Positiivisuusketju

  • 2 816 137
  • 11 240

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Positiivista on se että muidenkin silmät alkaa aukeamaan sen suhteen että pelkällä Tuohimaalla ei yksinkertaisesti voida jatkaa. Tuohimaan vika ei ole se että saappaat on auttamatta liian suuret, vaikka olenkin lokaa miehen niskaan kaatanut niin kritiikin kärjen on ollut tarkoitus kärjistäen osoittaa että maalivahtiosastoa pitää vahvistaa. Se olisi pitänyt tehdä jo aikaa sitten kun Kilpeläisen paluu alkoi venymään, nyt on paskat jo housussa pelillisesti ja Tuohimaan itseluottamuksen osalta. Sarjataulukossa tilanne on jostain syystä vieläkin kohtuullinen (mikä on positiivista) vaikka kärkeen ei enää millään kirillä päästä ja joudutaan taistelemaan paikasta auringossa, eli kotiedusta ja suorasta pleijaripaikasta kun vielä hetki sitten meillä oli hyvä hajurako keskikastiin.
 

One#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SoJy, ManU, Ac Milan, Barcelona
Hahl-Rita parivaljakon tehokkaat esitykset. Itse hajottaisin LKP:n ja sijottaisin Lahden Hahlin ja Ridan vierelle --> uusi ykköskenttä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ymmärrän oikein hyvin fanien vitutuksen ja synkät ajatukset, mutta kaikesta huolimatta fakta on, että Jokereiden piste ka on 1,7... mikä on kohtalainen suoritus (Ainoastaan KalPa on marssinut karkuun jo nyt, ja voittanee runkosarjan tänä vuonna). Esimerkiksi IFK:n vastaava on noin 1,5. Ja mitä tulee veskaripeliin, niin pakkohan sen Kilpeläisen on pian palata takaisin, muuten Keklu&co. olisivat jo hankkineet uuden veskarin, tai hankinta olisi ainakin vireillä. Väittäisin näin.
 

Flaymin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Steve Moses
Jos mitään muuta positiivista ei löydy niin mielestäni meillä on kuitenkin liigan paras 3 ketju, ykkönen ja kakkonen hiihtelevätkin jossain varjojen mailla.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tasapainon vuoksi välillä positiivisuusketjuun. Tämän voisi laittaa Erkankin ketjuun, mutta menköön tänne. Ylivoimaisesti positiivisin asia koko kauden osalta on se, että Jokereilla on pelitapa. Välillä tulee pelejä kun mikään ei onnistu, mutta tämä ei poista sitä tosiasiaa, että pitkästä aikaa Jokereilla on pelitapa ja kaikesta huolimatta jätkät mitä ilmeisemmin ovat sen myös sisäistäneet.

Nyt elellään vaikeita jaksoja, mutta nousuun on paljon helpompi uskoa kun tietää, että joukkue pystyy pelaamaan hyvinkin. Kunhan veskaripeli saadaan kuntoon niin uskon täysin siihen, että plop plop plop muutkin osa-alueet kolahtavat paikoilleen.

Saattaa olla, että Erkkakin näkee tämän synkkyydenkin keskellä asian samoin. Siihen viittaisi jokin aikaa sitten annettu lausunto, että ei maratonia tarvitse alkumatkasta johtaa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jos se nyt ketään yhtään helpottaa, niin muutama muukin jengi tuntuu tällä hetkellä kamppailevan maalivahtiongelmien kanssa, Pelicans ja Blues etunenässä, bubbling under Ässät.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ei kai tässä voi alkaa liikaa synkistelemään. Ollaan kumminkin neljäntenä, notkahdukseen aika selkeä syy, eli loukkaantumiset, etenkin Kilpparin.

Kotietu ja sijat 2-4 vielä ihan omissa käsissä. Nyt kädet ristiin, että Kilpparilla ei ole isompaa hätää tai jos on niin Keklu saa laadukkaan korvaajan tilalle.

