tästä sijasta sarjataulukossa nyt kun voidaan.
Molemmissa Olkinuora ollut maalissa. Ei pahemmin häneltäkään apuja tullut tänään, kun oli vaikea ilta tiedossa. Skarek ei ole kertaakaan päästänyt yli 3 maalia.Vasta toinen kerta tällä kaudella kun hävitään peli yli maalilla. Näistäkin molemmat on ollu lauantain back-to-back vieraspelejä levänneitä Tapparaa ja Jukureita vastaan. En ole lainkaan huolissani.
Tiedän että käyt tänään kuumana kaikesta mitä Olkijussi tekee, mutta voin lohdutukseksesi kertoa että tämä peli olisi hävitty Olkijussilla tai ilman. Skarek olisi ehkä 1-2 noista maaleista torjunut mutta hävitty olisi silti. Muistetaan nyt sekin että Pelicans ei olisi edes tuota toista maalia saanut ilman Jukuri-pelaajan täydellistä aivopierua. Että se siitä.Molemmissa Olkinuora ollut maalissa. Ei pahemmin häneltäkään apuja tullut tänään, kun oli vaikea ilta tiedossa. Skarek ei ole kertaakaan päästänyt yli 3 maalia.
No on se jo neljäs yli maalin tappio.Vasta toinen kerta tällä kaudella kun hävitään peli yli maalilla. Näistäkin molemmat on ollu lauantain back-to-back vieraspelejä levänneitä Tapparaa ja Jukureita vastaan. En ole lainkaan huolissani joukkueen ilmeestä. Tällaset pelit on jo lähtökohdiltaan vittumaisen epäreiluja. Ei ole Pelicansin vika, että otteluohjelma on tällänen.
Sport ja TPS iskivät viimeiset maalinsa tyhjiin. Mun kirjoissa noi on siksi maalin tappioita, joskin virallisissa tilastoissa kahden.No on se jo neljäs yli maalin tappio.
Sport 4-2, Tappara 5-1, TPS 4-2 ja nyt Jukurit 5-2.