Kyllä. Tärkein markkinointitoiminta tapahtuu juurikin ja nimenomaan kaukalossa. Jos tietäjät olisivat olleet oikeassa; 'joukkue täynnä jämävenäläisiä ja muutama rahastaja ja Jokerit keskitason budjetilla sarjan heittopusseja eikä KHL-kiekko kinnostaisi ketään', voisi tilanne olla aikalailla erinäköinen. Vaikka joukkue olisi sama ja alkukausi olisi mennyt ns. käteen olisi, oikeastaan siirtotiedosta sarjan alkuun kestänyt, (etenkin Sanomien medioiden harrastama) nega-rummutus kiihtynyt entisestään. Voisi olla ettei tunnelma ja lippumyynti liikkuisi aivan samoissa sfääreissä kuin nyt.
Joukkue on itse peliotteillaan pakottanut median suopeammaksi ja tehnyt samalla siinä sivussa Jatkoajan Jokeri-osiosta lukukelpoisemman kuin ehkä koskaan. Kunnia ei pelkästään kuulu koko joukkueelle, se kuuluu koko organisaatiolle.
Kyllä niitä suvantojakin tulee, mutta nyt mennään aika lujaa. Enhän mä ole Liigaa oikeastaan seurannut enää vuosiin lähinnä kuin Jatkoajan välityksellä. Nyt on uutta verkkoa vedessä ja kiekkoa verkossa :)
Vaikka kaikki Jokerifanit ei tätä halua, niin oikeasti jokainen "karjalalippis fani" rakastuu tuohon Jokeri lätkään ensisilmäyksellä. Enkä nyt puhu yhtään menestyksestä, mikä on harjoituskauden nähneenä ollut aika lähellä omien odotusten mukaista, takkiinkin tulee vielä varmasti kunnolla kunhan vastustajat kovenee. Vaikka tuo joukkue olis 60 minuuttia altavastaajana, niin sen puolustuspelaaminen ja taisteluilme on niiiiin Leijonaa, että itse ainkin katsoisin sitä silti erittäin mielelläni.
Tähän päälle kotiotteluissa on maan parhaat studiovieraat(Jaloset), maan parhaat selostajat ja maan mukavin/sympaattisin kommentaattori A-J Niemi. Nyt vasta olen huomannut, mitä
oikeasti HYVÄ ohjelmakokonaisuus voi tehdä katseluelämykselle. Tietenkin loistava peli nostaa kaikkien ohjelmaa tekevien tunnelmaa, mikä näkyy ja kuuluu kaikessa.
Noiden vierasmatsien katsominen on pelkät housut verrattuna kotiotteluihin. Olis aika helvatan hienoa, jos kotiotteluiden konsepti voitais ottaa käyttöön myös vieras matseihin. Ja jos tää on Viasatille liian kallista, niin mun mielestä Jokerien kannattais vaikka itse rahoittaa tuota jotenkin, että kaikkiin lähetyksiin saataisiin täydellinen kattaus.
Aaltosen & kumpp. pilailu Moseksen kustannuksella vaihtopenkillä. Onneksi ohjaaja tajusi tilanteen. Jätkillä on ohan oikeasti hauskaa ja se näkyy, myös tulostaululla.
Itellä mennyt ohi, jaksaisitko selostaa vähän?