Kyllä tästä vielä hyvä tulee!
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereiden valmennuskuviot ovat selvillä ja nyt voidaan rauhassa keskittyä tämän kauden voittamiseen. Eero ja Ben ovat kohta taas kaukalossa ja ehkäpä näemme jopa Zoltanin tolppien välissä vihdoin ja viimein.

Tästä hyvällä energialla eteenpäin!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Positiivista on että ensi kauden valmennus on mitä luultavammin halvin koko liigassa näin jää Kekäläiselle enemmän rahaa taskun pohjalla pyöriteltäväksi, tai ehkä Kekäläinen voi antaa itselleen palkankorotuksen.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Positiivista on että ensi kauden valmennus on mitä luultavammin halvin koko liigassa näin jää Kekäläiselle enemmän rahaa taskun pohjalla pyöriteltäväksi, tai ehkä Kekäläinen voi antaa itselleen palkankorotuksen.
Positiivista, että flinttikin näkee asioissa joitakin myönteisiä puolia, iso peukku tälle :)

Ihan OK ajatukset tulevasta valmennuksesta. Tosiasia on, että Suomessa on aika valmentajien sukupolven vaihdokselle ja Arat, Erkat ja kumppanit siirtyvät pikku hiljaa reserviin. Mitä riskinäkökohtiin tulee niin suurempi riski olisi ollut hakea koutsi ulkomailta, kotimaassa ei sopivia kokeneita ole.

Eavesinkin parantuminen ja pelaaminen huomenna on positiivista. Tähän tosin liittyy se negatiivinen puoli, että pelatessaan huomenna Ben ehtii loukkaantua ennen paikallispeliä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tomek Valtosen videohaastattelu Jokerit.comissa on positiivinen, siinä on mies joka tietää mitä tekee ja Tomek suorastaan uhkuu karismaa ja päättäväisyyttä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tomek Valtosen videohaastattelu Jokerit.comissa on positiivinen, siinä on mies joka tietää mitä tekee ja Tomek suorastaan uhkuu karismaa ja päättäväisyyttä.


Tässä täytyy kompata Flinttiä! Mitä olen itse Tomekin uraa, niin valmentajana, kuin pelaajana, seurannut, on fiilikset todella positiiviset. Muutaman mutka kautta sukulaisetkin tuntevat näitä Valtosia ja näiltäkin olen saanut erittäin asiallisen kuvan.
 

Hetenyi#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Zoltan, Jokerikasvatit, Zoltan, Zoltan
Eavesinkin parantuminen ja pelaaminen huomenna on positiivista. Tähän tosin liittyy se negatiivinen puoli, että pelatessaan huomenna Ben ehtii loukkaantua ennen paikallispeliä.

Oletko koskaan harkinnut ennustajan ammattia?
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Miten musta tuntuu vieläkin että ei tässä mitään hätää ole ja 5 vs 5 -pelikin oli toista erää lukuunottamatta tänään mallikasta. Mä oon nähnyt nyt tauon jälkeen molemmat Kärppäpelit ja HPK:ta, Ässiä ja Lukkoa vastaan pelatut matsit ja ainoastaan kotona pelattu Kärpät-ottelu oli mun mielestä oikeasti huono peli ja vain sen jälkeen on vituttanut rankasti.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Miten musta tuntuu vieläkin että ei tässä mitään hätää ole ja 5 vs 5 -pelikin oli toista erää lukuunottamatta tänään mallikasta. Mä oon nähnyt nyt tauon jälkeen molemmat Kärppäpelit ja HPK:ta, Ässiä ja Lukkoa vastaan pelatut matsit ja ainoastaan kotona pelattu Kärpät-ottelu oli mun mielstä oikeasti huono peli.

Tottahan tuo on, mutta mitä iloa siitä "hyvästä" pelistä on jos tulosta ei näy sarjataulukossa. Toki jos näitä tappioita "hyvällä" pelillä tulisi harvoin, mutta nyt tuntuu, että jatkuvasti hävitään selvästi paskemmin pelaavalle joukkueelle, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.
 

jeani

Jäsen
Jokerit pelasi kahden huonon matsin jälkeen hyvän pelin. Aktiivinen pelitapa on mukavaa katseltavaa.

