Oisko se pari vuotta sitten, kun tuli kritisoitua Pelsuja siitä, ettei toiminnassa ole punaista lankaa. Puutui se lahtelaisuus ja lahtelaisen homman rakentaminen.
En tiedä onko sitä lankaa vieläkään löydetty, mutta ainakin pelaajistossa alkaa olla mukavasti omia poikia, niin sisäänajossa olevia nuoria pelaajia kuin vähän kokeneempia janppoja. Tälle meiningille ehdottomasti tunnustusta. Pelsujen jengi alkaa vaikuttamaan todella kovalta kevättä silmällä pitäen ja pidemmälläkin tähtäimellä.
Enää huolettaa vähän liikaa yhden kortin varassa oleva maalivahtiosasto. Vielä kun olisi ollut Larmi tossa paketissa niin Lahdessa voitaisiin kusta hunajaa.
Veit kyllä sanat suusta.
Oon kyselly täällä pääkaupunki seudulla jo yli vuoden, että mitä ajatuksia tulee ekana mieleen jos ajattelee Pelicansia ennen Petun ja Nupen aikakautta.
Suurin osa ollut täysin samaa mieltä kanssani, ettei se oikein mitään fiiliksiä herättänyt.
Pelicans oli melko väritön, kasvoton ja meillä ei mielestäni ollut oikein mitään sen kummempaa "juttua", mistä meidät olisi tunnettu.
HIFKsta tulee ensimmäisenä omaan mieleeni kovuus, seuran kulttuuri faneineen ja ylpeys logosta, mitä fanit ja pelaajat kantavat.
Kärpät herättävät mieleen ensimmäisenä taitolätkän, mitä siellä silloin pelattiin.
Pelicans.. noh.. niin.. ei oikein tuu mitään muuta mieleen kuin oma rakkaus joukkuetta ja logoa kohtaan.
Oon keskustellut samassa keskustelussa sitten siitä, mitä Pelicans on heidän mielestään nyt ja kukaan ei ole sanonut tylsä, väritön yms.
Viime kaudella moni sanoi kovuuden, Bloodin yms yms.
Näen tällä hetkellä Pelicansilla kasvot, taisteleva, periksiantamaton, johdonmukainen ja kova joukkue.
Mua suorastaan pelottaa se, miten hyvältä tää kausi tällä hetkellä tuntuu ja mitä sitten, kun Petu lähtee..?
Palataanko lähtökuoppiin vai mitä tehdään?