Täytyy kyllä olla äärimmäisen tyytyväinen poikien esitykseen taas tänään, joka jätkä paino sata lasissa ja saatiin pelin virtaus pidettyä meillä ja sitä kautta luotiin paljon maalipaikkoja, mut, ehkä semmonen tietty äijämäisyys puuttu meidän pelistä, mut, täytyy muistaa, että Lukko on äärimmäisen tiivis joukkue ja puolustaa sitä omaa maalinedustaansa äärimmäisen uhrautuvasti.
Kyllä mä uskon, että kun jaksetaan vaan jauhaa tätä omaa juttua, niin homma alkaa pikkuhiljaa kääntyä.
Mä uskon, että kun kesällä taas kokoonnutaan, niin pojat on taas täynnä intoa ja treeneissä puhkutaan yhdessä äärimmäisen kovalla intensiteetillä. Mun mielestä me on nyt löydetty se identiteetti ja tapa millä me halutaan tätä Jokerilaivaa viedä eteenpäin.
Poikien kans just tossa ennen peliä puhuttiin, että mennäänkö pelin jälkeen Turun kautta kotiin vai kierretäänkö vielä pidempi lenkki, täytyy kyllä olla äärimmäisen tyytyväinen, siihen miten yksimielisiä pojat olivat, kun päättivät, että ajetaan sitä samaa reittiä mitä tultiin, näin ollen me saadaan taas sitä tiettyä jatkuvuutta tälle toiminnalle.
Täytyy vielä nostaa esiin meidän upee bussikuski, joka on löytänyt sen tietyn identiteetin ajaa noinkin isoa autoa.