Lisäksi iloitsen jo ennakkoon maanantain takuuvarmasta voitosta HIFK:sta.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tottahan tuo on, mutta mitä iloa siitä "hyvästä" pelistä on jos tulosta ei näy sarjataulukossa. Toki jos näitä tappioita "hyvällä" pelillä tulisi harvoin, mutta nyt tuntuu, että jatkuvasti hävitään selvästi paskemmin pelaavalle joukkueelle, joka ei todellakaan ole hyvä juttu.

Tässä asiassa mä haluaisin uskoa JHagin teoriaan maalivahtipelin suuresta merkityksestä, nimittäin jokaisessa (lukuunottamatta Oulun peliä) tauon jälkeisessä ottelussa on jengiltä selvästi kadonnut vire kun Tuohimaalle on mennyt vähän helpompi osuma. Malliesimerkkinä tänään 2-1-maalin jälkeen Jokerit ei saanut toisen erän aikana enää kunnollista otetta ja Kerholla oli useampi hyvä paikka lisätä johtoa. Eihän se tavallaan näin saisi mennä, mutta Kilpeläisen palatessa uskon kun helpot maalit omiin jäävät pois, pystyy edessä pelaava jengi huomattavasti parempiin esityksiin.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lisäksi iloitsen jo ennakkoon maanantain takuuvarmasta voitosta HIFK:sta.

Wow! Mä haluan samoja sieniä.

Sanotaan vaikka näin, että jos/kun Jokerit tästä vielä nousee ja taistelee verissä päin kannusta keväällä, on se aika hemmetin kova ja sitkeä ryhmä. Vastoinkäymiset kasvattaa jne. Mä haluaisin sanoa, että usko ei horju, mutta...
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Tässä asiassa mä haluaisin uskoa JHagin teoriaan maalivahtipelin suuresta merkityksestä, nimittäin jokaisessa (lukuunottamatta Oulun peliä) tauon jälkeisessä ottelussa on jengiltä selvästi kadonnut vire kun Tuohimaalle on mennyt vähän helpompi osuma. Malliesimerkkinä tänään 2-1-maalin jälkeen Jokerit ei saanut toisen erän aikana enää kunnollista otetta ja Kerholla oli useampi hyvä paikka lisätä johtoa. Eihän se tavallaan näin saisi mennä, mutta Kilpeläisen palatessa uskon kun helpot maalit omiin jäävät pois, pystyy edessä pelaava jengi huomattavasti parempiin esityksiin.

Me ollaan kuitenkin JOUKKUE ja joukkue on niin heikko ja paska kuin sen huonoin ja heikoin jäsen. Tuohimaata tässä nyt on kuitenkin turha syyttää, mutta edelleen perään kuulutan valmennukselta vastauksia ja vastuuta miksi tämän veskarin itseluottamus pitää pirstaloida ihan täydellisesti. Tuohimaa oli erittäin hyvä kun pelasi sen muutaman matsin aina silloin tällöin, mutta nyt otteet ovat olleet tasaisen surkeita ja näiden surkeiden otteiden kruunuksi tulee täydellisiä katastrooffi maaleja ja matseja.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues

Maalivahdit ovat tavallaan yksilöurheilijoita ja kyllä se sanonta että maalivahti on puoli joukkuetta pitää täysin paikkaansa. Jossittelu on tietenkin turhaa, mutta väitänpä että jos Tuohimaa olisi tuon Grönholmin kudin napannut eikä muita helppoja olisi mennyt, illan peli olisi päättynyt parin kolmen maalin vierasvoittoon. Muuten kyllä samaa mieltä, Hétenyi olisi tänään ainakin ansainnut ehdottomasti näyttöpaikan ja miksei myös ainakin Oulun pelissä, vaikka silloin ei Fränän otteisiin missään nimessä hävittykään.
 

maukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kontulan Jokerit
Todellakin posiitivista ettei Erkka jatka enään ensi kaudella, sillä mäkin haluaisin nähdä edes joskus kun Jokerit voittaa rankkarit. Tomek, suhun on luotto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös