mitään ei olla vielä voitettu.
Olen sanaton.
Olen sanaton.
Väärin. IFK on voitettu.
Miken haastattelu iltalehdessä
Tuo pettymys, tuo paha olo mikä tuon silmissä näkyy on äärimmäisen positiivista katsoa! Tervemenoa nahilaan.
Hei, 13 erää ilman yhtään 5vs5 takaiskua, uskomatonta. Kiitos jätkät, ketään unohtamatta.
Hyi helvetti, hävetkää.
(fanit, ei joukkue)
Joo, ja sitten toinen puoli. Kyllä huomasi että Jokerifanit vihaavat Mikkeä. Kaikki rivot ja alentavat huudot, ilmaveivipoika ja kulta-Mikke ym. osoittavat kyllä tosi hyvän voittajan merkkejä. Enemmänkin luulisi, että alentaisitte näitä vanhoja kehäraakkeja (Kuhta, Söde, Peltonen), mutta ei. Nuori kansallissankari (jota nähdään tod.näk. viimeisen kerran SM-liigassa) saa tuollaisen hyvästelyn. Luulisi kotijoukkueen faneilta löytyvän edes jonkinlaista hyvän voittajan eleitä tai pelisilmää. Tuntui suorastaan oksettavalta kuunnella koko Hartwallin irvokkaita naurukohtauksia esim. Granlundin kaatuessa harmittomassa tilanteessa.
Taitaa olla jonkin sortin ennätys sm-liigan pudotuspeleissä, kuten sekin, että naapurin koutsi on nyt hävinnyt 8 pudotuspeliä putkeen.
Kommenttini meni vähän yli, on ollut kiva lukea Jokerifanien Granlundin hyvästelyjä täällä palstalla :). Mutta puhuinkin matsin jälkeen huudetuista huudoista, kun Granlund poistui kaukalosta. Mutta juhlimistyylinsä kullakin.Itse totesin pelin jälkeen, että toivon Granlundille kaikkea hyvää jatkossa ihan suomikiekon kannalta. Se on kuitenkin vain fakta, että tuollaisella nauramisella yritetään päästä pelaajan pään sisään ja horjuttaa sitä henkistä tasapainoa.
Säälittää tällä hetkellä hyvin paljon Miken puolesta miten hukassa mies on. Näillä näkymin punainen kaapu oli viimeisen kerran päällä niin ei muuta kuin hyvää jatkoa rapakon taakse. Tee siellä pitkä ja mahtava ura. Äläkä mielellään enään ikinä pue punaista päällesi.
Joo, ja sitten toinen puoli. Kyllä huomasi että Jokerifanit vihaavat Mikkeä. Kaikki rivot ja alentavat huudot, ilmaveivipoika ja kulta-Mikke ym. osoittavat kyllä tosi hyvän voittajan merkkejä.