Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jep korjasin saman tien kun muistin että Sportti-pelihän meni jatkoille. En tiiä mikä aivopieru mulle tuli :D
Jep korjasin saman tien kun muistin että Sportti-pelihän meni jatkoille. En tiiä mikä aivopieru mulle tuli :D
Lisätään tähän vielä tosiaan tämän kauden viimeinen Hämeen herruus ottelu Hämeenlinnassa joka pitäisi kyllä klaarata tällä hetkellä varmaan yhtä huonoja kuin SaiPa.Tulee kyllä kova viikko taas, ai että mä nautin! Eka vastaan tulee todella kova Jukurit (vaikka ovatkin olleet aika heikossa vireessä lähiaikoina). Muistissa on edelleen yksi kauden huonoimmista kotiotteluista, jossa Jukurit vei 0-4, siinä pelissä oltiin aivan totaalisesti heikompia. Kerran voitettiin heidän vieraissa 1-4, mutta hävittiin Joulun jälkeen samoin lukemin. Mielestäni tämä, ja Kärpät peli on täydellinen mahdollisuus näyttää joukkueen nykytaso- ja vire, molemmat ovat myös näitä kuuluisia kuuden pisteen otteluita. Ja mikä parempaa kuin laittaa Kokko maaliin Kärppiä vastaan ja Juhis paukuttais pari maalia heidän verkkoon. Loistava viikko tulossa.
Keskiviikkoilta ja 64 jakkaraa vaille täysi tupa. Alkaa haista pieni kiekkobuumi jälleen Lahessa, kun maaliskuu ja kevään pelit lähestyy joukkueen majaillessa kolmantena sarjassa.Yleisömäärä keskiviikkoisessa kärkiottelussa 4339. Suunnilleen täysi halli.
Näyttivät maalitilanteen uusintana ja siinä Karhunen sai hitusen mailan vartta kiekon reitille ja siksi se ohjautui takatolpaan.Jukurit hävisi taas, joten pisteelläkin tehtiin lisää eroa nelossijaan. Huomenna kolme pinnaa rutiinisuorituksella Hämptonista, eikä kukaan enää muistele Schnarrin tyhjän maalin missaamista.
+ Kärpät on täysin voitettavissa, mikäli kohdataan ne playoffeissa. Ei niiden pelaaminen ainekaan omaan silmään kauheasti vakuuttanut. Tänään ei vaan uponnut.
+ Hävittiin viime kaudellakin runkosarjan lopussa 1.3. Kärpille tiukasti kotona 0-3. Miten kävikään keväällä?;)
+ Kukaan ei mene pisteissä yhdellä voitolla meistä ohi, meillä myös peli vähemmän kun Jukureilla. Tärkeä piste.
+ Tällä viikolla 4/6 pistettä, huomisen jälkeen 7/9!
+ Juhani Juhanisen kauden ensimmäinen!
Enemmän Hifkin potentiaali tossa pelottaa eikä Kärppien, vaikka olisikin kiva matkustaa Stadiin katsomaan peli jos toinenkin. Nuo näädät nyt hoidellaan aivan varmasti jos tarve tulee.Mun mielestä Kärpät on siitä pelottava, että niillä on ihan hirveesti potentiaalia kasvaa tosta paremmaks nimenomaan poffeissa.
Tänään tuntu, että kolmatta erää lukuunottamatta Kärpät pääs hyvin syöttöjen väliin, ne tuli paljon suoraviivasemmin hyökkäysalueelle ja muutenki peli näytti paljon selkeämmältä, kun taas meillä oli paljon ongelmia Kärppien karvauksen alla.
Me puolestaan oltiin mun mielestä vaarallisempia aina silloin ku päästiin laukomaan ja kolmannessa erässä heti Tyrväisen pikku haaverin jälkeen alettiin taklaamaan ja sitä myöten vietiin erä nimiimme.
Jopa uskaltaisin väittää Kralin olevan liigan paras pakki. Eikä Jordankaan ole huono...Filip Kral tuntuu olevan aika hyvin elementissään tällä hetkellä. Todella vahva luistimilla ja itseluottamus korkealla, uskaltaa haastaa ja tukea hyökkäyksiä. Tuntuu et jokaisessa pelissä aiheuttaa harmaita hiuksia vastustajille.
Kral on tehnyt tämän vuoden puolella pisteitä yli pinna per peli tahdilla. En tällä hetkellä vaihtaisi yhteenkään toiseen offensiiviseen puolustajaan liigassa.
Tän hetken Kral on helposti kyl yks Liigan parhaista puolustajista. Alkukausi oli vaikea mutta ollut pidempään jo pirun kova.Kral. Pelistä toiseen jäätävän kovaa työtä molempiin päihin
Liigan tilastojen mukaan maalin tekikin. Toinenkin taisi olla lähellä.+Horky lämpenee kevättä kohden. Maali oli tänäänkin senttien päässä
Yhen ylivoimalla tekikin ja lähellä oli toinen, 142 km/h rannari tolppaanLiigan tilastojen mukaan maalin tekikin. Toinenkin taisi olla lähellä.
Heh.. mikähän aivopieru mulle taas sattui :D Kyllähän mä tuon yv maalin näin vaikka söin samallaLiigan tilastojen mukaan maalin tekikin. Toinenkin taisi olla lähellä.