Positiivisuusketju

  • 872 104
  • 4 031

53300

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vieraisiin pöytiin kirjoittelemaan sellaista, mitä en uskonut koskaan tunnustavani. Eilisen illan positiivisuusmerkintä menee ehdottomasti Pelicansin suosikkijoukkueekseen mainitseville kirjoittajille. Todella asiallista tekstiä tullut koskien omien tötöilyjä. Tottakai aina on niitä toisiakin kirjoittajia, mutta pääosin loistavaa oman joukkueen hölmöilyjen tuomitsemista kuitenkin hylkäämättä joukkuetta. Näin pitää ollakin.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onhan tämä viime päivien meininki ollut hauskaa seurattavaa.

SaiPa hakee täältä 2-9 voiton, mutta voiton riemun sijasta SaiPan-osiossa nousee pinnalle vitutus-ketju ja luodaan uusi "kuka vastaa kovuuteen"-ketju. Joku kaivaa 15 vuotta vanhan Pelicansin haukkumisketjun esiin ja pässinpää toisensa jälkeen käy siellä osoittamassa neroutensa. Tepsin palstalla pelätään ensi viikon lauantain Pelicans-peliä.

Mahtavaa!
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Petun ensimmäisellä kaudella pleijareihin. Jopa suora pelijaripaikka on teoreettisesti mahdollinen(käytännössä ei), itse olen tyytyväinen tuohon säälipaikkaan viime kauden konttaamisen ja joukkueen kokoonpanoon peilaten. Toivottavasti sääleistä päästäisi jatkoon niin tulisi lisää fyrkkaa laitettavaksi ensi kauden joukkueeseen.
 
Petun ensimmäisellä kaudella pleijareihin. Jopa suora pelijaripaikka on teoreettisesti mahdollinen(käytännössä ei), itse olen tyytyväinen tuohon säälipaikkaan viime kauden konttaamisen ja joukkueen kokoonpanoon peilaten. Toivottavasti sääleistä päästäisi jatkoon niin tulisi lisää fyrkkaa laitettavaksi ensi kauden joukkueeseen.
On hyvin mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu yleisömäärälle sääleissä, mutta tokihan sitä voisi joukkue mennä vaikka päätyyn asti, jotta siellä saadaan vähän enemmän kyhnyä ensi kauden joukkueeseen. KalPalta olisi nyt hyvin tärkeä ottaa tuo kotietu.

Positiivisiin asioihin myös Niko Hovinen.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvä vieraspeli Ilvestä vastaan tänään. Perusrutiinilla 0-3 tämän viestin kirjoitushetkellä. Huomenna otetaan 3 pistettä kerhoa vastaan. TPS ei voita tällä hetkellä ketään ja huomenna pelaavat Kärppiä vastaan. Lukko häviää huomenna HIFKille ja tiistaina ryösteään pisteet Raumalta ja kas kummaa ollaankin jo kuudentena.
 

surfa

Jäsen
Hyvä vieraspeli Ilvestä vastaan tänään. Perusrutiinilla 0-3 tämän viestin kirjoitushetkellä. Huomenna otetaan 3 pistettä kerhoa vastaan. TPS ei voita tällä hetkellä ketään ja huomenna pelaavat Kärppiä vastaan. Lukko häviää huomenna HIFKille ja tiistaina ryösteään pisteet Raumalta ja kas kummaa ollaankin jo kuudentena.

Ja tällä vissiin manasit Tepsille sitten sen viis maalia ja johtoaseman?

Laskelmoitu juttu? :)
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jätkät taistelee vaikka peli oli ratkennut jo kahen erän jälkeen. Siitä posia.
 

Saucer

Jäsen
Roni Rukajärvi on pelannut tänään erittäin mallikasta jääkiekkoa. Ajoitukset alkavat pikkuhiljaa osumaan kohdilleen, sijoittuminen parempaa ja kommunikointi pelaa tutuksi tulleen pakkiparin kanssa. Samoja piirteitä olen huomannut myös Hurri-Pietilä parissa. Tänään päättyneen voittoputken takuumiehiä jokainen, hieman yllättäenkin. Mainiosti toiminut puolustuspeli on saanut Hovisenkin näyttämään tilastollisesti hyvältä, vaikka kiekot ovat tippuneet samalla tasaisella tahdilla.
 

bastor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Lassen ja Miro Hovinen tänään pakistossa. Hyvä saada hieman leveyttä, tai edes täysi pakisto.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Leimu on kuningas ja me ollaan puolivälierissä! Voisi sanoa että kauden tavoite on täyttynyt ja tästä eteenpäin kaikki on pelkkää plussaa.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä nyt hymyilyttää ei voi muuta sanoa. Tuolla joukkueella aivan uskomaton suoritus. Tää väkivaltakiekko tekee niin gutaa.
 

Henriq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Kyllä nyt hymyilyttää ei voi muuta sanoa. Tuolla joukkueella aivan uskomaton suoritus. Tää väkivaltakiekko tekee niin gutaa.
Kyllä kelpaa !!
Viime keväänä nauratti pari-kolme päivää putkeen kun kuulin valmentajanvaihdoista .. nyt taas samat fiilikset!

Hifki-sarjasta kaikki plussaa mitä saadaan. Nyt ilo irti keväästä!

Petu ja Nupe, kiitos ja kumarrus! Myös muille tiimissä toimineille.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Leimu on kuningas ja me ollaan puolivälierissä! Voisi sanoa että kauden tavoite on täyttynyt ja tästä eteenpäin kaikki on pelkkää plussaa.

Kyllä on hienosti jengi petrannu!

Melkein on jo katsojallakin vatsa täysi, toivottavasti pelaajat on itse hieman nälkäisempiä...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Melkein on jo katsojallakin vatsa täysi, toivottavasti pelaajat on itse hieman nälkäisempiä...

Ei mulla vatsa ole todellakaan täyttynyt. Mutta realismin nimissä HIFK on ehkä se kaikista inhottavin vastustaja ja suurin mestarisuosikki. Siispä tästä eteenpäin kaikki on plussaa. En siis pety vaikka tie tyssäisi puolivälieriin, koska kuka oikeasti uskoo Pelicansin voivan realistisesti kaataa ison ja pahan HIFK:n?
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Kaksi voittoa pelitauon kangistamia stadilaisia vastaan alkuun, ja sitten alkaa tosipelit.
Lopuista viidestä (mahdollisesta) kaksi voittoa, missä järjestyksessä tahansa. Ei tää ole vaikeaa.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Onnittelut puolivälieräpaikasta. Tehkää IFK-sarjasta huikea! Ainakin katsomoissa on mahdollisuudet suureen urheilujuhlaan.

Sunnuntaina ainakin Pelicansin peli oli hienoa katseltavaa. Isku ja Z-juna täyteen nyt!
 

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tässä ei mitään muuta enää ole kuin positiivista. Ihan sama miten käy maanantaina, toki uskotaan ja luotetaan että raastetaan se vaadittava voitto jotta päästään legendaariseen game seveniin.

Positiivista myöskin se että mikäli runko pysyttelee jotakuinkin samana niin ollaan melko taattu playoff jengi ensikaudella. Pari täsmäasetta ensikaudeksi niin avot.
 

Voltti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei se Jyppikään sille Hifkille paljoa sen paremmin vastaan laittanut, eli kai se meidän peli saatiin sitten hinattua loppujen lopuksi ihan hyvälle tasolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös