Positiivisuusketju

  • 2 799 693
  • 11 183

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Positiivista tän illan pelistä, Korpisalo on nyt pelannut sen liigadebyyttinsä ja toivottavasti se on nyt täristy pois. Muuta positiivista oli Lambergin maali, Ben-Amorin reagointi kun vetäsi sen huonomman Lahden pois Erosen kimpusta. Hardt pelasi hyvän pelin, samoin Irving sen vähän mitä pelasi. Kolmannessa erässä ei mennyt yhtään omiin. Eteläpäädyltä ihan hyvää kannustusta vaikka peli ei kulkenutkaan. Viimeisenä mutta ei ollenkaan vähäisimpänä Janika & Gangnam Style.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Varo ettet pääse telkkariin tuijotteluinesi. Netti on niitä klippejä pullollaan.

OT
Ehkä mun olisi pitänyt laittaa tuohon perään hymiö. Janikaa näytettiin hallilla jumbolla kun Gangnam Style soi Jokereiden aikalisän alla, katsoin siis jumbolle tällä kertaa. Sivuhuomautuksena Janika muuten taitaa olla useampana vuotena äänestetty fanien suosikkitytöksi Cheer Up Teamista. Ja tämä asian mainitseminen on aika pitkälle pilke silmäkulmassa heitettyä huumoria ja katseeni harhailee ihan tasaisesti siellä sun täällä ja yleensä ihan kentän tapahtumissa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
OT
Ehkä mun olisi pitänyt laittaa tuohon perään hymiö. Janikaa näytettiin hallilla jumbolla kun Gangnam Style soi Jokereiden aikalisän alla, katsoin siis jumbolle tällä kertaa. Sivuhuomautuksena Janika muuten taitaa olla useampana vuotena äänestetty fanien suosikkitytöksi Cheer Up Teamista. Ja tämä asian mainitseminen on aika pitkälle pilke silmäkulmassa heitettyä huumoria ja katseeni harhailee ihan tasaisesti siellä sun täällä ja yleensä ihan kentän tapahtumissa.

Mun olis kans ollu syytä laittaa jonkin sortin hymiö. Tai kertoa että olen löytänyt itseni sellasesta meemistä. Janika saa katseen kääntymään, sitä en kiellä mutta mikään ei (I can tell) voita tapparan tyttöjä.
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Positiivinen anti oli pelissä Jokereiden nelosvitja, pelas just niinkun nelosen pitääkin pelata.
Ja sit tietenkin positiivinen on tietenkin Cheer UP team cheerleader ryhmä. Ja tosiaan aikalisän aikana Gamnan style :)
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Positiivista on se, että Jokerien peleissä taklataan paljon. Jouduin olosuhteiden pakosta katsomaan viime viikolla Ilves-HIFK ja kumpikaan joukkue ei taklannut kertaakaan koko ottelussa. Silloin vasta vituttaisi jos kiekollinen peli olisi paskaa eikä edes taklattaisi.

Toinen positiivinen asia on Teemu Eronen. Puolustaja, joka on parempi hyökkäämään kuin yksikään hyökkääjä tässä joukkueessa.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kotitappiot eivät enää pahemmin vituta kahdesta syystä:
- niihin alkaa kummasti tottumaan
- moni niistä olisi ollut voitettavissa paremmalla viimeistelyllä

Toivoa siis vielä on.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Hyvää taklauspeliä ja pikkusikaa Jokereilta 1. ja 3. erässä. :)

AV ja puolustus veisivät pitkälle, jos Jokerit tekisivät edes 2-3 maalia per matsi. Hyvistä kyttäysasemista seuraaviin matseihin! Vapise KHL!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tällä päästettyjen maalien määrällä voisi taistella voitosta. Se vaatisi tosin sen että osattaisiin itse tehdä edes pari maalia, mutta se nyt taas ei ole positiivisuusketjun aihe joten jätetään se aihe tähän.
 

Koohottaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Positiivista et lauantai voi vetää pään täytee samalla ku kattoo tollasta paskaa.. Kyllä siinä 3 erässä alkaa jo laulattaa vaikka pataan tulee niin et tukka tärisee. Positiivista on myös se kun tietää kenet laittaa liigapörssissä maaliin, ehkä tähtäisin lauantai kärppien pelaavaan maalivahtiin..
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensi viikon HIFK-peli on tämän ketjun kamaa! Tulossa ainakin yksi piste, mahdollisesti jopa kolme jos onnistutaan maalinteossa varsinaisella. :)
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Positiivista on se, että KHL ei ehkä huoli näin huonoa jengiä sarjaansa ja se, että viikonloppuna saa katsella hyvää hokia Viasatilta!
 

JofaPlayer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaiken negailun keskeltä minä täräytän että huomenna Helsingin Jokerit hakee täydet vieraspisteet aina niin helposta Oulusta lukemin 0-3 tai 1-3. Janne Lahti 1+1. Luitte sen tästä ensimmäisenä. Nordikselta haetaan viikon päästä myös tyylikäs 0-2 voitto, eikä Raimon IFK saa vieläkään tehtyä maalia.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaiken negailun keskeltä minä täräytän että huomenna Helsingin Jokerit hakee täydet vieraspisteet aina niin helposta Oulusta lukemin 0-3 tai 1-3...
Syksy on sieniaikaa. Oli varmaan hyviä. Mä veikkaan kanssa, että Jokerit tekee Oulussa vähintään kolme maalia. Siis ihan minimissään. Leland 3+0, AJ 0+3 ja Moses 25 min päällekarkaus ja isomman muiluttaminen.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lisätään nyt yksi aidosti positiivinen asia. Tämäkin on todettu jo moneen kertaan, mutta onneksi seuraavat pelit ovat "aina vaikea Kärpät" ja toisaalta "viskaa lanttia Hifk".

Joukkue saa lähteä rehellisenä altavastaajana taistelemaan suomalaiselle hyvin sopivalla asenteella, mitään hävittävää ei ole.

Viittaan tuolla moneen kertaan sanotulla lähinnä siihen, että paikalliset jollakin tapaa suosivat muutoin rämpivää osapuolta. Vaikka kaikki mittarit näyttävät nyt eri suuntiin, niin paikallinen on edelleen 50-50. Kun rämmitään syvällä nuo prosentit kelpaavat vähintäänkn hyvin ja saan aidosti positiivisia fiboja siitä, että päästään haastamaan naapuri.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka kaikki mittarit näyttävät nyt eri suuntiin, niin paikallinen on edelleen 50-50. Kun rämmitään syvällä nuo prosentit kelpaavat vähintäänkn hyvin ja saan aidosti positiivisia fiboja siitä, että päästään haastamaan naapuri.

Väsyneimmät kiekkolatteudet -ketjuun nämä. Sulla on aika painotettu myntti jos saat tästä kolikonheiton. Jokereilla on täysi niskalenkki IFK:sta ja helpot pisteet odottavat ensi viikollakin.
 

Mikehunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kyröskosken Pärske
Positiivista ennen kaikkea, että C.Orrin allekirjoitus menee vaihtoon..
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Positiivista että Soneran viihdepalvelu on mulla viikon pimeänä enkä nää peliä ja tätä menoa saan syyn irtisanoa sopimuksen määräaikasuudesta huolimatta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös